Mitkä lentoyhtiöt tekevät matkoja Egyptiin?
LENTOYHTIÖT EGYPTIIN?
4
708
Vastaukset
- nämä
Air finland ja Finnair
- Sanna=)
itse olen suuntaamassa helsingistä cairoon czech airlinesillä (reittilento) välilasku on prahassa. Suoria lentoja kannattaa käydä kysyy matkatoimistosta. Ne tätit neuvoo mielellään. Mutta jos reittilennot ovat okei for you, googleta klm, malev, czech airlines ainakin...
- jeij20
Mä ostin Air Berliniltä lennot.
Helsinki-Düsseldorf.
Vietin yhden yön siellä.
Düsseldorf-Nürnberg (välilasku), Nürnberg-Sharm El Sheikh.
Ja sitten takaisin samaa reittiä.
Makso noin 600€ yhteensä edestakaisin.Melko kallista =D Mutta ehkä elämä on...
Reittilento Kairoon on halvimmillaan 340 euroa (minkä olen tähän mennessä löytänyt) ja se oli CSA. Malev on suht samoissa hinnoissa, KLM on aina ollut noin satasen kalliimpi ja muut ovat sitten törkeän hintaisia (Lufthansa, SAS jne.) Kairoon ei pääse kuin konetta vähintään kerran vaihtamalla. Berlin Air on ok, mutta vaikea löytää itselleni sopivia päiviä. Ja kun löytää, hinnat ovat olleet liikaa.
Domina lentää vissiin taas syksyllä suoraan Luxoriin pienen tauon jälkeen. On aikaisemmin ainakin saanut pelkät lennot myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263534- 732459
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378