Oletko antanut lahjoja vaimolle?
Minusta se on turhaa.
Jo seuraavana päivänä, kun olen ostanut
tonnin korun, hän heittää sen roskikseen.
Paska mies olen kuulemma.
Tuolla ne on pölyttymässä kaikki korut.
Varmaan kymppitonnien korut.
Lahjat
12
872
Vastaukset
- Tobias
Mitäs tuppaat niitä koruja, jos kerran vaimo ei tykkää!
- etsivivä-amadeus
Hanki salarakas,Hänelle helyt kelpaa
paremmin salarakkaalle kun vaimolle.Kun ei vaimolle korut kelpaa niin se on liikaa passattu.
Kuvittelee ylevää ja harvalla on salarakasta niitä kun ei ole olemassa.- ilmaisit
asiasi "halvasti".Salarakas voi olla pelastusrengas
- Elli'
Mieheni ei ole vielä 40 vuoteen ostanut yhtään korua. Vain äidilleen kame-korun minun vaatimuksestani. Senkin varas vei kotoa. 'Älkää kerätkö aarteita maan päälle...'
Olen muuten itse ostanut koruni tarpeen mukaan. Niitä kehtaa pitää, eivät ole helyjä vaan aitoa kultaa tai hopeaa.
Tasa-arvon päivänä muistui mieleen nyt, että meillä siis ollaan tasa-arvoisia. Ei osta hän minulle, enkä minä hänelle. Hyvin menee kuitenkin.- etsivivä-amadeus
korut,niinkuin kukatkin ovat
Saan niitä tosi harvoin,mutta tiedän ne tulevat
Sydämmestä - Lumikko
Niin, jotkut miehet eivät osta lahjoja. Piste.
Minulla on ollut kyseenalainen 'onni' tuntea pitkään sellainen yksilö. Minusta olisi kiva joskus antaa vaikka pieniä , typeriäkin, lahjoja, mutta kyllä siinä antamishalut tyrehtyy jos toinen ei koskaan muista.
Mutta sitten oli päinvastainen tapaus, joka taas meni liiallisuuksiin. Ei sekään tuntunut oikein luontevalta.
Kultainen keskitie siinäkin asiassa lienee paras
- On taas
sattunut.
Kerro nyt kaikki vastoinkäymises....
Niin ei tarvitse sinun typeryyksiäsi lukee. Mietitkö koskaan miksi olette vielä yhdessä?
- aina negatiivinen
Et ole vielä sanonut ensimmäistäkään hyvää sanaa vaimostasi, mutta olet tasaiseen tahtiin mollannut häntä kaikesta mahdollisesta.
Mahdat olla pettynyt elämääsi ja katkera aviomies.
Teidän elämänne taitaa olla harmaata ja ilotonta, kyräilyä täynnä. - Loistava.polku
....viedä ikinä roskia?
- Sinulle mies
Tarkoitat hyvää,vaimosi ei ymmärrä,minkäs voi. Elä sure olet tehnyt oikein.Jos ei anna arvoa sille mitä teet,arvosta itse sitä terveesti. Minä ainakin arvostaisin ja toivotan Sulle hyvää jatkoa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510