Mikkiksen päivitykset?!

Täyttä paskaa!!

On se kumma kun Microsoft ei osaa tehdä kunnon päivitys ohjelmaa Windowsiin, aina vaan explorerilla ja monen mutkan kautta.

Ottaisivat oppia Linuxsista(synaptic/päivitysten hallinta tai Yast jne..) tai Macistä(ompunkuva/päivitykset)

Windows on ainut käyttis mikä on riippuvainen paskasta IE selaimestaan kun päivityksiä tehdään, tosi surkeaa.

Eikö ole? Sanokaa suoraan?

Päivitykset selaimen kautta, voi jumalauta!

8

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehtien kylkiäisinä

      Tulihan aikanaan Tietokonelehdessä lukijalahjana cd-rom jossa oli muutama M$ päivitys ihan ilmaiseksi. Niitä sitten piti etsiä peliohjelmien demojen ja muutaman hyötyohjelman seasta. Olipa sinne ahdettu se lehden vuosikertakin.

    • Määä.

      nyt on nyt.Herää tähän päivään ja hanki vista.Vistassa ei tarvitse exploreria päivitykseen.Jos perehdyt asiaan tarkemmin niin huomaat että windowsissa oli jo aikaisemminkin automaattinen päivitys.Itse ei tarvinnut tehdä mitään että sai uudet päivitykset.Eli ne niistä mutkista.

      • vai... Kumma kun edelleen se IE tarvitaan alle, vaikka olis "automaaginen" päivitys...
        Mites sit kun mulla on XP masennus romppu joka ottanut hittiä ja IE jää asentamatta... On muuten kiva selata nettiä ILMAN selainta, eli USB-muistilta FF sisään ja jo pelittää ja koneeseen saadaa ladattua IE, jolla päivityksetkin alkaa tippumaan...
        JA sit ne ActiveX härpäkkeet... Jollet päästä niitä koneellesi, niin siinäpä taas on ihmettelyn aihetta!
        ;-)


      • nyt osuit
        djmosse kirjoitti:

        vai... Kumma kun edelleen se IE tarvitaan alle, vaikka olis "automaaginen" päivitys...
        Mites sit kun mulla on XP masennus romppu joka ottanut hittiä ja IE jää asentamatta... On muuten kiva selata nettiä ILMAN selainta, eli USB-muistilta FF sisään ja jo pelittää ja koneeseen saadaa ladattua IE, jolla päivityksetkin alkaa tippumaan...
        JA sit ne ActiveX härpäkkeet... Jollet päästä niitä koneellesi, niin siinäpä taas on ihmettelyn aihetta!
        ;-)

        Oikeaan, naulan kantaan.

        Windows ei toimi ilman exploreria.


    • Hakke.

      Windowsissa on ollut automaattinen päivitys jo vuosia.

      • toimii...

        ...ilman IE_tä, ei mitenkään!

        Kun ei kaikkia softia saa asennettua ilman sitä. Surkeana esimerkkinä vaikka MSSQLServeri.


    • tuostako
      • ottaa

        Reikä myös korjaantuu päivityksellä, kuten jutussa lukee. Sen sinäkin tietäisit jos olisit lukenut muutakin kuin otsikon.

        Milloin IE:n reikiin tulee se korjaava päivitys...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe