Tiedoksi teille ystävät

Ex-DoeJohn

Hei kaikki ystäväni!

Sain sen verran henkilökohtaista kuraa täällä, ett teen sen paskan heittäjän onnelliseksi ja poistin itseni täältä. Takaisin en tule, kun näin päätin.

Kaikkea mukavaa ystävilleni täällä. Muutamat tietävät oikeat s-postiosoitteeni, joten pidetään sitä kautta mukavat jutustelut edelleen ..

34

2840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F-i-a

että sellaista tapahtu:(( En ymmärrä miten joku voi nauttia tuollaisesta. No,meitä on joka junaan ja toiset jää asemalle.

Toivotan sulle hyvää jatkoa ja menestystä uudessa työpaikassa sitten kun se aika koittaa.

Lycka till! Önskar: Fia

Ps. jos huvittaa niin laita postia...niinkuin tuolla jo aiemmin kirjoitin:))

• jane.london

kun kaikki"tutut"katoaa.
        Olihan aina niin mukava astua tähän virtuaaliolohuoneeseen,tiesi keitä täällä tapaa..

Mullekin saa laittaa postia:)

• blackwomans

voi ystäväni,olen todella pahoillani kyseisten juttujen takia.

On todella harmi,että poistut täältä.

Välillä myös mä oon saanu tarpeekseni,mut kun on vähän aikaa pois niin kyllä se siitä.

Mä vilkutan sulle ja lähetän lämpimän virtuaali halin:))

Pidä itsestäsi huolta ja, ja ,ja ,ja,no kyllä sä tiedät:))))

• HiljaR

...ikävää kuulla lähdöstäsi... :((

Hyvät jatkot ja jaksamista uusille haasteillesi :)

• Milana

Täällä ilmeisesti päivien mittaan tapahtuu niin paljon poistoja, että ei pysy ollenkaan mukana :-( Mr.Doe, minä kiitän keskusteluista ja toivon, että palaat. Kuten ylläolevista viesteistä huomaat, kaipaajia löytyy... Älä anna ilkeyksien jäädä voitolle!

• yksimies

Tosin en ole kenenkään ystävä/ vihamies. Se on vain niin monesti todettu että mitä hirveemmällä mesoomisella "jättää" jonkin huuhaapalstan, sen nopeammin tulee takaisin. Yleensä nickki on vain entistä tyhmempi.

*laittaa sekuntikellon käymään*

• monesti ; ))

Noooh.... katsotaan nyt tämäkin tapaus...

Doe-John on kyllä ollut ihan tosi jeeees tyyppi.

• ... hmmm....
        monesti ; )) kirjoitti:

Noooh.... katsotaan nyt tämäkin tapaus...

Doe-John on kyllä ollut ihan tosi jeeees tyyppi.

provosoiva hra X , tai ehkä , rva X ; ))

Vitsit mitä pellen touhua , kyllä olis paikka ja kivakin palkka sirkuksessa ihan taattu !! ;D

• lähelle

jos joku pääsee henkilön omaa itseään että huomaa sen roolinvedon,niin se on sitten just sitä kauheaa henkilökohtaista kuraamista. Voi Voi

Toisaalta mitäs sitten jos joku vetää jotain keksittyä roolia niin sitten vetää..

• Rapala..

siellä rapa roiskuu!

• se pieni
        Rapala.. kirjoitti:

siellä rapa roiskuu!

laidalla istuja.

• demi.moore

että poistut. aika harvoin minäkään täällä käyn, jotenkin kaikenlaista kiirettä nykyään... ;) hyvää kevään jatkoa ja tule takaisin jos sille tuntuu! :)

• Harmi että tässä näin kävi... pahus sentään...

Kaikkea hyvää sulle toivotan... ja tule takas jos vähänkään siltä tuntuu...=))))

• vaikka sivullisena

Huomioin että puutuit moniin aloituksiin, ja ns. varastit shown?

• Eikö mennyt ,kuten piti???

Elämään mahtuu aina huumoria,mutta toisen kustannuksella haettua huomiota tai häneen suunnattua paheksuntaa... tjn .. ei mennyt ihan kohdilleen tällä kertaa. Tsaude.

• P-B

Jos näet tämän joskus,lähetän suuret pahoitteluni sen puolesta,että kukaan,ainakaan edellä lukeneistani kirjoittajista,ei hokannut sitä pientä pointtia...eli Sinä et ole ollut aloittaja.

Kaikkea hyvää Sinulle,vietettiin täällä joskus monta hauskaa hetkeä ;)))

• tomppa2006

...virtuaalikirjoittelu on jatkuvaa sotaa apatiaa ja puskiksia vastaan!

Meillä oli monet rattoisat keskustelut, toivottavasti tapaamme vielä...

• niisku-myy46

Kuuleppas juttua. Luulisi sinunkin tietävän ja nähneen, että täällä lentää kuraa - säännöllisin väliajoin - ja meidän tiettyjen nikkien naamataulu on se jatkuva maali.

Älä masennu. Jatka, vaikka uhallakin :D

• hahattaja

No ite oot lähteny hanee täält palstalta ainakin 20 kertaa ja aina oot tullu takas (valitettavasti).

• tomppa2006
        hahattaja kirjoitti:

No ite oot lähteny hanee täält palstalta ainakin 20 kertaa ja aina oot tullu takas (valitettavasti).

...täällä ei ota päähän muut kuin kaltaisesi typerykset, jotka kohdistuvat vinoilunsa rekattuja kohtaan. Helppo huudella, kun itse tietää, ettei minkään "hahattajan" päälle voi heittää samanlaista soopaa.

Sinä et ole mitään, niisku-myy on!

• hahattaja
        tomppa2006 kirjoitti:

...täällä ei ota päähän muut kuin kaltaisesi typerykset, jotka kohdistuvat vinoilunsa rekattuja kohtaan. Helppo huudella, kun itse tietää, ettei minkään "hahattajan" päälle voi heittää samanlaista soopaa.

Siin meil on toinen pelle!Jokapaikantollo-tomppa. Meinaaks yrittää niiskuu? Hyvä pari....hahahahatus!

• Mysteriet
        hahattaja kirjoitti:

Siin meil on toinen pelle!Jokapaikantollo-tomppa. Meinaaks yrittää niiskuu? Hyvä pari....hahahahatus!

Mene vaikka lenkille ja anna tuulen puhkua korvienväli raikkaaksi

• hahattaja
        Mysteriet kirjoitti:

Mitäs sä jokapaikanmyöntelijä tähän puutut. Kehitä jotaan mielipiteitä niin ei tarvii puuttuu viksujen keskusteluun.

• Mysteriet
        hahattaja kirjoitti:

Mitäs sä jokapaikanmyöntelijä tähän puutut. Kehitä jotaan mielipiteitä niin ei tarvii puuttuu viksujen keskusteluun.

Tomppa ja Niisku-Myy ovat fiksuja!

Sinähän taidatkin olla pohjimmiltasi kiva ;D

• hahattaja
        Mysteriet kirjoitti:

Tomppa ja Niisku-Myy ovat fiksuja!

Sinähän taidatkin olla pohjimmiltasi kiva ;D

Tomppopomposta ja niiskunyyhkystä ei sais fiksuutta esiin pinseteilläkään. Ei kyllä sustakaan varmasti. Mä olen kyllä aika terävä.

• Mysteriet
        hahattaja kirjoitti:

Tomppopomposta ja niiskunyyhkystä ei sais fiksuutta esiin pinseteilläkään. Ei kyllä sustakaan varmasti. Mä olen kyllä aika terävä.

Pehmonen olet kuin pölypallero - varo vaan ettei imuri vie... wsuuuuih ;D

Harmi kun pitää lähteä - mä jotenkin tykkään Sinusta, pallero...

• niisku-myy46
        tomppa2006 kirjoitti:

Siis, tosi kauniisti puolustat minua.

Kiitos :)

• niisku-myy46
        Mysteriet kirjoitti:

Siinä on nainen, joka puhuu asiaa :)

• hahattaja
        niisku-myy46 kirjoitti:

Siis, tosi kauniisti puolustat minua.

Kiitos :)

Väitätkö ettet ole tehnyt moneen otteeseen lähtöä palstalta ja aina palannut milloin päivän, milloin kahden jälkeen?

• niisku-myy46
        hahattaja kirjoitti:

Väitätkö ettet ole tehnyt moneen otteeseen lähtöä palstalta ja aina palannut milloin päivän, milloin kahden jälkeen?

Mutta so what? En tietääkseni ole ensimmäisenä heittämässä mutaa kenenkään silmille, kuten eräät. En häiriköi, vaan yritän olla ihminen ihmiselle.

Jos sulla on tänään huono päivä, niin toivotaan huomisesta parempaa. Niitä on itsekullakin. Minä olen tällä hetkellä huolissani toisen vanhempani terveydestä. Todella huolissani. Mutta eteenpäin on mentävä ja otettava vastaan, mitä tulee.

Tsemppiä sulle.

• ..kun helposti muutenkin nostalgisoin asioita,
      tuntuu tosi haikealta, kun yksi toisensa jälkeen
      täältä lähtee :(
      Nuo 'kura' -jutut tuppaa meneen ohi, kun ei omalle
      kohdalle osu, eikä täällä edes päivittäin
      tule käytyä.
      Ja sinustakin on se kuva, että vain hyvää haluat
      ja sanotkin ihmisille.
      En 'puhu' menneessä muodossa, enkä toivottele
      mitään, kun toivon että Sinua vielä täällä vielä
      saa 'nähdä' ja lukea :))

• Mysteriet

Tekevät kaikkensa välttyäkseen työnteolta *jupisee*

Täällä olis verstaalla vielä tekemättömiä duuneja, kuule...
      Irtisanomisaikakin pitäisi olla - ainakin kuukausi!!

Hitto, eihän avioeroakaan saa ennen kun on puoli vuotta harkittu - ja tää oli vähintään rekisteröity suhe, niih...

Tyrkkäse postilla, jos jäi jotain hampaankoloon...
      (mä tunnen hyvän hampurin tästä läheltä ;D)

*Paiskaa tassua* - oli ilo tutustua

• niisku-myy46

Niisku-myyllä on pienet aivot, mutta niilläkin voi ajatella.

Ajattelin ehdottaa, että häiriköille perustettaisiin oma palsta. Siellä se kulttuuri kukoistaisi ja herja lentäisi. Me "tavikset" voisimme luonnollisesti huudella puskista "Hurraa" huutoja.

• nyt jo vanha mies

Koska rajaton uteliaisuuteni sai minut lukemaan tämänkin ketjun niinpä myös kommentoin, haluatte tai ette;)). Henkinen kotini on lastentarha ikäisten joukossa ja todellinen paikka 50 ..... sätissä muta ongelmat näkyy olevan samat sivuista huolimatta. Sättisivulla on yksi etu, jos joku ei miellytä syystä tai toisesta, voit bannata henkilön pois tai vaikka jos siltä tuntuu niin kaikki tosin sitten voipi olla yksinäistä sivulla. Valintahan sekin. Loan heitto on aina ikävää mutta siitä ei pääse koskaan eroon. Tuolla yksi ehdotti rekkaamatonta nikkiä, se on helppo ratkaisu mutta "minun mielestäni" epäkorrektia enkä itse edes puhu rekkaamattomien kanssa kovin helposti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      264
      9455
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      305
      6638
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      68
      1594
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1391
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      92
      1225
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1023
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      852
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      738
    Aihe