Tietääkö kukaan, mitä sarjan alkuperäinen nimi Mi Gorda Bello (vai oliko se bella), tarkoittaa suomeksi? Epäilisin sen tarkoittavan Kaunis Läskini/Pullukkani...
Olenko ihan väärässä?
tuhkimotarina
14
2738
Vastaukset
- ...........
Olet ihan oikeassa.
- JOrDi
Minun mielestäni se on Tukeva kaunokaiseni tai Ihana pullukkani.
- ....
Bella tarkoittaa kaunista, joten epäilen että 'Mi Gorda Bella' tarkoittaa pikemminkin Minun kaunista pullukkaa.
- pullukka
Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!
pullukka kirjoitti:
Semmonen vaikea kysymys tuhkimotarinasta... Eka jaksossa, ku Valentina on vielä siellä sisäoppilaitoksessa ni siinä kohti ku se hyppii siinä sängyssä ja sänky hajoaa nii tietäskö joku mitä kappaletta ne siinä kuuntelee..? ja kenen se kappale on? Kiitos jo etukäteen jos joku osais vastata!!!
Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D
- pullukka
eras_mj-fani kirjoitti:
Se oli joku Juanesin biisi. Alahan etsiä oikeaa versiota... :D
Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti! - juanesin
pullukka kirjoitti:
Sieltähän se löyty oikea biisi tuon vinkin avulla. Sehän on Juanesin A Dios le pido :)
Kiitos sinulle!! En ois omin voimin löytäny..eikä ollu ees kova homma ettiä biisiä sehän löyty heti!ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä
- pullukka
juanesin kirjoitti:
ei se ole juanesin biisi vaan 'Poco a Poco', on jonkun Jeremiaksen esittämä
Otahan eka selvää että mistä kappaleesta puhutaan... poco a pocohan on vanha juttu jo..
- anmila
ihan tarkka suomennos on ihana pullukkani
- Born ready
bella on nimi hei huhuu ja se olis sillon jtn minun ihana pullukkani bella ^^
- Pandora Villanueva
Jep se on jotain: Minun ihana pullukkani(tms). Oon ihan koukussa ohjelmaan! Pandora on paras!
- Born ready
no jos se kerta on amerikassa "Ugly Betty" niin suomennos olisi "Ruma Betty/Bella" tai mikä nimi se olikaan ^^
- vanha käpy
nyt puhut kyllä ihan eri ohjelmasta ^^
- cvgchfuty7657
se on bella ja se tarkottaa tuhkimotarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976