tuhkimotarina

epäilijä

Tietääkö kukaan, mitä sarjan alkuperäinen nimi Mi Gorda Bello (vai oliko se bella), tarkoittaa suomeksi? Epäilisin sen tarkoittavan Kaunis Läskini/Pullukkani...

Olenko ihan väärässä?

14

2781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Olet ihan oikeassa.

• JOrDi

Minun mielestäni se on Tukeva kaunokaiseni tai Ihana pullukkani.

• ....

Bella tarkoittaa kaunista, joten epäilen että 'Mi Gorda Bella' tarkoittaa pikemminkin Minun kaunista pullukkaa.

• pullukka

Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!

• pullukka kirjoitti:

Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!

Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D

• pullukka
        eras_mj-fani kirjoitti:

Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D

Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
        Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti!

• juanesin
        pullukka kirjoitti:

Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
        Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti!

ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä

• pullukka
        juanesin kirjoitti:

ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä

Otahan eka selvää että mistä kappaleesta puhutaan... poco a pocohan on vanha juttu jo..

• anmila

ihan tarkka suomennos on ihana pullukkani

• Born ready

bella on nimi hei huhuu ja se olis sillon jtn minun ihana pullukkani bella ^^

• Pandora Villanueva

Jep se on jotain: Minun ihana pullukkani(tms). Oon ihan koukussa ohjelmaan! Pandora on paras!

• Born ready

no jos se kerta on amerikassa "Ugly Betty" niin suomennos olisi "Ruma Betty/Bella" tai mikä nimi se olikaan ^^

• vanha käpy

nyt puhut kyllä ihan eri ohjelmasta ^^

• cvgchfuty7657

se on bella ja se tarkottaa tuhkimotarina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5327
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      32
      3544
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      56
      2927
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2135
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1896
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1676
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1195
    Aihe