tänä iltana minulle jäi askarruttamaan moni asia toisaalta kuitenkin sain selvyyden erääseen pohtimaani asiaan ja nyt minua hymyilyttää pelkästään ehkä tapasin ehkä en sen vain tulevaisuus selvittää minulle mitä sillä on tarjolla minua varten. ainakin yksi silmäpari jäi juuri tänään erityisesti mieleen..;)se onkin toinen tarina ymmärtääkö hän lukea tämän...
mieleeni jäi...
2
761
Vastaukset
- -tippa-
Eiköhän se silmäpari jotain ymmärtänyt kun huomasimme me muutkin teidän kiihkeän juttelun eilen illalla ;))
Tsemppiä ja toivottavasti nähdään torstaina!aurinkoista päivää vaan tipallekkin ja onnea tortain työn touhuille näillä näkymin pääsen tuleen torstaina paikalle...niimpä niin..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958