Michael Jackson TV2 klo: 01.00

Maniq

Kannattaa katsoa nyt kun näkee kerrankin telkussa. :)

6

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      tästäkin on ollu täällä tuhannesti puhetta.. oottelen tässä juuri sen alkua :) katon todellakin! :D

      • Michael oli todella tyylikäs! Hieno puhe ja vielä läpileikkaus hänen urastaan videopätkien muodossa. Meinasi itselläkin tulla tippa linssiin kun MJ vastaanotti Diamond-pystin ja Guinnesin ennätysplakaatin... Mahtoikohan Jacksonin takista jäädä mitään jäljelle? ;D


      • ihmettelijä..
        eras_mj-fani kirjoitti:

        Michael oli todella tyylikäs! Hieno puhe ja vielä läpileikkaus hänen urastaan videopätkien muodossa. Meinasi itselläkin tulla tippa linssiin kun MJ vastaanotti Diamond-pystin ja Guinnesin ennätysplakaatin... Mahtoikohan Jacksonin takista jäädä mitään jäljelle? ;D

        Näin tuosta alun, mutta nukahdin. Mitä Jackson sanoi niissä puheissa? Harmittaa tosi paljon, kun nukahdin.


      • Ninnuliini
        ihmettelijä.. kirjoitti:

        Näin tuosta alun, mutta nukahdin. Mitä Jackson sanoi niissä puheissa? Harmittaa tosi paljon, kun nukahdin.

        Vähän niinku raivostuttaa ku illalla tajusin et ei ole mitään tyhjää nauhaa mihin sen vois nauhottaa ja sit ei ollu mitään minkä päälle ois voinu nauhottaa ja sit päätin et valvon sit siihen saakka ja katon mut SIT mää päätinki mennä sänkyyn lukemaan ja YLLÄTYS YLLÄTYS mää nukahin... :(


    • Päätinpä katsoa ton paljon puhutun gaalan ja täytyy sanoa että aivan mahtava se Chris Brownin tribute esitys Michaelille! En edes tienny että siellä vedettiin sellanenkin. Michaelin takin heitto tosiaan saatto synnyttää pienoisen mellakan...Jos ite olisin ollut paikalla ja saanu tarrattua rotsista kiinni, no way in hell että olisin suostunu irrottamaan otteeni. Monikohan joutu lähtemään kemuista ruumissäkissä?

      • Liberian Girl

        Takista kuulemma loppujen lopuksi ei jäänyt jäljelle mitään, kun ekaksi takin saanut tyyppi oli siinä metakassa pyörtyny, takki oli revitty sen käsistä ja
        pistetty palasiks. :D

        Mä en kyllä jotenki tykänny yhtään siitä Chrisin Thriller esitykestä.... mutta se Michaelin osuus.. HUHHUH! Ei voi muuta sanoa! Se oli aivan mahtava, Michael oli aivan valtavan hyvän näköinen!!! Pakko myöntää että itkin koko Michaelin puheen aikana, ja uudestaan heti kun Michael astui lavalle laulamaan. En ees tiiä miksi, olin sen kyllä nähnyt monta kertaa koneelta, mut se oli vaan nii eri fiilis ku sen näki telkkarista. Ei kyllä voi muuta sanoa ku että ihan MAHTAVA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe