SESAMIN OHJEET HUKASSA!!!!!

ohjeeton

Ostin kirpparilta kyseisen Ravensburgerin pelin, enkä tajunnut tarkistaa, että ohjeet ovat mukana.
Olisin onnellinen, jos joku vaivautuisi ne kirjoittamaan :)

33

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Hei! lähetä postiosoite,niin lähetän kopion sesam aukene peli ohjeen!

      • ohjeeton

        Hei!
        Onnistuisko lähettäminen sähköpostilla? Tarttisin ohjeen mahdollisimman pian.
        Onko sulla mahdollista skannata ohje tai ottaa vaikka digikameralla lähikuva ja meilata se?
        Mun e-maili on: [email protected]

        Suuri kiitos, jos onnistuu!!!


      • ohjeeton - nykyään ohjeelli...
        ohjeeton kirjoitti:

        Hei!
        Onnistuisko lähettäminen sähköpostilla? Tarttisin ohjeen mahdollisimman pian.
        Onko sulla mahdollista skannata ohje tai ottaa vaikka digikameralla lähikuva ja meilata se?
        Mun e-maili on: [email protected]

        Suuri kiitos, jos onnistuu!!!

        Suuret kiitokset vielä kerran ohjeesta.
        Ollaan nautittu pelihetkistä!


      • Katjaana :)
        ohjeeton kirjoitti:

        Hei!
        Onnistuisko lähettäminen sähköpostilla? Tarttisin ohjeen mahdollisimman pian.
        Onko sulla mahdollista skannata ohje tai ottaa vaikka digikameralla lähikuva ja meilata se?
        Mun e-maili on: [email protected]

        Suuri kiitos, jos onnistuu!!!

        Täälläkin kaipailtaisiin sesam pelin ohjeita, oltaisiin tosi kiitollisia postista

        [email protected]


      • Tiina-Tintti
        Katjaana :) kirjoitti:

        Täälläkin kaipailtaisiin sesam pelin ohjeita, oltaisiin tosi kiitollisia postista

        [email protected]

        Laitoin ohjeet sähköpostilla, toivottavasti tuli perille!


      • Katjaana :)
        Tiina-Tintti kirjoitti:

        Laitoin ohjeet sähköpostilla, toivottavasti tuli perille!

        valitettavasti tullut liite mukana, laitoin sähköpostia sulle


      • mielikuvitus ei riittäny

        Moi!

        Vieläkö viitsisit meillekin laittaa Sesamin ohjeet. E-maili on eijamustalahti(at)hotmail.com. Kiitos tuhannesti, jos onnistuu. Tarinamme on sama kun muillakin, peli on ostettu kirpparilta.


      • pelle hermanni
        mielikuvitus ei riittäny kirjoitti:

        Moi!

        Vieläkö viitsisit meillekin laittaa Sesamin ohjeet. E-maili on eijamustalahti(at)hotmail.com. Kiitos tuhannesti, jos onnistuu. Tarinamme on sama kun muillakin, peli on ostettu kirpparilta.

        sinulle on lähetetty henk.koht. e-mail :)


      • satuemma
        pelle hermanni kirjoitti:

        sinulle on lähetetty henk.koht. e-mail :)

        saisiko täänekin vielä ohjeita ?
        [email protected]


      • pellle hermanni
        satuemma kirjoitti:

        saisiko täänekin vielä ohjeita ?
        [email protected]

        Moi. Sinulle on lähetetty sesam ja funny ha ha peliohjeet.
        Hauskoja pelihetkiä :)


      • ohjeita jookos
        pellle hermanni kirjoitti:

        Moi. Sinulle on lähetetty sesam ja funny ha ha peliohjeet.
        Hauskoja pelihetkiä :)

        Meiltä on hävinny tuon Sesamin ohjeet ja tartteis niitä. Oitais pikkusiskon kans pelattu mut ohjeet hukassa, joten voisko tänneppäin meilailla ohjeita [email protected] ?


      • Sesam aukene
        ohjeita jookos kirjoitti:

        Meiltä on hävinny tuon Sesamin ohjeet ja tartteis niitä. Oitais pikkusiskon kans pelattu mut ohjeet hukassa, joten voisko tänneppäin meilailla ohjeita [email protected] ?

        Me ostimme kirpputorilta Sesam pelin jossa ei ollut ohjeita. Olisiko jollakin tallessa?
        Mukavia pelihetkiä itse kullekin!
        [email protected]


      • Anonyymi


    • EnniKt
    • pelle hermanni

      Moi. Ohjeet on lähetetty Sinullle.
      ja ei kun pelamaan...)


    • pelle hermanni

      Moi Odetsu.

      Ohjeet lähetetty Sinulle.

      Hyvää kesän alkua ja ei kun pelamaan koko porukka.:)

    • isomamma

      Hei!
      Vieläkö niitä Sesam pelin ohjeita olisi jollain?
      peli on muttei ohjetta.
      [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi isomamma.
        Sesam ohjeet lähetetty.
        Hyvää viiikonloppu ja ei kun pelamaan koko porukka.


      • piipi-mumma

        Apua, minäkin ostin kirpparilta sesam aukene pelin lastenlasten iloksi ja ohjeita ei löytynytkään.. voisiko joku ystävällinen ihminen ne minulle laittaa?? [email protected]


      • pellehermanni2

        Moi piipi-mumma. Ohjeet matkalla.


    • pikkupelle

      voi voi voi...ei ollu sesam pelin ohjeit ku sain sellasen.

    • Saruiita

      Kaapista löytyi ko. peli - ilman ohjeita! Saisinko minäkin nämä jotta päästään lasten kanssa pelaamaan :)
      [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi ja hyvä yötä Saruiita. Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Limppu87

        Heippa! Juuri ostin pelin oppilailleni Porvoon pihakirppikseltä ja ei löytynytkään ohjeita sisältä :/ Saisinko ne joltakin [email protected] kiitos!


      • pellehermanni2

        Moi Limppu87. Ohjeet tulossa bittitaivaalta. Ja ei kun pelamaan, joka iikka.


      • AnnuA

        Moi! Täällä olisi tänään alettu pelaamaan kätköistä löytynyttä Sesamia lasten kanssa, mutta ohjeet puuttuivat. [email protected]


      • pellehermanni2

        Moi AnnuA.
        Matkalla on.


    • Anonyymi

      Vieläkö yksi mummi saisi Sesam-lautapelin ohjeet? Peli löytyi Mökiltä, eikä ohjeita löydy mistään. S-postini on anne.steenbeck@ gmail.com Kiitän jo etukäteen!

      • Moi mummi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle ja nyt ei kun koko porukka pelamaan.


    • Anonyymi
      • Moi ja juhannuksen jälkeinen elämä. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe