KOMEAT, SUOSITUT MIEHET KERTOKAA!!?

tarkoitus

Tapasin lähiaikoina baarissa erittäin komean nuoren miehen, jonka kanssa ilta päättyi seksiin. Mies kohteli minua todella hyvin ja ehdotti tapaamista jatkossa puhelinnumeroani kysellen..

MIEHET siis: KERTOKAA onko tapananne kysellä naiselta numeroa näin yhden yön juttujen jälkeen, jos teillä ei kuitenkaan ole tarkoitus pitää sitä yhteyttä jatkossa vai onko kyse kenties tavasta, jolla nainen saadaan tyytyväisin mielin aamulla poistumaan..???

Vähän arveluttaa, kun mies oli niin harvinaisen hyvännäköinen, että varmasti naisia riittäisi joka sormelle. Itse olen ihan kivannäköinen, mutta silti mietityttää....

22

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansciu

      Tiedän sanoo, et nää komeat ja vielä mukavat miehet tuppaa olla aika nirsoja. Varmaan naisia pyörii ympärillä, mut ne haluu sitä jotain!=) On pari tommosta kaverina nimittäin.
      Turhaan siinä mietit,ei kaikki miehet oo kusipäitä ja vaan pillun perään!
      Soittiko se sit myöhemmin? Vai annoitko numeron?
      Noi on oikeesti harvinaisia ja jos se sut haluu ja sä sen, ni älä liikoja mieti!

    • Komea

      Molemmat mahdollisuudet ovat melkein yhtä todennäköisiä. Luultavaa on kuitenkin, ettei hän ota yhteyttä, jos ei vielä ole ottanut. Kiinnostavalle soitetaan aika nopeasti. Sama pätee naisillakin. Ei sitä kannata jäädä murehtimaan. Kaikilla ei natsaa kaikkien kanssa.

      • ...

        ihan noinkaan, eli jos on saamista muualla, voihan se soittaa sit kun saamiset muualla loppuu.
        toisaalta kui päissää oli, eli muistaako ees koko lappua.


      • Brad Pitt

        ...Mä en soita heti kiinnostavalle tytölle. Jos oon tavannut v-loppuna jonkun kiinnostavan tytön, niin soitan hänelle vasta loppuviikosta, ehkä to: na.


    • hyvännäköinen

      Ainakin itse pyydän sen takia ns. yhden yön jutuiltakin puh.numeron, koska joskus meitä hyvännäköisiäkin panettaa aivan helvetisti ja silloin on hyvä olla muutama numero tallessa. Ei muuta kuin yksi soitto ja seksiä tiedossa, se on melkein kuin pizzan tilaisi, soitto ja odotus!!! Eli jos se kundi soittaa sulle joskus viikonloppuna n. klo 3 aikaan yöllä niin tiedät mitä meinaa eli sen tekee sun pillua mieli...

      • nainen vaan

        Mutta näin se oikeesti menee..... jos ei suostu mihkää yhdenillan juttuun vaan sanoo kiltisti ei - niin sitten se komee ja hyvännäkönen vasta öisin soitteleekin. Kun sitten vielä kieltää että sori mutta soita sitten huomenna vaikka puolen päivän jälkeen , niin sitten se todella kiinnostuukin. Komeilla kun tosiaan on noi "listat" ja jos tahtoo enemmän kuin listoille pääsyä niin kannattaa miettia jo ekana iltana ....


      • ---
        nainen vaan kirjoitti:

        Mutta näin se oikeesti menee..... jos ei suostu mihkää yhdenillan juttuun vaan sanoo kiltisti ei - niin sitten se komee ja hyvännäkönen vasta öisin soitteleekin. Kun sitten vielä kieltää että sori mutta soita sitten huomenna vaikka puolen päivän jälkeen , niin sitten se todella kiinnostuukin. Komeilla kun tosiaan on noi "listat" ja jos tahtoo enemmän kuin listoille pääsyä niin kannattaa miettia jo ekana iltana ....

        mitä sitä ruikuttaan jos ei ole saanut, mulla ainakin oli sillon vielä kun ulkosalla kävin kerrasta poikki.


      • hyvännäköinen
        nainen vaan kirjoitti:

        Mutta näin se oikeesti menee..... jos ei suostu mihkää yhdenillan juttuun vaan sanoo kiltisti ei - niin sitten se komee ja hyvännäkönen vasta öisin soitteleekin. Kun sitten vielä kieltää että sori mutta soita sitten huomenna vaikka puolen päivän jälkeen , niin sitten se todella kiinnostuukin. Komeilla kun tosiaan on noi "listat" ja jos tahtoo enemmän kuin listoille pääsyä niin kannattaa miettia jo ekana iltana ....

        kyllä beibi väärässä. Riippuu tietenkin tapauksesta jos nainen on superherkku niin kyllä sitä voi pari kertaa soitella mut mihinkään vonkaamiseen mä en ala!! Se on niiden ei niin hyvännäköisten taktiikka, mä saan muutenkin:)


    • ...

      ...

    • n21

      tulikin kurja olo näiden komeiden miesten seksin tilailusta. jepjep, ainakin naiset toivottavasti ottavat opikseen, että niitä miehiä, jotka soittelevat kolmen aikaan yöllä päissään tulee vaan kattoa nenun vartta pitkin. Keskittyä niihin, jotka tuovat suklaata ja ruusuja ja kokkaavat aamiaista ilman sexiäkin. Taitaa tuo oma rakas olla löytö omaa luokkaansa:)

    • Dark Avenger

      ...pillun perässä ollaan, numero pyydetään kahdesta syystä (jos pyydetään):

      1. Jos joskus panettaa, eikä ole muita saatavilla, niin silloin numero voi olla tarpeen. Jos on kerran antanut, miksei antaisi toisenkin kerran.

      2. Sillä lievitetään naisen mahdollista morkkista. Nainen luulee, että mies on oikeasti kiinnostunut ja tulee paremmalle mielelle. Täytyy muistaa, että moni nainen ei kuvittelekaan, että mies olisi muutenkin kiinnostunut, sillä usein he eivät edes itsekään toivo sitä.

      • nainen

        ..eli naisen kandee pyytää itse numeroa mulkulta, sitten soittaessa hokaa heti, että onko kyseessä oikea numero vai feikkinumero, ei tarvii sitten myöhemmin enää ihmetellä, oliko oikeesti kiinnostunut.

        Ja jos pelkkä muna riittää, niin antaapa sitten vielä oman numeronsakin munalle, niin muna voi tarvittaessa soittaa, kun oikein epätoivoiseksi käy.


    • Leukaparta

      Jos ensitapaaminen päättyy villiin yhdyntään, niin puhelinnumeron pyytäminen on vain säälittävä yritys olla kohtelias. Varsinkin jos mies ei anna omaa numeroaan, voi tilanteen käsittää fiksumpikin ihminen ns. yhden illan jutuksi... Kannattaa miettiä vähän.

    • alkuperäinen kirjoittaja

      Selvitystä alkuperäiseen kirjoitukseen::

      Mies siis antoi oman numeronsa ja pyysi minun numeroani ja on ottanut yhteyttä useampaan otteeseen! Ny on treffit sovittuna ja mieli huojentunut!!!

      Eipä tainnut olla pelkän seksin tarpeessa!

      • n21

        juttu:)


    • viIi.

      Pyydän aina numeron varmuuden vuoksi jos sattuisi joskus panettamaan. Ja aika useinhan sitä sattuu..

      Hähä! :D

      • Panettaako sinua koskaan ja miltä sinusta silloin tuntuu?


    • 1-0

      Mies pyytää numeroo sen takia et kun alkaa taas panettaa niin voi soittaa naiselle seksi mielessä. Pätee just näihin komeisiin miehiin

      • laardimies

        Minulle naiset antavat ain kuvllisen käyntikortin. En dazun tapaan soittele öisin
        Usein kyllä aikaisin aamulla, kun on rajumpi aamuerektio.


    • Arvatkaa mikä on mun kirjoittama...

      • laardimies

        Enkysele numeroita koskaan
        Fiksumpi naine jättääkäyntikorttinsa
        Niitkin on jotelevisiolaatikollinen ja nostan sieltä arvan ja onnekas nainen pääsee lemmentuskistaan seuraavana yönä.
        Yhdellekin äämälleon osunut voitto jo kolme kertaa


    • Meillä suosituilla miehillä on CRM-järjestelmä, jonka avulla on mahdollista täsmällisesti löytää kulloinkin oikeaan segmenttiin kuuluva nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe