harald hirmuinen-peli ohjeet

erja

löysimme kaapinperukoilta Harald lautapelin, mutta ohjeet ovat hukkuneet. Maahantuojaa ei enää suomenkieliselle pelille löydy. Peli on vuodelta 1989.

66

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Hei! Kuka on pelin tekijäksi merkitty eli markkinoija?

      • erja

        laatikkossa lukee Karto, mutta soitin sinne jo, eikä heillä kuulemma ole niin vanhoja ohjeita. Nykyinen pelintekijä on Alga; maahantuoja Scanditoy; ei tuo sitä suomenkielisenä enää maahan.


      • Ultsi
        erja kirjoitti:

        laatikkossa lukee Karto, mutta soitin sinne jo, eikä heillä kuulemma ole niin vanhoja ohjeita. Nykyinen pelintekijä on Alga; maahantuoja Scanditoy; ei tuo sitä suomenkielisenä enää maahan.

        Hei! Minulla on kyseinen peli hyllyssä. Saat minulta peli ohjeen kopion,jos lähetät posti osoiteen minulle.


      • Nimetön
        Ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli hyllyssä. Saat minulta peli ohjeen kopion,jos lähetät posti osoiteen minulle.

        en saa nyt osoitetta näkyville, joten laitatko Ultsi emailisi osoitteeseen [email protected]; kiitos!


    • ultsi

      Saitko viestin? Tuli takaisin monta kertaa:

    • Hei, ostin kyseisen pelin joululahjaksi ja huomasin myös ohjeiden puuttuvan. En ole netistäkään löytänyt näitä mistään. Tämä on ehkä hieman hakuammuntaa, mutta ainahan sitä voi kysyä.

      • Sain kopion ohjeista Erjalta, kiitos hänelle.


    • Tatuhkknn
      • pellehermanni2

        Moi Tatuhkknn. Jos tarkoitat Harald Hirmunen - peli, tekijä Karto / F.X. Schmid, valmistusvuosi 1989, mat. Nr. 7536. Löytyy arkistosta. 6 sivuinen ohje


      • Tatuhkknn

        Juuripa sitä, pystyisikö laittamaan kopion tuohon sähköpostiin?


      • pellehermanni2

        Moi Tatuhkknn. Ohjeet lähetetty matkaan. Hauskoja pelihetkiä kohti kesää.


      • UUSI
        Saisinko miäkin kyseiseen peliin ohjeet? :)


      • Anu84

      • pellehermanni2

        Moi Anu84.
        Hirmuiset ohjeet matkalla.


      • Anonyymi

        Moikka

        Mitään mahdollisuutta saada ohjeita myös tänne?

        [email protected]

        Kiitos etukäteen!


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Anu84.
        Hirmuiset ohjeet matkalla.

        pellehermanni2 siskolle tarttis saada Haraldiin ohjeet.

        [email protected]


    • Saisinko miäkin kyseiseen peliin ohjeet? :)

      • pellehermanni2

        Moi Woldi. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.



      • pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Woldi. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

        En ole saanut ohjeita. :(


      • pellehermanni2

        Moi Woldi.
        Sorry , en huomannut viestiäsi.
        Nyt lähti ohjeet matkaan jotan anna skannerin laulaa.
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Hei!
        Olisi hienoa myös saada ohje, jos suinkin onnistuu :) osoite on syrhama(at)hotmail.com! Iso kiitos jo etukäteen!


      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei. saisinko minäkin Harald Hirmuisen ohjeet sp: [email protected]
      Kiitoksia jo etukäteen!

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


    • Anonyymi

      Kirppikseltä löytyi peli, kaikki muu tallella paitsi ohjeet! Jos saisi s-postiin [email protected] niin pääsisi pelaamaan :)

      • Anonyymi

        Moi.
        Asia hoidettu.


    • Anonyymi

      Saisinko minäkin? "PutkisenSeta" Hötmailissa.

      • Anonyymi

        Moi.
        Asia hoidettu.


    • Anonyymi

      Iteltäkin löytyi peli ilman ohjetta.. olis kiva jos joku mullekkin vois ohjeen lähettää..
      [email protected]

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan joten anna skannerin laulaa.


    • Terve, vieläkö ohjeita saa kyseiseen peliin. Löytyi myös vanhempien kaapista kyseinen peli ja ne ohjeet on jossain. Olisiko mahdollista saada niitä? [email protected]

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Moikka!

      Täältä löytyi peli kanssa, onko mahdollista saada sähköpostiin?

      [email protected]

      • Anonyymi

        Moi.
        Satuin olemaan koneen äärellä joten ohjeet laitoin sinulle pikana.
        Ja ei kun skannamaan.


    • Anonyymi

      Olisiko joku halukas myymään tätä peliä? Haluaisin nostalgiapärinöissäni pelata :) Voit laittaa sähköpostia [email protected], jos olisit halukas myymään pelin.

      • Anonyymi

        Suosittelen lautapelikirppis (Fb), huutonetti tai tori.fi. Sieltä voi löytyä paremmin.
        Onnea pelin metsästykseen.


    • Anonyymi

      Moi! Meillä kanssa ohjeet hukassa, olisiko mahdollista saada ne osoitteeseen [email protected], kiitos tuhannesti jos joku pystyy laittamaan😍👌🏻🙏🏼

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Hei, vieläkö löytyisi ohjeiden jakajaa? Voisi lähettää osoitteeseen [email protected] Kiitos!

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi

      Moi. Ohjeita kaivataan myös osoitteessa [email protected] jos vaan onnistuisi. Kiitoksia jo etukäteen :D

      • Anonyymi

        Moi.
        Kesti vähän aikaa mutta nyt on ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.
        Hyvää viikonloppu.


    • Anonyymi

      Hei, saako täältä vielä Harald hirmuisen lautapelin sääntöjä :)

      • Moi. Saa ohjeet. Huomenna avaan koneen.


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
      • Moi. Ohjeet matkalla.


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle joten anna skannerin laulaa.


    • Anonyymi

      Hei! Löysimme keskustelun, koska meillä on sama ongelma :-) Vieläkö joku jaksaa lähettää Harald Hirmuisen peliohjeet osoitteeseen nurmen.annukka(at)gmail.com

      • Moi. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle ja nyt ei kun skannaamaan ja pelamaan.


    • Anonyymi

      Olisin kiitollinen myös ohjeista
      nextchance(at) me.com
      Kiittäen

      • Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Moi.
        Sattui kone olemaan auki muuton keskellä.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle joten anna skannerin laulaa


    • Anonyymi

      En tiedä kuka / ketkä jalot sielut täällä jakaa ohjeita H. Hirmuinen peliin, mutta jos kehtaan vielä käyttää hyväntahtoisuuttanne omaksi edukseni, ottaisin enemmän kuin kiitollisena ohjeet vastaan osoitteessa [email protected]. Kiitos etukäteen!

      • PelleHermanni2

        Moi. Tunnustan kaiken näin Vapun jälkeen. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        Ja ei kun pelamaan koko porukka vanhan klassikon kera.


    • Anonyymi

      Meilläkin kortti puuttui hullunkurisista erheistä. Pitäisi näytellä huvittavaa ilman peekorttia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe