Ei tälle palstalle

KANNATA

Kirjottaa!! Jos kirjotat jotain asiallista, niin tulee vittuiluja, mut jos taas esim. xyz... tai c=3 tai joku muu vastaava kirjottaa jotain ASIATONTA ni NIIHIN KYLLÄ VASTATAAN!

21

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohvelix

      ...sitten varmaan kannata tänne kirjoitella. Sillähän siitä tuskasta pääset.

      -T

    • -helposti

      Jos ei kannata kirjoittaa, älä kirjoita. Oletko nyt tyytyväinen, kun sait varmistuksen teoriallesi. Asiattomiin vastataan, kuten sinun asiattomaan aloitukseesi.

    • samaa mieltä

      ei kannata kirjottaa tänne, mutta kirjotan silti. Paremmilla foorumeilla ei näillä kirjoitteluilla pysytä pitkään kun tulee bannia niin että tyrät rytkyy.

      • on...

        aivan oikeassa! Jos noi pösilöt kirjoittaisi samaan tyyliin esim.afterdawnissa niin ei kauaan tarvisi kirjoittaa...


      • juupajuujajees
        on... kirjoitti:

        aivan oikeassa! Jos noi pösilöt kirjoittaisi samaan tyyliin esim.afterdawnissa niin ei kauaan tarvisi kirjoittaa...

        Mutta siellä ei voikaan kirjoitella anonyymisti,
        vaan pitää rekisteröityä. Lisäksi siellä vaaditaan
        myös kysyjiltä asiallisuutta samoinkuin vastaajilta.


      • Tohvelix
        juupajuujajees kirjoitti:

        Mutta siellä ei voikaan kirjoitella anonyymisti,
        vaan pitää rekisteröityä. Lisäksi siellä vaaditaan
        myös kysyjiltä asiallisuutta samoinkuin vastaajilta.

        ...kuuluu: montako rekisteröitynyttä on kirjoittanut tähän aiheeseen liittyen?

        -T


      • Tohvelix kirjoitti:

        ...kuuluu: montako rekisteröitynyttä on kirjoittanut tähän aiheeseen liittyen?

        -T

        sillä on???


      • arilate kirjoitti:

        sillä on???

        mitäs merkitystä sillä on?


      • Tohvelix
        arilate kirjoitti:

        mitäs merkitystä sillä on?

        ...nämä touhottaa rekkauspakosta tuolla 'paremmalla' foorumilla - tänne kun pääsee kuka tahansa kirjoittelemaan - comprendo?

        -T


      • oieeeeeeee
        Tohvelix kirjoitti:

        ...nämä touhottaa rekkauspakosta tuolla 'paremmalla' foorumilla - tänne kun pääsee kuka tahansa kirjoittelemaan - comprendo?

        -T

        Yleensä samat kaverit jotka itse kirjoittavat tänne usealla eri nimimerkillä, vaativat eniten rekisteröintipakkoa ja valittavat häiriköistä.

        Ei siinä mitään, hyvä asiahan se olisi, mutta rekisteröityisivät nyt sitten ensin tänne itse, edes malliksi muille.


      • oieeeeeeee kirjoitti:

        Yleensä samat kaverit jotka itse kirjoittavat tänne usealla eri nimimerkillä, vaativat eniten rekisteröintipakkoa ja valittavat häiriköistä.

        Ei siinä mitään, hyvä asiahan se olisi, mutta rekisteröityisivät nyt sitten ensin tänne itse, edes malliksi muille.

        Morjens, pitkästä aikaa.


      • oieeeeeeee
        oldengine kirjoitti:

        Morjens, pitkästä aikaa.

        Moi vaan itsellesikin, enpä ole tosiaan aikoihin käynyt täällä.


      • oieeeeeeee kirjoitti:

        Moi vaan itsellesikin, enpä ole tosiaan aikoihin käynyt täällä.

        nykyään pääkäyttikseni. Kyllä noita muitakin Linuxia on pitkin koneita, mutta tää on nyt viimeisin kokeilu ja olen sen hyväksi todennut. Sen live on todella monipuolinen ja olen sillä pelastanut monen monet tärkeät tiedostot kavereiden solmuun menneiltä winukoilta. Toimenpiteet nähtyään ovat itsekkin innostuneet käyttikseen ja pyytäneet asentamaan sen koneelle. Ja takuuvarmasti olen asentanut winukan puhdistamisen jälkeen. Yks' näissä asentamisissa on ollut hölmöä. Miksi winukka heittää tiedostot niin ympäriämpäri pitkin kovalevyä. Vaikka olin ajanut defagmentin XP:een omalla ohjelmalla ja perään DKlitellä, joka teki paljon parempaa jälkeä, niin silti piti antaa winukalle lähes puolet kovalevyn kapasiteetista. No onhan kuitenkin saatu Linuxit asennettua, eikä moitteen sanaa kavereilta. Päinvastoin, ovatten kysyneet miten saa boottauksessa vaihdettua Linuxin defaultiksi, ettei mee oletuksena winukan puolelle. Tutustumisvaiheessa oli winukka asetettu oletukseksi.


      • oieeeeeeee
        oldengine kirjoitti:

        nykyään pääkäyttikseni. Kyllä noita muitakin Linuxia on pitkin koneita, mutta tää on nyt viimeisin kokeilu ja olen sen hyväksi todennut. Sen live on todella monipuolinen ja olen sillä pelastanut monen monet tärkeät tiedostot kavereiden solmuun menneiltä winukoilta. Toimenpiteet nähtyään ovat itsekkin innostuneet käyttikseen ja pyytäneet asentamaan sen koneelle. Ja takuuvarmasti olen asentanut winukan puhdistamisen jälkeen. Yks' näissä asentamisissa on ollut hölmöä. Miksi winukka heittää tiedostot niin ympäriämpäri pitkin kovalevyä. Vaikka olin ajanut defagmentin XP:een omalla ohjelmalla ja perään DKlitellä, joka teki paljon parempaa jälkeä, niin silti piti antaa winukalle lähes puolet kovalevyn kapasiteetista. No onhan kuitenkin saatu Linuxit asennettua, eikä moitteen sanaa kavereilta. Päinvastoin, ovatten kysyneet miten saa boottauksessa vaihdettua Linuxin defaultiksi, ettei mee oletuksena winukan puolelle. Tutustumisvaiheessa oli winukka asetettu oletukseksi.

        Nyt sinulta tuli sellaista tekstiä että palstan M$-mies hermostuu kun aamulla herää ;)


      • ei näy
        oieeeeeeee kirjoitti:

        Nyt sinulta tuli sellaista tekstiä että palstan M$-mies hermostuu kun aamulla herää ;)

        vieläkään. Huomasivat, että kirjoittelee niin tasotonta tekstiä, ettei ketään enää saa höynäytettyä. Siis tämä m$-mies....


    • .....

      xyz piruilee vastaamatta kysymykseen, ja C=3 hihhuloi ja lähetyssaarnaa Linuxia.
      Ne kaksi on tämän palstan turhakkeet.

      • oieeeeeeee

        xyz antaa kuitenkin usein lopuksi sen oikean vastauksen, sen jälkeen kun muut ovat ensin arvuutelleet ties mitä ja ehdotelleet mm. Ccleaneria ja uudelleen asennuksia. Vittuilustaan huolimatta xyz on palstan osaavampia Windows-käyttöympäristön ja hardwaren neuvojia.

        c=3 taas usein kertoo miten koko ongelma, mikäli se on ohjelmistopohjainen, olisi voitu alunperin välttää, vaikka se tapa ei M$-uskovaisia aina miellytäkään. On hyvä tietää vaihtoehdoistakin, kaupoissa niistä ei aloittelijoille valitettavasti yleensäkään osata kertoa mitään.


      • b=5
        oieeeeeeee kirjoitti:

        xyz antaa kuitenkin usein lopuksi sen oikean vastauksen, sen jälkeen kun muut ovat ensin arvuutelleet ties mitä ja ehdotelleet mm. Ccleaneria ja uudelleen asennuksia. Vittuilustaan huolimatta xyz on palstan osaavampia Windows-käyttöympäristön ja hardwaren neuvojia.

        c=3 taas usein kertoo miten koko ongelma, mikäli se on ohjelmistopohjainen, olisi voitu alunperin välttää, vaikka se tapa ei M$-uskovaisia aina miellytäkään. On hyvä tietää vaihtoehdoistakin, kaupoissa niistä ei aloittelijoille valitettavasti yleensäkään osata kertoa mitään.

        " olisi voitu alunperin välttää,"
        Tuosta lässytyksestä vain ei ole mitään hyötyä kysyjälle.


      • lässytyksestä
        b=5 kirjoitti:

        " olisi voitu alunperin välttää,"
        Tuosta lässytyksestä vain ei ole mitään hyötyä kysyjälle.

        sitten on?


    • Separi

      xyz:lta saa yleensä hyviä neuvoja, kunhan esittää asiansa järkevästi.

      Tekniikalla on ihmeellinen taipumus imeä viimeisetkin älynrippeet ihmisiltä.
      Taannoin sattui työpaikallani niin, että eräs rouvashenkilö halusi saada demovideon pyörimään ja kysyi kaukosäädin kädessään "Miten tämän saa päälle?". Minä siihen tokaisin että "Varmaan samalla tavalla kuin kotonakin..." Rouva sai kuin saikin laitteen toimimaan.

      • nua kaksi ihan päteviä asioita osaa sanoa ja neuvoa,mutta tarviiko vittuilla heti alkuun? Luulen että tosi elämässä eivät uskalla samalla tyylillä puhua ihmisille koska vois pojuille tulla pikkasen pelkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe