Minkälainen kirjanen on "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat"?
Pitkään olen kyseistä kirjaa yrittänyt metsästää, mutta ei sitä ole missään vielä vastaan tullut.
Tietäisikö kukaan mistä kirja olisi vielä mahdollista saada ja paljonko kirjan arvo suunnilleen nyt on?
Sitähän siis ei enää valmisteta joten arvo on varmaankin noussut(?)
(Linkki kirjan sivuille --> http://hpfanit.vuotis.net/kirjat/muutkirjat.php
)
Ihmeotukset ja niiden olinpaikat
9
1104
Vastaukset
- vekku62
siinä kirjassa selostetaan suurimmaksi osaksi vain eläimiä ja niiden maagisia kykyjä. tuskin kirja kovinkaan arvokas on, sillä törmäsin siihen pari viikkoa sitten kaupassa ja se maksoi 9,95€.
- -PellavaPää-
Missäpäin suomea törmäsit ja missä kaupassa? En tiennyt että kyseistä kirjaa on kaupoista enää edes saatavana. Hmh. Huuto.netistä olen kirjaa katsellut mutta tälläkin hetkellä kirjan hinta siellä taisi olla jotain 17€ eikä oikein ihan niin paljoa tekisi siitä mieli maksaa. :/
-PellavaPää- kirjoitti:
Missäpäin suomea törmäsit ja missä kaupassa? En tiennyt että kyseistä kirjaa on kaupoista enää edes saatavana. Hmh. Huuto.netistä olen kirjaa katsellut mutta tälläkin hetkellä kirjan hinta siellä taisi olla jotain 17€ eikä oikein ihan niin paljoa tekisi siitä mieli maksaa. :/
Itsehän minä suosittelen paikkaa joka on Huutonet (http://www.huuto.net)
Menet vain hakuun ja kirjoitat vaikka Harry Potter taikka kirjan nimen, niin voit vaikkapa löytää sieltä haluamasi.- -PellavaPää-
blue-tree kirjoitti:
Itsehän minä suosittelen paikkaa joka on Huutonet (http://www.huuto.net)
Menet vain hakuun ja kirjoitat vaikka Harry Potter taikka kirjan nimen, niin voit vaikkapa löytää sieltä haluamasi.Kirjoitinkin jo edelliseen viestiini että mielestäni huuto.netissä oleva kirja on liian kallis :P
on nykyään aika harvinainen. Suosittelisin penkomaan kirjakauppojen alekoreja. Sieltä saattaa löytyä. Ja sitten on tietenkin kirpputorit, joista voi löytyä myös.
- vekku62
se oli ja just alekorissa. lohjalla etelä-suomessa!
- ...
huispauksesta ostin kirppikseltä 3 eurolla. Aika halvallakin näitä voi siis saada jos kohdalle sattuu!
- Harry Potter
Sama juttu, haluaisin käsiini jostain tuon samaisen kirjan sekä huispauksen:/ Silosäkeen tarinat on mutta noi puuttuis enkä usko et mistään alekoista löytyy Savonlinnasta... Mutta koitan nyt löytää noita kirjoja:D
- kdajgh236243
Et löydä kirjasta legendaarista ihmetrollia, en auta trollin pyydystäjiä, enkä Taikaministeriötä. Etsi itse kirjasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802