Lahjakas

Tune

14

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tune

"Tapani Kansalla on taipuisa ääni ja sen ansiosta hän pystyy laulamaan monipuolista musiikkia. Hän on Suomen monipuolisin laulaja

http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0&feature=PlayList&p=7A4793EAB47B63B9&index=0

Tyttö on vain 11-vuotias.
      Kun näitä kahta tyttöä vertaa Tapani Kansaan ja ajattelee mitä ylisanoja fanit ovat hänestä sanoneet, tuntuu aika kornilta. Tytöt ovat jo 11-vuotiaana taitavampia ja heidän tulkintansa ovat parempia kuten huomaatte yleisön ja tuomareiden reaktioista. Pitäisköhän vähän tarkistaa omaa kantaa?

• Jossas

On tytöillä hienot esitykset. Tyttöjen ikään suhteutettuna ei Tapani Kansaa voi sanoa lahjakkaaksi ja erityisen hienoksi laulajaksi.

• Tune

Tässä on oikea linkki. Tapani Kansalla on taipuisa ääni. Onko tällä 11-vuotiaalla tytöllä jopa taipuisampi?

www.youtube.com/watch?v=vSkdCcuRizl

• Tune
        Tune kirjoitti:

Tässä on oikea linkki. Tapani Kansalla on taipuisa ääni. Onko tällä 11-vuotiaalla tytöllä jopa taipuisampi?

www.youtube.com/watch?v=vSkdCcuRizl

Tämä on yhtä sähläystä tänään. Menkää youtubeen ja hakusanaksi Yodeller. Ensimmäinen video. Uskomatonta!!!!

• http://www.youtube.com/watch?v=vSkdCcuRizI

Tuossahan tuota on jodlaamista. Siitä mä tykkäsin enemmän, kuin tuosta toisesta likasta, joka mielestäni vaan imitoi jotain tunnettua naisartistia. Välillä aina "vahingossa" pääsi kuulumaan se oma pikkulikan äänikin läpi.

• tietysti

Mitä se kettu sanoikaan pihlajanmarjoista...tottakai se oli sinusta huono, vaikka oli sata kertaa parempi 11-vuotiaana kuin Tapsa koko uransa aikana. Ja tuossako sitten kuului tytön oma ääni? Sehän jodlasi koko biisin eikä omasta äänestä kuulunut hitustakaan. Se eka tyttö oli uskomattoman hyvä!

• OK.

Tämä ei kylläkään ainakaan minua sävähdyttänyt yhtään; Poika joka laulaa tytön äänellä. Ei kiitos.
        Mutta nuo tytöt lauloivat todella hienosti.

• Taibe
        OK. kirjoitti:

Tämä ei kylläkään ainakaan minua sävähdyttänyt yhtään; Poika joka laulaa tytön äänellä. Ei kiitos.

Kyllä tytöt olivat uskomattomia! Eihän mistään Kansan lahjakkuudesta voi puhua samana päivänä. Tuomaritkin olivat tyttöjen esityksestä sekaisin. Jos hiukan ymmärsitte englantia, yksi tuomari sanoi ettei ole KOSKAAN kuullut vaikuttavampaa ääntä. Lahjakkuuksillakin on eroa.

• Tube
        Taibe kirjoitti:

Kyllä tytöt olivat uskomattomia! Eihän mistään Kansan lahjakkuudesta voi puhua samana päivänä. Tuomaritkin olivat tyttöjen esityksestä sekaisin. Jos hiukan ymmärsitte englantia, yksi tuomari sanoi ettei ole KOSKAAN kuullut vaikuttavampaa ääntä. Lahjakkuuksillakin on eroa.

Hienoa että huomaa ihmisten kuuleva eroja. Nämä kaksi tyttöä ovat huomasttavasti lahjakkaampia ja luovempia kuin Tapani Kansa, joka on lahjakkuudeltaan ja taidoiltaan vain keskinkertainen. Kyllä varmaan kaikki ihailitte tyttöjen virtuoosimaisuutta, Tapani Kansan yhteydessö ei voi käyttää sanaa virtuoosi.

• Gilla*
        Taibe kirjoitti:

Ihan hyvinhän se toinen tyttö veti.( siitä jodlaajasta en niinkään oikein tykännyt)
        Nykyään vaan kovin muodikasta tämä tyyli jossa ikään kuin eläydytään liikaa ja joka nuottia venytellään ihmeellisesti. Ihan överiksi vedetään jokaisen lauseen loppu. Joku idioottii sitä kai kutsuu R&B:ksikin.... Aika rasittavan kuuloista se on yleensä mun päässä.
        Muutenkin oli vähän Joss Stone - syndroomasta kärsivä tyttö.

• ...ei
        OK. kirjoitti:

Ei oo pakko tykätä mut mä tykkäsin. Tuo Declan jo melkoisen ansioitunut maailmalla ikäisekseen. Ääni on persoonallinen ja siinä on kaunis sävy. Poijalla on myös nätti hymy ja osaa jutella haastatteluissakin. Noista tytöistä tuo eka oli mielenkiintoinen, eri asia sitten tykkääkö 11-kesäisestä tytöstä joka laulaa aikuisen naisen äänellä ja tyylillä ja myös pukeutuu siten...en mä ainakaan.

• Tube
        Gilla* kirjoitti:

Ihan hyvinhän se toinen tyttö veti.( siitä jodlaajasta en niinkään oikein tykännyt)
        Nykyään vaan kovin muodikasta tämä tyyli jossa ikään kuin eläydytään liikaa ja joka nuottia venytellään ihmeellisesti. Ihan överiksi vedetään jokaisen lauseen loppu. Joku idioottii sitä kai kutsuu R&B:ksikin.... Aika rasittavan kuuloista se on yleensä mun päässä.
        Muutenkin oli vähän Joss Stone - syndroomasta kärsivä tyttö.

En muista oletko sinä Gilla se joka aina jaksaa mainostaa sitä kuinka taipuisa ääni Tapsalla. Jodlaajatytöllä on kai vähän vielä taipuisampi.
        Opetus: esittäkää mielipiteitä, ei faktoja. Faktojen esittäminen edyllyttää jo asiantuntemusta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe