hotelli...

Ollaan perheen kanssa lähdössä toukokuun lopulla roomaan 6 päiväksi, olisiko kenelläkään kokemusta mikä hotelli olisi hyvä.. Lapset ovat jo 8 ja 14 vuotiaat,sijainti sopivan matkan päässä keskustasta.. Kiitos vastauksista !

10

2477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japutti

      Olimme vuodenvaihteessa viisi yötä hotelli Abruzzissa. Sijainti oli unelma: Pantheonin aukiolla. Piazza Rotondalla. Huone oli pieni ja aukiolta kantautui meteliä, mutta ikkunasta näkyi Pantheon. Hotellilta oli helppo suunnistaa kävellen kaikkiin nähtävyyksiin. Kesken päivän saattoi käydä pistäytymässä huoltohommissa. Kaikki huoneet lienee erilaisia, joten on tuurissa millaisen pohjaratkaisun saa. Aamupalaan ei oltu panostettu. VAstapäisessä kahvilassa nautittu kahvi ja croisantti toki varmaan on ihan normaali eteläeurooppalainen aamiainen. Tuolloin maksoimme huoneesta n. 160€. Hinta oli kalliimman sesonkihinnan mukainen. Menisin sinne uudestaankin.

      • sinulle vastauksestasi, taitaa olla sitten meidänkin valinta ;)kuulostaa sopivalta paikalta !


      • huoneisto
        t..i.i.u kirjoitti:

        sinulle vastauksestasi, taitaa olla sitten meidänkin valinta ;)kuulostaa sopivalta paikalta !

        Tultiin juuri Roomasta, olemme nelihenkinen perhe ja päädyimme huoneiston vuokraamiseen, koska kokemukset Lontoosta hotellista oli huonot. Mukava oli viettää illalla aikaa yhdessä ja aamupalan sai sellaisen kuin halusi. Asunto (2 makuuhuonetta olohuone ja keittokomero)oli hyvällä paikalla via Governo Vecciolla, siisti, kylppäri hyvä, astianpesukone, pesukone. Suosittelen perheelle. Lentoasemalta taksilla(virallinen tolpalta) asunnolle 40€ ja huoneistolta kentälle 40€ (pimeä, tilattiin numerosta joka oli asunnon senällä)


      • huoneisto kirjoitti:

        Tultiin juuri Roomasta, olemme nelihenkinen perhe ja päädyimme huoneiston vuokraamiseen, koska kokemukset Lontoosta hotellista oli huonot. Mukava oli viettää illalla aikaa yhdessä ja aamupalan sai sellaisen kuin halusi. Asunto (2 makuuhuonetta olohuone ja keittokomero)oli hyvällä paikalla via Governo Vecciolla, siisti, kylppäri hyvä, astianpesukone, pesukone. Suosittelen perheelle. Lentoasemalta taksilla(virallinen tolpalta) asunnolle 40€ ja huoneistolta kentälle 40€ (pimeä, tilattiin numerosta joka oli asunnon senällä)

        kiitos avusta, juu mietittiinkin tässä huoneiston vuokraamista ja on otettu jo netin kautta tarjouksia, koska niissä on isommat tilat ja kuitenkin hinnoissa ei ole kauhean paljon eroa hotellihuoneisiin.. sijainniltaankin huoneistot ovat keskeisellä paikalla. Osaatko vielä sanoa onko Roomassa lapsille 8 ja 15 vuotiaat mitään kylpylä tai huvipuisto-juttuja, muutenhan siellä kyllä paljon nähtävää on ;)


      • japutti
        t..i.i.u kirjoitti:

        sinulle vastauksestasi, taitaa olla sitten meidänkin valinta ;)kuulostaa sopivalta paikalta !

        Heip!
        Varasimme Abruzzin Venere.com kautta. Sieltä sai lukea myös muiden käyttäjien kommentteja. Suosittelen lämpimästi nimenomaan sijainnin vuoksi. Tuossa linkki Abruzzin Venere-sivulle.

        http://en.venere.com/hotels_rome/pantheon/hotel_abruzzi.html


      • japutti kirjoitti:

        Heip!
        Varasimme Abruzzin Venere.com kautta. Sieltä sai lukea myös muiden käyttäjien kommentteja. Suosittelen lämpimästi nimenomaan sijainnin vuoksi. Tuossa linkki Abruzzin Venere-sivulle.

        http://en.venere.com/hotels_rome/pantheon/hotel_abruzzi.html

        paljon tiedoista , tämä helpottaa jo kummasti kämpän löytymisessä ;)


    • Bramanten kanta-asiakas

      Hotel Bramante on aivan Vatikaanin vieressä, kaunis pieni hotelli kujan varrella, runsas aamiainen (erilaisia juustoja, mehuja, kinkkua, sämpylöitä, muroja, jugurttia, kahvia, kakkuja, pullaa, hedelmiä etc.) Kauniit huoneet, joissa on jääkaappi, TV, puhelin, hiustenkuivaaja, vedenkeitin, kaikki tarvittava kylpyhuoneessa saippuasta lähtien (joissakin on amme tai toisissa suihku), erittäin hyvä palvelu .... ynnä muuta, ynnä muuta.

      • nämä tiedot auttavat paljon ;)


      • aölfkjsafldh

        Paljonko yö maksaa?


      • hotellin sivuilla
        aölfkjsafldh kirjoitti:

        Paljonko yö maksaa?

        2 hengen huone 240 euroa per yö ja
        3 hengen 250 euroa. No onpa kallis. Tolla hinnalla vuokraa jo ylellisen huoneiston jos olette viikon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe