tekstitys pielessä

onko boxi rikki

meillä on topfield merkkinen digiboxi,ollut käytössä muutaman kuukauden.nyt yhtäkkiä boxin ollessa päällä,tekstitys muuttui kooltaan isoksi ja teksti meni kuvaruudun vasempaan laitaan,toisinsanoen osa tekstistä on pilossa. mikä on vialla.tv kuva on muuten boxin kautta hyvä ja muutenkin kaikki ok,ainoastaan tekstitys on pielessä.mitä kannannttaisi tehdä,onko jollain vinkkejä miten vian voisi korjata

4

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vehkeessä on väärä kuvasuhde asetus. Kokeile vaikka Topfieldin kaukon "0"-näppäintä painella, jos muuttuisi paremmaksi tai sitten telkkarissa on joku venytysmoodi päällä.

    • Jop

      Minun boksini (Topfield TF6000COT) on ollut huollossa tuon saman vian takia jo kuukauden. Aivan sama vika: teksti suureni ja siirtyi toiseen laitaan, samoin kuvasta jäi osa "piiloon". Boksini oli käytössä 3 kk.
      Kaiken huippu oli, kun myyjä sanoi sen olevan boksin perusvika. :)

      Vika ei tosiaankaan ole kuvasuhteen asetuksissa. Minulla 2 tv:tä: tavallinen 4:3 ja laajakuva-tv (16:9) ja molemmissa ilmeni sama vika. Kuva oli sivussa ja osa tekstistä kateissa.

      Vie laitteesi liikkeeseen josta sen ostin niin he toimittavat laitteen TAKUUhuoltoon.

    • Ihan ?

      Mulla oli toi ihan sama vika ja korjaantui tuolla "0" :n painamisella. Hyvä homma ja kiitos neuvosta Arsskaxx :)

    • divisionin perusboxissa wide näppäin muuttaa kuvan kokoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3634
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3146
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      290
      1451
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1352
    Aihe