Oletko antanut lahjoja vaimolle?
Minusta se on turhaa.
Jo seuraavana päivänä, kun olen ostanut
tonnin korun, hän heittää sen roskikseen.
Paska mies olen kuulemma.
Tuolla ne on pölyttymässä kaikki korut.
Varmaan kymppitonnien korut.
Lahjat
12
838
Vastaukset
- Tobias
Mitäs tuppaat niitä koruja, jos kerran vaimo ei tykkää!
- etsivivä-amadeus
Hanki salarakas,Hänelle helyt kelpaa
paremmin salarakkaalle kun vaimolle.Kun ei vaimolle korut kelpaa niin se on liikaa passattu.
Kuvittelee ylevää ja harvalla on salarakasta niitä kun ei ole olemassa.- ilmaisit
asiasi "halvasti".Salarakas voi olla pelastusrengas
- Elli'
Mieheni ei ole vielä 40 vuoteen ostanut yhtään korua. Vain äidilleen kame-korun minun vaatimuksestani. Senkin varas vei kotoa. 'Älkää kerätkö aarteita maan päälle...'
Olen muuten itse ostanut koruni tarpeen mukaan. Niitä kehtaa pitää, eivät ole helyjä vaan aitoa kultaa tai hopeaa.
Tasa-arvon päivänä muistui mieleen nyt, että meillä siis ollaan tasa-arvoisia. Ei osta hän minulle, enkä minä hänelle. Hyvin menee kuitenkin.- etsivivä-amadeus
korut,niinkuin kukatkin ovat
Saan niitä tosi harvoin,mutta tiedän ne tulevat
Sydämmestä - Lumikko
Niin, jotkut miehet eivät osta lahjoja. Piste.
Minulla on ollut kyseenalainen 'onni' tuntea pitkään sellainen yksilö. Minusta olisi kiva joskus antaa vaikka pieniä , typeriäkin, lahjoja, mutta kyllä siinä antamishalut tyrehtyy jos toinen ei koskaan muista.
Mutta sitten oli päinvastainen tapaus, joka taas meni liiallisuuksiin. Ei sekään tuntunut oikein luontevalta.
Kultainen keskitie siinäkin asiassa lienee paras
- On taas
sattunut.
Kerro nyt kaikki vastoinkäymises....
Niin ei tarvitse sinun typeryyksiäsi lukee. Mietitkö koskaan miksi olette vielä yhdessä?
- aina negatiivinen
Et ole vielä sanonut ensimmäistäkään hyvää sanaa vaimostasi, mutta olet tasaiseen tahtiin mollannut häntä kaikesta mahdollisesta.
Mahdat olla pettynyt elämääsi ja katkera aviomies.
Teidän elämänne taitaa olla harmaata ja ilotonta, kyräilyä täynnä. - Loistava.polku
....viedä ikinä roskia?
- Sinulle mies
Tarkoitat hyvää,vaimosi ei ymmärrä,minkäs voi. Elä sure olet tehnyt oikein.Jos ei anna arvoa sille mitä teet,arvosta itse sitä terveesti. Minä ainakin arvostaisin ja toivotan Sulle hyvää jatkoa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108