Kauhea on itku ja hammasten kiristys

NEGA2

windows -foorumeilla. Kun vistassa ei oikein mikään toimi. Tuossa soittikin jo muutama hemmo, että mikä on kun ei toimi, mitäs minä sitten siihen: ottakaa yhteys tuotetukeen (vuoden jono), heh.

Vista on suojattu niin hyvin, ettei mikään muu pelaa kuin vista itse, jos on core duo 2 extreme ja 8 gigaa muistia ja double näytönohjain.

9

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppiss

      varmaan monella on toi yhdistelmä, eli jos se nyt sattuu olemaan yhdellä ainoalla, niin kannattaa ensin miettiä onko käyttäjässä vikaa.

      Sitten vika ei ole käyttöjärjestelmässä, jos laitevalmistajien ajurit eivät ole tarpeeksi hyviä.

      • ihmeellistä

        wintoysin puolustelua. Mitä voi tehdä pelkällä käyttiksellä jos se on wintoysin tasoa? Hienoa todeta, että "mullapa on visva koneessa. Ei siinä toimi ohjelmat eikä siihen löydy ajureita mutta onpahan visva".


      • , , ,
        ihmeellistä kirjoitti:

        wintoysin puolustelua. Mitä voi tehdä pelkällä käyttiksellä jos se on wintoysin tasoa? Hienoa todeta, että "mullapa on visva koneessa. Ei siinä toimi ohjelmat eikä siihen löydy ajureita mutta onpahan visva".

        Linuxia haukutaan kun ei ole ajureita, ohjelmat ja pelit ei toimi ja se on ilmainen. Samat henkilöt kehuvat kallista Vistaa, jolle ei ole ajureita eivätkä ohjelmat ja pelit toimi, maailman kehittyneimmäksi käyttöjärjestelmäksi. WTF?


      • Piru_
        , , , kirjoitti:

        Linuxia haukutaan kun ei ole ajureita, ohjelmat ja pelit ei toimi ja se on ilmainen. Samat henkilöt kehuvat kallista Vistaa, jolle ei ole ajureita eivätkä ohjelmat ja pelit toimi, maailman kehittyneimmäksi käyttöjärjestelmäksi. WTF?

        on ottanut oppia avoimen koodin maailmasta ja nyt windowsillekaan ei löydy ajureita ja pelit ei toimi...


      • levynhävittäjä

        mitään vikaa ole, se ei vaan toimi. Se piti lykätä markkinoille pikavauhdilla jotta sillä saa tehtyä rahaa koska idiootit ostaa vaikka paskaa kun se on paketoitu oikein.

        Mitä tekee käyttöjärjestelmällä jos siihen ei ole ajureita? Voihan sillä surfata ja lähettää sähköpostia, hmm, sitä varten kannattaakin maksaa Vistasta ylihintaa.


      • levynhävittäjä kirjoitti:

        mitään vikaa ole, se ei vaan toimi. Se piti lykätä markkinoille pikavauhdilla jotta sillä saa tehtyä rahaa koska idiootit ostaa vaikka paskaa kun se on paketoitu oikein.

        Mitä tekee käyttöjärjestelmällä jos siihen ei ole ajureita? Voihan sillä surfata ja lähettää sähköpostia, hmm, sitä varten kannattaakin maksaa Vistasta ylihintaa.

        "Mitä tekee käyttöjärjestelmällä jos siihen ei ole ajureita?"

        Mieshän on täysin umpimetsässä! Tietenkin sillä voi asetella munakelloja ympäri työpöytää sillä se munakello on vähän sairaan tyylikäs, läpikuultava ja kaikkea. Ja onhan siellä niitä formulamittareita jotka näyttää cpu-kuormaa. Entä ikkunakehykset..? Niitähän voi tuijotella tuntitolkulla ihastuksesta päihtyneenä, niin ovat kauniit pokat vistan akkunoissa.

        Mihin helvettiin mitään ajureita tarvitsee, eihän niissä ole mitään katsomisen arvoistakaan toisin kuin vista oletus-taustakuvassa, vähän saamarin hieno vuoristomaisema.. ja entäpä valikot, tässähän menee täysin kiimaan pelkästään niiden menujen ulkonäköä ajatellessa.


      • ssse
        exergy kirjoitti:

        "Mitä tekee käyttöjärjestelmällä jos siihen ei ole ajureita?"

        Mieshän on täysin umpimetsässä! Tietenkin sillä voi asetella munakelloja ympäri työpöytää sillä se munakello on vähän sairaan tyylikäs, läpikuultava ja kaikkea. Ja onhan siellä niitä formulamittareita jotka näyttää cpu-kuormaa. Entä ikkunakehykset..? Niitähän voi tuijotella tuntitolkulla ihastuksesta päihtyneenä, niin ovat kauniit pokat vistan akkunoissa.

        Mihin helvettiin mitään ajureita tarvitsee, eihän niissä ole mitään katsomisen arvoistakaan toisin kuin vista oletus-taustakuvassa, vähän saamarin hieno vuoristomaisema.. ja entäpä valikot, tässähän menee täysin kiimaan pelkästään niiden menujen ulkonäköä ajatellessa.

        Aikuinen mies ja ulosanti kuin jollain kehitysvammaisella...


    • sjgrjgjrgjr

      Jännää itkemistä täällä jengillä siitä kun mikään ei toimi jne. Miksi mulla toimii kaikki aina niinkuin pitääkin, taitaa olla käyttäjissä vika suurimmaksi osaksi tai sitten ei ole edes omakohtaista kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe