tuhkimotarina

epäilijä

Tietääkö kukaan, mitä sarjan alkuperäinen nimi Mi Gorda Bello (vai oliko se bella), tarkoittaa suomeksi? Epäilisin sen tarkoittavan Kaunis Läskini/Pullukkani...

Olenko ihan väärässä?

14

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Olet ihan oikeassa.

    • JOrDi

      Minun mielestäni se on Tukeva kaunokaiseni tai Ihana pullukkani.

    • ....

      Bella tarkoittaa kaunista, joten epäilen että 'Mi Gorda Bella' tarkoittaa pikemminkin Minun kaunista pullukkaa.

      • pullukka

        Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!


      • pullukka kirjoitti:

        Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!

        Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D


      • pullukka
        eras_mj-fani kirjoitti:

        Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D

        Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
        Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti!


      • juanesin
        pullukka kirjoitti:

        Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
        Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti!

        ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä


      • pullukka
        juanesin kirjoitti:

        ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä

        Otahan eka selvää että mistä kappaleesta puhutaan... poco a pocohan on vanha juttu jo..


    • anmila

      ihan tarkka suomennos on ihana pullukkani

      • Born ready

        bella on nimi hei huhuu ja se olis sillon jtn minun ihana pullukkani bella ^^


    • Pandora Villanueva

      Jep se on jotain: Minun ihana pullukkani(tms). Oon ihan koukussa ohjelmaan! Pandora on paras!

    • Born ready

      no jos se kerta on amerikassa "Ugly Betty" niin suomennos olisi "Ruma Betty/Bella" tai mikä nimi se olikaan ^^

      • vanha käpy

        nyt puhut kyllä ihan eri ohjelmasta ^^


    • cvgchfuty7657

      se on bella ja se tarkottaa tuhkimotarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe