Yleensä kilpaillaan siitä kenellä on "isoin" mutta huvin ja vaihteen vuoksi voitaisiin kilpailla kenellä on "pienin" ;D :d ;D
Eli te jotka olette kerneliä puukottaneet, mikä on pienin toimiva kernel-image omalla koneella?
Kenellä pienin kerneli?
mini
3
367
Vastaukset
- miksuh.
Siitä on aikalailla aikaa kun viimeeksi jaksanu kääntää kerneliä, mut kyl sen melkosen pieneen tilaan saa mahtumaan. En kyl muista enää mitää kokoja..
puolella piti korppuun mahtua, noin niin kuin periaatteessa... Eli silloin mulla ollut sen nimellinen 1,44M!
- näitä "pieniä":
djmosse kirjoitti:
puolella piti korppuun mahtua, noin niin kuin periaatteessa... Eli silloin mulla ollut sen nimellinen 1,44M!
Doslinuxin kerneli mahtoi hyvinkin korpulle, mutta vaati DOS -järjestelmän. Pienimpiä tuntemiani, itsenäisesti toimivia, korpulle mahtuvia kerneleitä on Tom's Root Boot:
http://www.toms.net/rb/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501