On se kumma kun Microsoft ei osaa tehdä kunnon päivitys ohjelmaa Windowsiin, aina vaan explorerilla ja monen mutkan kautta.
Ottaisivat oppia Linuxsista(synaptic/päivitysten hallinta tai Yast jne..) tai Macistä(ompunkuva/päivitykset)
Windows on ainut käyttis mikä on riippuvainen paskasta IE selaimestaan kun päivityksiä tehdään, tosi surkeaa.
Eikö ole? Sanokaa suoraan?
Päivitykset selaimen kautta, voi jumalauta!
Mikkiksen päivitykset?!
8
459
Vastaukset
- lehtien kylkiäisinä
Tulihan aikanaan Tietokonelehdessä lukijalahjana cd-rom jossa oli muutama M$ päivitys ihan ilmaiseksi. Niitä sitten piti etsiä peliohjelmien demojen ja muutaman hyötyohjelman seasta. Olipa sinne ahdettu se lehden vuosikertakin.
- Määä.
nyt on nyt.Herää tähän päivään ja hanki vista.Vistassa ei tarvitse exploreria päivitykseen.Jos perehdyt asiaan tarkemmin niin huomaat että windowsissa oli jo aikaisemminkin automaattinen päivitys.Itse ei tarvinnut tehdä mitään että sai uudet päivitykset.Eli ne niistä mutkista.
vai... Kumma kun edelleen se IE tarvitaan alle, vaikka olis "automaaginen" päivitys...
Mites sit kun mulla on XP masennus romppu joka ottanut hittiä ja IE jää asentamatta... On muuten kiva selata nettiä ILMAN selainta, eli USB-muistilta FF sisään ja jo pelittää ja koneeseen saadaa ladattua IE, jolla päivityksetkin alkaa tippumaan...
JA sit ne ActiveX härpäkkeet... Jollet päästä niitä koneellesi, niin siinäpä taas on ihmettelyn aihetta!
;-)- nyt osuit
djmosse kirjoitti:
vai... Kumma kun edelleen se IE tarvitaan alle, vaikka olis "automaaginen" päivitys...
Mites sit kun mulla on XP masennus romppu joka ottanut hittiä ja IE jää asentamatta... On muuten kiva selata nettiä ILMAN selainta, eli USB-muistilta FF sisään ja jo pelittää ja koneeseen saadaa ladattua IE, jolla päivityksetkin alkaa tippumaan...
JA sit ne ActiveX härpäkkeet... Jollet päästä niitä koneellesi, niin siinäpä taas on ihmettelyn aihetta!
;-)Oikeaan, naulan kantaan.
Windows ei toimi ilman exploreria.
- Hakke.
Windowsissa on ollut automaattinen päivitys jo vuosia.
- toimii...
...ilman IE_tä, ei mitenkään!
Kun ei kaikkia softia saa asennettua ilman sitä. Surkeana esimerkkinä vaikka MSSQLServeri.
- tuostako
Tuostako Microsoftin pitäisi ottaa mallia:
Firefoxin korjaus avasi uuden kriittisen reiän
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29877&tyyppi=1
LOL HAH AH AH !- ottaa
Reikä myös korjaantuu päivityksellä, kuten jutussa lukee. Sen sinäkin tietäisit jos olisit lukenut muutakin kuin otsikon.
Milloin IE:n reikiin tulee se korjaava päivitys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511