Jenkapoo... eikö työsi ole pitää palsta hyvässä kunnossa? tuolla näyttää olevan aika sotkuista, varsinkin simsfanin jälkiä siellä näkee... siivoileppa palsta hyväksi, niin täällä olisi kiva käydä, eikä heti tule silmien eteen kun saapuu tännee että "mehupuristin??" :D
Ja te muut. Kysytte kokoajan "paljonko vuodenajat maksavat" ja "mitä siinä tulee, kannattaako ostaa" vaikka sama asia olisi kysytty alapuolellanne 10 kertaa... viitsisittekö katsoa vaikka alapuolellenne, niin palsta pysyisi jonkin verran kunnossa. Saahan siitä teitenkin kysyä, mutta jos samaa on kysytty jo muutaman kerran niin älkää enään sitä kysykö.
Ja otsikoista vielä. Olisi helpompi löytää tietty keskustelu, jos otsikko olisi vähän tarkempi eikä vain joku APUAAA, AUTTAKAA, OLEN PULASSA. Varmaan palsta on juuri noiden otsikoiden takia mennyt sekaisin, kun otsikot eivät ole kunnollisia. Kaikki kirjoittavat samaa asiaa monta kertaa kun otsikot ovat niin tyhmiä, eikä asiaa saa sillä selville. Jos on vaikka vuodenajoista kysymyksiä, laittakaa otsikoksi vaikka vuodenaikojen kanssa ongelmia, tai vuodenaikojen hinta, niin toiset tietävät asian.
Vielä kerran halusin painostaa asiaa, kun se tympii minua ja varmasti monia muitakin.
Jenkapoo, muut ja otsikot
14
575
Vastaukset
- Ponihäntä
Juuh, tiedän. Se on Jenkkapoo :S Huomasin virheen vasta kun lähetin sen.. Toivottavasti tuo viesti takoisi järkeä palstalla käviöille. (niille, jotka eivät osaa laittaa kunnon otsikkoa tai kirjoittavat saman viestin monta kertaa)
- Ponihäntä
Ja vielä yksi asia. (unohtu laittaa tuohon ylempään)
Ymmärtäähän Jenkkapoo, että sinulla on oma elämän. Mutta jos sinut on valittu tämän palstan seriffiksi, niin sinä olet vastuussa tästä kaikesta. Olisi kaikkien parhaaksi, jos palstaa siivoaisit, kun on sinulla on aikaa... Kiitos :)
- MaiGuuh
Vaikka jenkkapoo sheriffi onkin,ei hänkään voi 24/7 istua koneellaan. Muista asioista vielä, olen täysin samaa mieltä,mutta tuskimpa tämä aihe auttaa, sillä siitä on useasti kirjoitettu ennenkin. Eivät ne usko :/
Vaan olisihan se mukavaa lukea siistiä palstaa.- Ponihäntä
Niin... Tottahan se on. Kerkesin laittaakkin siitä tuohon ylös, että on Jenkkapoolla omaakin aikaa oltava, mutta jos hänet on valittu seriffiksi, hänen pitää ottaa se vastuu
- Milkakuu
Jenkkapoo on mielestäni ihan hyvä seriffi. Hän näkyy palstalla, eikä ole vain muiden "yläpuolella", hän siistii palstaa, mutta ei elä koneella 24/7.
Hän on kuitenkin suht nuori (muistaakseni 14-15 -vuotias), joten hänellä saattaa olla myös tietokoneajat.
Ja tuo mehupuristin-floodaaja on floodannut nuo viestit n. tunti takaperin, joten ei aina seriffikään ennätä heti olla valvomassa. Parhaiten itse autat asiaa, kun ilmoitat ylläpidolle asiattomasta viestistä.- piparminttuoy
Toisin sanoen, Jenkkapoo pitäisi vaihtaa.
- Yavanna
piparminttuoy kirjoitti:
Ei sitä vaihtaa tartte, vaan sille pitää hommata apulainen joka voisi poistella häirikköviestejä ja muutekin pitää järjestystä yllä silloin kun Jekkapoo itse ei ehdi.
Mä voisin mielelläni olla vapaaehtoinen, mutta te tietänette millaisia saamattomia noi ylläpidon porukka on, kun jotain kysyy joko vastausta ei tule ollenkaan tai sitä saa odottaa kauan. piparminttuoy kirjoitti:
Oletkos käynyt tällä palstalla silloin, kun sefuna oli se joku toinen likka ennen Jenkkapoota? Tämä sefu ei vaivautunut saitille moneen kuukauteen ja palsta oli aivan hirveässä kunnossa. Turhaan huudeltiin perään ja vaadittiin sivulle järjestystä, sefu sitten itse ilmoitti, ettei ehdi hoitaa hommiaan. Että hyvä vaan kun Jenkkapoo tuli sefuksi, on näkyvä ja käy täällä huomattavasti useimmin kuin edeltäjänsä.
- transsitar
Toki tuossa on perää, mutta ei Jenkkapoon ole tarkoituskaan viettää öitään koneella paapomassa jotain palstan sotkijoita, kuten mainitsit niin hänellä on oma elämä...
- CasillerodelDiablo
Voipi sitten miettiä myös meitä, jotka palstalle kirjoittelemme. Syy ei ole pelkästään Jenkkapoon. (Eipä täällä kukaan niin tainnut väitääkään.)
Jos joku kirjoittaa, että lopettakaa tuo mehupuristimesta puhuminen ja kaiken tuon vielä kirosanoilla maustettuna, eikös se vain yllytä noita häiriköitä?
Huomasin täällä taas syntyneen keskustelua otsikoista, viesteistä yms. sekä minun toiminnastani sheriffinä.
Kyllä, tehtäväni on pitää palsta siistinä ja sitä myös teen. Kaikkia viestejä en aina kerkeä lukea, mutta jos teette niistä ilmoituksen niin se lähetetään sekä minulle että ylläpidolle ja viestit tulee poistettua 24h sisällä.
Koulun ja harrastusten lomasta olen varannut aikaa joka päivälle, jotta voisin käydä täällä tilannetta tarkkailemassa. Se voi olla aikaisin aamulla (näin yleensä viikonloppuisin aamuvirkku kun olen) , kolmen jälkeen kun tulen kotiin tai illalla ennen kuin tietokone suljetaan. Ja viestejä ei kuitenkaan tule kovin montaa päivässä.
Sheriffi ei pysty muokkaamaan viestejä tai niiden otsikoita vaan pelkästään poistamaan tai siirtämään viestit toisaalle. Omata mielestäni olisi hyvä jos edes otsikoita voisi muuttaa.
Jos on monta keskustelua samasta aiheesta ja kaikkien otsikko päin seinää - mikä niistä poistetaan?
Jokaisella on kuitenkin oikeus kysyä asiasta ja kaikki eivät välttämättä käy täällä joka päivä. Jos he ovat pyytäneet ilmoistusta vastauksesta sähköpostiinsa, jolloin voivat käydä kurkkaamassa vastauksen kun heille itselleen sopii, he tuskin huomaavat tulla takaisin varmistamaan onko heidän viestinsä vielä paikalla vai kenties poistettu. Jos heillä on kiire, eivät he pysähdy katsomaan kaikkia väärin otsikoituja viestejä kun omankin voi kirjoittaa.
Älkää tekään pienestä niuhottako - ei teidän ole pakko lukea viestejä joita ei ole otsikoitu. Kyllä muutkin oppivat kirjoittamaan otsikon selkeästi kun huomaavat ettei vääränlainen otsikko anna apua.
Hauskaa kevään odottelua kaikille - ja muistakaa pelata simssiä ;DEn pysty lukemaan kaikkia viiestejä kun kone hidas.
Mutta huomitä ihmeen turhan päiväsii viestei?
Enkä ole tullut käytyä täällä moniin kuukausiin.- Milamassa
Tämä ei johdu sinusta tietenkään Jenkkapoo, mutta kun joku aloittelijakin tulee kysymään jotain simssistä, niin jotkut vastaavat mielestäni aika ilkeästi, monta kertaa vaan ruvetaan niuhottamaan, että "vuodenajat kirjoitetaan yhteen" niin se kirjoitetaan, mutta se ei kuulu aiheeseen, ja luulis siitä selvää saavan, vaikka sitä ei olisikaan yhteen kirjoitettu.
Miettikää vähän mitä puhutte, ja olkaa ystävällisempiä!
En tietenkään tarkoita että kaikki ovat "ilkeitä" mutta sellaisia on. -.- - Ponihäntä
Tosiaankaan syy ei ole sinun Jenkkapoo, vaan meidän palstalla kävijöille. Sinun hommasi on vain pitää asiat selvänä. Kukaan ei syytä tai edes SAA syyttää sinua, koska syy ei ole sinun. Sinulla on oma elämä ja niinkuin CasillerodelDiablo sanoi syy on oikeastaan meissä. Anteeksi jos tämä keskustelu on jotenkin mielestäsi häirinnyt sinua, mutta halusin vain vielä painottaa niitä asioita, jos se vaikka saisi ihmiset tajuihinsa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925