MONEN KUVAN käyttäjät

aappo

Sanokaa mikä teissä on vikana jotka julkistatte useita tunnistettavissa olevia kuvallisia profiileita?
Taidatte kuulua lievästi narsisti ihmisten joukkioon tai kertokaa jotka tuolla pyöritte vuorokauden ajat ympäri.

6

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • athlon44

      En oikein usko väitteeseesi, meneppä omakuva sivulle, siellä pyörii useita kymmeniätuhansia kuvia. On mistä valkata.

      • kuvaa

        Nettiin...ei koskaan, ei ikinä!! Ihan periaatteesta, koska esim. chattaajat eivät kuulu oikeaan elämääni muutoin kuin chat/juttukavereina. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi kuvani esitellä kaikille. Ensinnäkin, chatissa pyörii niin pimeetä porukkaa välillä(siis osa, ei läheskään kaikki), etten yhtään ihmettelisi jos kuva saisi jonkun "höyrähtäneen" tekemään ties mitä.
        Mulla ei ole minkäänlaista halua laittaa kuvaani yleiseen jakeluun. Tutut tietää minkä näköinen olen, ja se riittää. Toisaalta, haluan pitää chatin ja oikean elämäni mahdollisimman paljon erillään toisista, ja siksi en kerro edes oikeaa etunimeäni, koskaan..siis chatissa.
        Ja kun on perheellinen, naimisissakin jopa, niin ei ole edes sen seuralaisen haku käynnissä. Joten, "pysyn piilossa", vaikka chattailenkin. En valitettavasti voi/halua luottaa kehenkään chattaajaan, en pätkääkään. Enkä tuolla tarkoita, ettenkö voisi jotain elämästäni ja itsestäni kertoa, mutta vain sellaisia arkisia asioita.
        Chattaily on ihan mukavaa ajanvietettä, mutta enempää se ei saa minulle olla. En halua alkaa pyörimään ventovieraiden kanssa jossain miiteissä, tai jakelemaan puh.nro:ani täysin vieraille. Saati että paljastaisin ulkonäköni!!
        EN kuitenkaan halua milläänmuotoa arvostella ihmisiä jotka kuvansa laittavat esim. galleriaan, tai tapailevat ahkeraan chatystäviään--mutta minulle riittää nämä ystävät ja läheiset täällä kotipuolessa.
        Kukin tekee niinkuin parhaakseen katsoo, mutta sen uskallan sanoa että varmaan aika moni on jälkeenpäin katunut kun on tullut puhuttua ihan liikaa omista asioistaan. "Sokeana" luottanut johonkin "ihquun ihmiseen", ja joutunut lopulta todella suuriin hankaluuksiin.
        Mutta, onneksi vain murto-osa chattaajista on ns. "sairaita", pääosin ihan mukavaa juttuseuraa tuolla on!!:)
        Joku varmaan pitää minua sairaana paranoidikkona, mutta sillähän taasen ei ole yhtään mitään väliä, koska kukaan ei minua tunne. Älä siis suotta vaivaudu vastaamaan, tai onnettomana yritä provosoida, koska en luultavasti edes lue tämän otsikon alla olevia juttuja enää...


      • ei kuvallinen sättäilijä
        kuvaa kirjoitti:

        Nettiin...ei koskaan, ei ikinä!! Ihan periaatteesta, koska esim. chattaajat eivät kuulu oikeaan elämääni muutoin kuin chat/juttukavereina. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi kuvani esitellä kaikille. Ensinnäkin, chatissa pyörii niin pimeetä porukkaa välillä(siis osa, ei läheskään kaikki), etten yhtään ihmettelisi jos kuva saisi jonkun "höyrähtäneen" tekemään ties mitä.
        Mulla ei ole minkäänlaista halua laittaa kuvaani yleiseen jakeluun. Tutut tietää minkä näköinen olen, ja se riittää. Toisaalta, haluan pitää chatin ja oikean elämäni mahdollisimman paljon erillään toisista, ja siksi en kerro edes oikeaa etunimeäni, koskaan..siis chatissa.
        Ja kun on perheellinen, naimisissakin jopa, niin ei ole edes sen seuralaisen haku käynnissä. Joten, "pysyn piilossa", vaikka chattailenkin. En valitettavasti voi/halua luottaa kehenkään chattaajaan, en pätkääkään. Enkä tuolla tarkoita, ettenkö voisi jotain elämästäni ja itsestäni kertoa, mutta vain sellaisia arkisia asioita.
        Chattaily on ihan mukavaa ajanvietettä, mutta enempää se ei saa minulle olla. En halua alkaa pyörimään ventovieraiden kanssa jossain miiteissä, tai jakelemaan puh.nro:ani täysin vieraille. Saati että paljastaisin ulkonäköni!!
        EN kuitenkaan halua milläänmuotoa arvostella ihmisiä jotka kuvansa laittavat esim. galleriaan, tai tapailevat ahkeraan chatystäviään--mutta minulle riittää nämä ystävät ja läheiset täällä kotipuolessa.
        Kukin tekee niinkuin parhaakseen katsoo, mutta sen uskallan sanoa että varmaan aika moni on jälkeenpäin katunut kun on tullut puhuttua ihan liikaa omista asioistaan. "Sokeana" luottanut johonkin "ihquun ihmiseen", ja joutunut lopulta todella suuriin hankaluuksiin.
        Mutta, onneksi vain murto-osa chattaajista on ns. "sairaita", pääosin ihan mukavaa juttuseuraa tuolla on!!:)
        Joku varmaan pitää minua sairaana paranoidikkona, mutta sillähän taasen ei ole yhtään mitään väliä, koska kukaan ei minua tunne. Älä siis suotta vaivaudu vastaamaan, tai onnettomana yritä provosoida, koska en luultavasti edes lue tämän otsikon alla olevia juttuja enää...

        onpas hieman ikävää kuulla sun kirjoituksestasi "... en valitettavasti voi/halua luottaa kehenkään chattaajaan, en pätkääkään"... Itse ajattelin todellakin aivan samoin runsas vuosi sitten, kun eksyin suomi24-chattiin, haeskellen netistä eri sätti-saitteja. Ajan myötä on ilmennyt, että täältä suomi24-sätistäkin voi löytää ystäviä, joihin voi luottaa, oli sitten ei-varattu tai varattu. Me kaikki ollaan ihmisiä, omine vikoineen ja hyvine puolineen, ja kun ollaan tekemisissä toistemme kanssa, niin kannattaisi hieman olla inhimillinen ja antaa itsestään toiselle ystävällisyyttä niin saa sitä myös takaisin. En minäkään ole laittanut kuvaani tänne esille, kaiken kansan nähtäväksi, mutta ei se haittaa minua olemasta ystävä ja lähimmäinen toiselle, joka sitä tarvitsee. Joskus se on niin pienestä kiinni, tavoittaa toinen, tarvitsee vain muutaman ystävällisen sanan.

        Jokainen tavallaan, itse olen iloinen siitä että "eksyin" tänne suomi24-sivustolle syksyllä 2005.

        Tämä vastaus vain ihan kommenttina, en provosoi enkä pidä sinua sairaana, vaan aivan tervejärkisenä ihmisenä. Eikä tartte vastata, kunhan vain heitin oman kommenttini :-)


      • kuvaa kirjoitti:

        Nettiin...ei koskaan, ei ikinä!! Ihan periaatteesta, koska esim. chattaajat eivät kuulu oikeaan elämääni muutoin kuin chat/juttukavereina. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi kuvani esitellä kaikille. Ensinnäkin, chatissa pyörii niin pimeetä porukkaa välillä(siis osa, ei läheskään kaikki), etten yhtään ihmettelisi jos kuva saisi jonkun "höyrähtäneen" tekemään ties mitä.
        Mulla ei ole minkäänlaista halua laittaa kuvaani yleiseen jakeluun. Tutut tietää minkä näköinen olen, ja se riittää. Toisaalta, haluan pitää chatin ja oikean elämäni mahdollisimman paljon erillään toisista, ja siksi en kerro edes oikeaa etunimeäni, koskaan..siis chatissa.
        Ja kun on perheellinen, naimisissakin jopa, niin ei ole edes sen seuralaisen haku käynnissä. Joten, "pysyn piilossa", vaikka chattailenkin. En valitettavasti voi/halua luottaa kehenkään chattaajaan, en pätkääkään. Enkä tuolla tarkoita, ettenkö voisi jotain elämästäni ja itsestäni kertoa, mutta vain sellaisia arkisia asioita.
        Chattaily on ihan mukavaa ajanvietettä, mutta enempää se ei saa minulle olla. En halua alkaa pyörimään ventovieraiden kanssa jossain miiteissä, tai jakelemaan puh.nro:ani täysin vieraille. Saati että paljastaisin ulkonäköni!!
        EN kuitenkaan halua milläänmuotoa arvostella ihmisiä jotka kuvansa laittavat esim. galleriaan, tai tapailevat ahkeraan chatystäviään--mutta minulle riittää nämä ystävät ja läheiset täällä kotipuolessa.
        Kukin tekee niinkuin parhaakseen katsoo, mutta sen uskallan sanoa että varmaan aika moni on jälkeenpäin katunut kun on tullut puhuttua ihan liikaa omista asioistaan. "Sokeana" luottanut johonkin "ihquun ihmiseen", ja joutunut lopulta todella suuriin hankaluuksiin.
        Mutta, onneksi vain murto-osa chattaajista on ns. "sairaita", pääosin ihan mukavaa juttuseuraa tuolla on!!:)
        Joku varmaan pitää minua sairaana paranoidikkona, mutta sillähän taasen ei ole yhtään mitään väliä, koska kukaan ei minua tunne. Älä siis suotta vaivaudu vastaamaan, tai onnettomana yritä provosoida, koska en luultavasti edes lue tämän otsikon alla olevia juttuja enää...

        Onko pakko tehdä asiasta moinen numero. Antaa kuvan kuka haluaa ja älkööt antako kuka ei halua mutta tuo kuullostaa jo himppasen fanaattiselta.


    • tsykiatri

      millaisia latvakakkosia täällä saattaa liikkua.

      • on tosiaan

        latvakakkonen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe