Yöllä ajetaan ja pomot kyttää ja itarana pihistelee. miksi ajatte rekkaa, mikä siinä on niin hienoa jotta yökaudet jaksatte ajaa ja kopissa nukkua?
Paskahommia rekkahomat
9
3005
Vastaukset
http://www.youtube.com/watch?v=QvS25AfVfbk&mode=related&search=
Merkkiin en ota kantaa, kaikilta samanlainen löytyy.- Jammi...
Tuollahan oli tilaa enemmän kuin meidän perheen asuntovaunussa, taitavat olla karavaanareita kaikki tyynni...
- ja mistä
laatikosta se tuan muijan nosti
- hienoa
ja kivaa. nää hanskat roudarin
- ei kyllä
Huorakaan,ala asumaan persaukisen autokuskin mukana,tai jos alkaa asumaan tulee paljon ongelmia,esim siitä kuka käskee ja mihin mennään,ei tommosta normaali mies sulata.
- al casapanos
ime kiviä, vitun ääliö... pointti on se että tommmosta musiikkia ei kuuntele kukaan
- jrm
Jaahas, nähtiinhän kuinka tyhmyys ja tietämättömyys yhdistyy yhdessä kirjoituksessa ja yhden kirjoittajan mielessä. Toisille ei ole mitään vaikeutta tehdä työtä yksin ja yöllä, sitä yötyötä tekevät tehtaissa ja sairaaloissakin aika paljon. Arvosteletko heitäkin samalla tavoin? Se että joutuu ajamaan yöllä ja nukkumaan autossa on ihan varmaan jokaisen sitä tekevän henkilökohtainen juttu, eikä se ole minkään provokirjoituksen tai kirjoittajan päänsärky. Että siirrä kateellinen krapulainen raatos peilin eteen ja katso mitä itsestäs on tullut ja ihan itse hankittuna.
- Jorge
Siellä on he, jotka kykenee siihen, jokaisen ajoneuvoluokan kirjo kuljettajineen.
- Rekkis ukko
Vois kysyä myös näinkin päin: Miksi ihmiset lähtee vapaa-aikanaan etsimään jännitystä patikkareissuille jonnekkin telttaan nukkuun ja syömään suklaapatukoita toimistotyön vastapainoksi? Tällä alalla kaikki tulee samassa paketissa! Toiminnan täytteisen päivän jälkeen on ihan mukava kömpiä rekan makuupetille,unimusiikin/webaston tahdittaessa rauhalliseen uneen. Aamulla herätessä kysyy mielessään:Missä minä olen,jaa ruotsissa,siitä se päivä lähtee käyntiin taas uusin kujein? Kotona saa keskittyä perheen kanssa yhteisiin harrastuksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3952188Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431742
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2161003
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832