luotettava kivitalotoimitus

Hei

Olen hankkimassa kivitalopakettia, noin 250m2 Uudellemaalle.

Kenellä on kokemusta luotettavasta asiakaspalvelusta, suunnittelun toimivuudesta ja toimituksen pitävyydestä sekä pystytyspalveluista?

Mielellään minimoisi huolta sillä että olisi luotettava toimittaja ja siellä hyvä tyyppi, kenestä / mistä on hyviä kokemuksia?

Eppu

10

3032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sohvatiikeri

Kivitalopuolella rakennuttaja on perinteisesti haalinut systeemin kasaan osaurakointiperiaatteella, osallistuen itse työhön haluamallaan asteella.

Kaipa noita "avaimet käteen" toimittajiakin on.

• Rauno Kangas

...kivitalotoimittajat ei juuri asentele pakettejaan. Luja ja UH Rakennus taitavat olla ainoita, jotka tekevät vesikattoon asti ottaen vastuun myös rakentamisesta. Muut merkit tarjoaa korkeintaan "suosittelemiaan asennusliikkeitä".

• Kokemusta on

Sieltä me ainakin saatiin koko projekti vietyä alusta loppuun. Suunnittelusta aina toteutukseen saakka. Toimi hyvin ja ei minulla ainakaan huonoa sanottaa ole.

• Kuullostaa hyvältä, kenen kanssa asioit siellä?

• yhteystiedot
        eppuhki kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä, kenen kanssa asioit siellä?

ja sieltä valitse sopiva paikkakunta.
        Itse olen puuhastellut talon v. 1981 ja v.2006 pääkaupunkilaisten sipo-suunnittelijoiden riesana ja voin sanoa, että on pojilla pitkä pinna.
        Teettivät myös ikkuna-ja ovitarjoukset puolestani, otin Karviat.
        Kun pääset kuormien tilausvaiheeseen,
        joustaa Ikaalisten tehdas työsi etenemisen mukaan. Muistaakseni harkkoja/välipohjaa tulee aina 40 tonnia kerralla. Ja jos jotain tulee liikaa, avaamattomat standardiharkkopaketit voi palauttaa seuraavassa kuormassa veloituksetta. Tehtaalla on myös työkalujen lainauspalvelua, joka muuttuu vuokraukseksi jos pitelet koko kesän. Viimeisessä kuormassa tuli kattotiilit, jos tiilikattoa arvelet, et saane mistään halvemmalla. Olen erittäin tyytyväinen tekemääni ratkaisuun. Jos itse epäilet kusetusta, teetä jollain muulla firmalla 'jäniksenä' samat sempalot, niin hintahaarukkaa syntyy.

• A. Kangas

Pirkanmaalta ja eipä ole moittimista tehtaassa, eikä suunnittelijoissa.
        Voin varauksetta suositella, ainakin omat kokemukseni ovat olleet positiivisia.

• että ottavat
        yhteystiedot kirjoitti:

ja sieltä valitse sopiva paikkakunta.
        Itse olen puuhastellut talon v. 1981 ja v.2006 pääkaupunkilaisten sipo-suunnittelijoiden riesana ja voin sanoa, että on pojilla pitkä pinna.
        Teettivät myös ikkuna-ja ovitarjoukset puolestani, otin Karviat.
        Kun pääset kuormien tilausvaiheeseen,
        joustaa Ikaalisten tehdas työsi etenemisen mukaan. Muistaakseni harkkoja/välipohjaa tulee aina 40 tonnia kerralla. Ja jos jotain tulee liikaa, avaamattomat standardiharkkopaketit voi palauttaa seuraavassa kuormassa veloituksetta. Tehtaalla on myös työkalujen lainauspalvelua, joka muuttuu vuokraukseksi jos pitelet koko kesän. Viimeisessä kuormassa tuli kattotiilit, jos tiilikattoa arvelet, et saane mistään halvemmalla. Olen erittäin tyytyväinen tekemääni ratkaisuun. Jos itse epäilet kusetusta, teetä jollain muulla firmalla 'jäniksenä' samat sempalot, niin hintahaarukkaa syntyy.

ylimääräiset kamat takaisin veloituksetta. sinähän olet ostanut tavarat kuvien mukaiseen taloon ja heidän tietenkin pitääkin toimittaa juuri sen verran tavaraa, kuin taloon menee, eikä jättää ylimääräisiä rojuja riesaksesi. Ja ottavat siis vain avaamattomat paketit pelätessään niiden jälleenmyyntiä. Voin veikata, että toimitusehtojen mukaan ne ovatkin jämerän omaisuutta.

Lammilla myös toimi toimitukset hyvin ja tuli vaan sen verran tavaraa kuin tilattiin.

• Tsiikailija
        että ottavat kirjoitti:

ylimääräiset kamat takaisin veloituksetta. sinähän olet ostanut tavarat kuvien mukaiseen taloon ja heidän tietenkin pitääkin toimittaa juuri sen verran tavaraa, kuin taloon menee, eikä jättää ylimääräisiä rojuja riesaksesi. Ja ottavat siis vain avaamattomat paketit pelätessään niiden jälleenmyyntiä. Voin veikata, että toimitusehtojen mukaan ne ovatkin jämerän omaisuutta.

Lammilla myös toimi toimitukset hyvin ja tuli vaan sen verran tavaraa kuin tilattiin.

Kehua ah niin ihanaa Lammia. Lammilla oli jengi lomautettuna ja se ei kerro oikein hyvää firman johtamisesta. Alkaa lecasora ja valuharkkomarkkinoilla käydä pudotuspeli. Kaikilla ei ole markkinoita toimia Suomessa. Se on vain fakta se. Todennäköisesti ensin markkinat jakautuvat näiden toimittajien kesken ja sitten alkaa tipahdella heikoimmat joukosta. Onko Lammi uppoavassa laivassa se jää nähtäväksi.

• hanke muuttuu
        että ottavat kirjoitti:

Sipo on siitä mukava työstettävä, että tarve voi muuttua matkalla ja on lupa toimia muuttuneiden tarpeiden mukaan; tästä syystä tilatuista voi jäädä jotain yli ja jotain tilataan vielä lisää.
        En usko että olisi kenenkään etu määrätietoisesti toimittaa liikaa tavaraa muuta kun rikkuotumisvaran verran. Yleensä maksettu muurari ottaa aina uudesta harkosta palasen, jos teet itse, on hävikki hyvin vähäistä, kun kaikki puolikkaatkin tulee käytettyä hyväksi. Niin, Sipon mukana saa kyllä myös Lammin harkot; Lammi sopii hyvin sokkeliin, ovat vähän raskaita muurata (kokeilin 500 harkkoa). Loput Sipoa.

• ....

thp hyvinkäällä. homma toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe