Tapammeko jälleen ja ratsastamme auringon nousuu omaperäisellä tavallamme. Moni ei edes tiedä kuinka romanttinen voit olla kaipaan jo sun helääs halia niistä ei saa koskaan tarpekseen.
Kuinka moni sitten onkaan oikeen tyytyväinen elämäänsä hmmm.
Minä olen aina kuin saan nähdä sun nauravan ja hymyilevät kasvosi. Siis tapamme taas jälleen lauantaina pikkulinnut lauloivat että saavuut kaupunkiin. Odotan taas sua siinä zetoriin nojaten ;)
Sinä rakas ystäväin
Suo jo kaipaava
5
761
Vastaukset
- LPolku
Myös pikkulintujen.
- .....................
miksi?
- lemnaminor..
Toivottavasti tapaat ja pääset nauttimaan hänen seurastaan. Viestisi sai iloiselle mielelle. On hyvä, että kirjoitetaan myös iloisista asioista.
Toivottavasti näet ystäväsi sillä kuka tuollaista vois vastustaa :)
- kotapoika
käy liian kuumaksi, siis toivottavasti, nii tarjoon viilentevät terassilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777