Ihmeotukset ja niiden olinpaikat

-PellavaPää-

Minkälainen kirjanen on "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat"?
Pitkään olen kyseistä kirjaa yrittänyt metsästää, mutta ei sitä ole missään vielä vastaan tullut.

Tietäisikö kukaan mistä kirja olisi vielä mahdollista saada ja paljonko kirjan arvo suunnilleen nyt on?
Sitähän siis ei enää valmisteta joten arvo on varmaankin noussut(?)

(Linkki kirjan sivuille --> http://hpfanit.vuotis.net/kirjat/muutkirjat.php
)

9

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vekku62

      siinä kirjassa selostetaan suurimmaksi osaksi vain eläimiä ja niiden maagisia kykyjä. tuskin kirja kovinkaan arvokas on, sillä törmäsin siihen pari viikkoa sitten kaupassa ja se maksoi 9,95€.

      • -PellavaPää-

        Missäpäin suomea törmäsit ja missä kaupassa? En tiennyt että kyseistä kirjaa on kaupoista enää edes saatavana. Hmh. Huuto.netistä olen kirjaa katsellut mutta tälläkin hetkellä kirjan hinta siellä taisi olla jotain 17€ eikä oikein ihan niin paljoa tekisi siitä mieli maksaa. :/


      • -PellavaPää- kirjoitti:

        Missäpäin suomea törmäsit ja missä kaupassa? En tiennyt että kyseistä kirjaa on kaupoista enää edes saatavana. Hmh. Huuto.netistä olen kirjaa katsellut mutta tälläkin hetkellä kirjan hinta siellä taisi olla jotain 17€ eikä oikein ihan niin paljoa tekisi siitä mieli maksaa. :/

        Itsehän minä suosittelen paikkaa joka on Huutonet (http://www.huuto.net)
        Menet vain hakuun ja kirjoitat vaikka Harry Potter taikka kirjan nimen, niin voit vaikkapa löytää sieltä haluamasi.


      • -PellavaPää-
        blue-tree kirjoitti:

        Itsehän minä suosittelen paikkaa joka on Huutonet (http://www.huuto.net)
        Menet vain hakuun ja kirjoitat vaikka Harry Potter taikka kirjan nimen, niin voit vaikkapa löytää sieltä haluamasi.

        Kirjoitinkin jo edelliseen viestiini että mielestäni huuto.netissä oleva kirja on liian kallis :P


    • on nykyään aika harvinainen. Suosittelisin penkomaan kirjakauppojen alekoreja. Sieltä saattaa löytyä. Ja sitten on tietenkin kirpputorit, joista voi löytyä myös.

      • vekku62

        se oli ja just alekorissa. lohjalla etelä-suomessa!


    • ...

      huispauksesta ostin kirppikseltä 3 eurolla. Aika halvallakin näitä voi siis saada jos kohdalle sattuu!

    • Harry Potter

      Sama juttu, haluaisin käsiini jostain tuon samaisen kirjan sekä huispauksen:/ Silosäkeen tarinat on mutta noi puuttuis enkä usko et mistään alekoista löytyy Savonlinnasta... Mutta koitan nyt löytää noita kirjoja:D

    • kdajgh236243

      Et löydä kirjasta legendaarista ihmetrollia, en auta trollin pyydystäjiä, enkä Taikaministeriötä. Etsi itse kirjasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe