Yö
sytyttää lähes aina tähtensä,
aamu sammuttaa
hiljaa pyyhkii taivaan.
Päivän koitossa uinuvat aallot
kohtaavat toisensa,
hipovat ytimissään,
heräävät.
Niin kuin olemme me,
tähtiä öissä toisillemme
emme harhaa.
Ethän minusta luovu,
tarvitsen jokaisen hetken
aamun, päivän, illan ja yön.
Jokainen osa sinua,
on osa minua.
Kipusi on kipuni,
kyynel silmäkulmassasi
on sinun, minun
haikeaa todellisuutta.
Sinun, minun
8
357
Vastaukset
Sinä sen osaat.
Huomenta, kyyneleet silmissä.
Hymy- Rellu.
ja todellisuutta, sitähän tämä elo on.
Älä pentuseni kyynelehdi, elämä ottaa ja elämä
antaa, otetaan siitä irti mitä saadaan.
* Halittaa *
Olet jälleen kerran laittanut sanat oikeaan ja hienoon järjestykseen, luin useamman kerran,
tuli hyvä olo ja tuntui kuin olisit kirjoittanut meistä.
Kiitos 60:)- Rellu.
ihanaa lukea sun palautetta, oot ihku.
Kiitos paljon, onhan se aina kirjottajalle
mannaa, jos lukija saa runosta jotain ja vielä
paremmalta tuntuu se, että koet sen niin
läheiseksi - teitä koskettavasti.
" Saat lainata tekstiäni hänelle " jos se tuntuu
sellaiselta, kiitos vielä.
- lio
rakkausruno, hyvin kuvattu yhteenkuuluvaisuudesta, koskettava!
- Rellu.
niin, sitähän se kuvasi - yhteenkuuluvuutta ja
läheisyyttä, kiva kuulla että miellytti.
Kiitoksia sinulle taas, uskollinen ystäväni.
Olen muuten vähän kaipaillut postia sinulta, ei
ilmeisesti taaskaan toimi täysillä laajakaistasi.
No, varmaan kirjoitat kun ehdit ja on muuten mahdollista.
- -runoilijatar-
On vaikea kirjoittaa tähdistä,ne ovat niin kulunut käsite runoissa,mutta sinäpä onnistuit siinä . Ei parhaimpiasi mutta ihan ok silti
- Rellu.
just olin menossa jo pois, olit yhtä aikaa mun
runon sisällä, kun itsekkin :)
Juu, niin on vaikeaa ja joskus onnistuu joskus
ei, itsekukin meistä.
Ei varmaan ollutkaan parhaimpiani, yksi monien
joukosta, tällainen tällä kertaa.
Saa nähdä, mitä huomenna tuon.
Kiitti sullekkin ja mukavaa viikonvaihdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514