löysimme kaapinperukoilta Harald lautapelin, mutta ohjeet ovat hukkuneet. Maahantuojaa ei enää suomenkieliselle pelille löydy. Peli on vuodelta 1989.
harald hirmuinen-peli ohjeet
66
3230
Vastaukset
- ultsi
Hei! Kuka on pelin tekijäksi merkitty eli markkinoija?
- erja
laatikkossa lukee Karto, mutta soitin sinne jo, eikä heillä kuulemma ole niin vanhoja ohjeita. Nykyinen pelintekijä on Alga; maahantuoja Scanditoy; ei tuo sitä suomenkielisenä enää maahan.
- Ultsi
erja kirjoitti:
laatikkossa lukee Karto, mutta soitin sinne jo, eikä heillä kuulemma ole niin vanhoja ohjeita. Nykyinen pelintekijä on Alga; maahantuoja Scanditoy; ei tuo sitä suomenkielisenä enää maahan.
Hei! Minulla on kyseinen peli hyllyssä. Saat minulta peli ohjeen kopion,jos lähetät posti osoiteen minulle.
- Nimetön
Ultsi kirjoitti:
Hei! Minulla on kyseinen peli hyllyssä. Saat minulta peli ohjeen kopion,jos lähetät posti osoiteen minulle.
en saa nyt osoitetta näkyville, joten laitatko Ultsi emailisi osoitteeseen [email protected]; kiitos!
- ultsi
Saitko viestin? Tuli takaisin monta kertaa:
Hei, ostin kyseisen pelin joululahjaksi ja huomasin myös ohjeiden puuttuvan. En ole netistäkään löytänyt näitä mistään. Tämä on ehkä hieman hakuammuntaa, mutta ainahan sitä voi kysyä.
- Tatuhkknn
Vieläkö täällä jaetaan ohjeita?
[email protected]- pellehermanni2
Moi Tatuhkknn. Jos tarkoitat Harald Hirmunen - peli, tekijä Karto / F.X. Schmid, valmistusvuosi 1989, mat. Nr. 7536. Löytyy arkistosta. 6 sivuinen ohje
- Tatuhkknn
Juuripa sitä, pystyisikö laittamaan kopion tuohon sähköpostiin?
- pellehermanni2
Moi Tatuhkknn. Ohjeet lähetetty matkaan. Hauskoja pelihetkiä kohti kesää.
- pellehermanni2
Moi Anu84.
Hirmuiset ohjeet matkalla. - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Anu84.
Hirmuiset ohjeet matkalla.pellehermanni2 siskolle tarttis saada Haraldiin ohjeet.
[email protected]
Saisinko miäkin kyseiseen peliin ohjeet? :)
- pellehermanni2
Moi Woldi. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Woldi. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.
En ole saanut ohjeita. :(
- pellehermanni2
Moi Woldi.
Sorry , en huomannut viestiäsi.
Nyt lähti ohjeet matkaan jotan anna skannerin laulaa.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Hei!
Olisi hienoa myös saada ohje, jos suinkin onnistuu :) osoite on syrhama(at)hotmail.com! Iso kiitos jo etukäteen! - Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty.
- Anonyymi
Saisinko minäkin ohjeet peliin [email protected]
- Anonyymi
Hei. saisinko minäkin Harald Hirmuisen ohjeet sp: [email protected]
Kiitoksia jo etukäteen!- Anonyymi
Moi.
Ohjeet matkalla.
- Anonyymi
Kirppikseltä löytyi peli, kaikki muu tallella paitsi ohjeet! Jos saisi s-postiin [email protected] niin pääsisi pelaamaan :)
- Anonyymi
Moi.
Asia hoidettu.
- Anonyymi
Saisinko minäkin? "PutkisenSeta" Hötmailissa.
- Anonyymi
Moi.
Asia hoidettu.
- Anonyymi
Iteltäkin löytyi peli ilman ohjetta.. olis kiva jos joku mullekkin vois ohjeen lähettää..
[email protected]- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty matkaan joten anna skannerin laulaa.
Terve, vieläkö ohjeita saa kyseiseen peliin. Löytyi myös vanhempien kaapista kyseinen peli ja ne ohjeet on jossain. Olisiko mahdollista saada niitä? [email protected]
- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty matkaan.
- Anonyymi
Moikka!
Täältä löytyi peli kanssa, onko mahdollista saada sähköpostiin?
[email protected]- Anonyymi
Moi.
Satuin olemaan koneen äärellä joten ohjeet laitoin sinulle pikana.
Ja ei kun skannamaan.
- Anonyymi
Olisiko joku halukas myymään tätä peliä? Haluaisin nostalgiapärinöissäni pelata :) Voit laittaa sähköpostia [email protected], jos olisit halukas myymään pelin.
- Anonyymi
Suosittelen lautapelikirppis (Fb), huutonetti tai tori.fi. Sieltä voi löytyä paremmin.
Onnea pelin metsästykseen.
- Anonyymi
Moi! Meillä kanssa ohjeet hukassa, olisiko mahdollista saada ne osoitteeseen [email protected], kiitos tuhannesti jos joku pystyy laittamaan😍👌🏻🙏🏼
- Anonyymi
Moi. Voisiko joku lähettää minullekin pelin ohjeet? [email protected]
- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty matkaan.
- Anonyymi
Hei, vieläkö löytyisi ohjeiden jakajaa? Voisi lähettää osoitteeseen [email protected] Kiitos!
- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
- Anonyymi
Moi. Ohjeita kaivataan myös osoitteessa [email protected] jos vaan onnistuisi. Kiitoksia jo etukäteen :D
- Anonyymi
Moi.
Kesti vähän aikaa mutta nyt on ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
- Anonyymi
Saisinko myös ohjeet? [email protected]
Kiitos etukäteen 🙌🏻- Anonyymi
Moi.
Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.
Hyvää viikonloppu.
- Anonyymi
Hei, saako täältä vielä Harald hirmuisen lautapelin sääntöjä :)
- Anonyymi
Moikka. Olisiko jollain laittaa ohjetta minullekin. Kiitos paljon
[email protected] - Anonyymi
Hei! saisinko myös noita ohjeita! [email protected]
pääsisi pelaamaan poikien kanssa - Anonyymi
Saisinko myös ohjeet [email protected] kiitoksia jo etukäteen
- Anonyymi
Hei! Löysimme keskustelun, koska meillä on sama ongelma :-) Vieläkö joku jaksaa lähettää Harald Hirmuisen peliohjeet osoitteeseen nurmen.annukka(at)gmail.com
- Anonyymi
Olisin kiitollinen myös ohjeista
nextchance(at) me.com
KiittäenMoi.
Sattui kone olemaan auki muuton keskellä.
Ohjeet lähetetty bittitaivaalle joten anna skannerin laulaa
- Anonyymi
En tiedä kuka / ketkä jalot sielut täällä jakaa ohjeita H. Hirmuinen peliin, mutta jos kehtaan vielä käyttää hyväntahtoisuuttanne omaksi edukseni, ottaisin enemmän kuin kiitollisena ohjeet vastaan osoitteessa [email protected]. Kiitos etukäteen!
Moi. Tunnustan kaiken näin Vapun jälkeen. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
Ja ei kun pelamaan koko porukka vanhan klassikon kera.
- Anonyymi
Meilläkin kortti puuttui hullunkurisista erheistä. Pitäisi näytellä huvittavaa ilman peekorttia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804