kummitusjuna/Ravensburger

rdsso

mistää löytää peliohjeet Kummitusjuna lautapelille?Ostin kirpparilta pelin mutta ohjeet puuttuu :( ja sama juttu Harry Potterin lautapeliin.Voisko joku skannata ne minulle?Tyttö täällä harmissaan odottaa...

48

4168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Kummitusjunan peli ohjeen saat pytämällä:[email protected] Harry Potter lautapelejä on aika monta.Mikä niminen on teidän?

      • rdsso

        siis helpommat peliohjeet siihen peliin.


    • Katjaana :)

      niinkuin otsikossa kysyin, oletko jo saanut ohjeet kyselemiisi peleihin?

      • ???

        Hei

        Minulta puuttuu ohjeet myös. Sama juttu, kirpparilta ostetussa pelissä ei ollut ohjeita. Jos jollakin on ohjeet niin pyytäisin lähettämään osoitteeseen atervonen(at)gmail.com

        kiitos


      • Katjaana :)
        ??? kirjoitti:

        Hei

        Minulta puuttuu ohjeet myös. Sama juttu, kirpparilta ostetussa pelissä ei ollut ohjeita. Jos jollakin on ohjeet niin pyytäisin lähettämään osoitteeseen atervonen(at)gmail.com

        kiitos

        sähköpostiisi


    • jamajeja

      Sattuisiko joltain vielä löytyä kummitusjuna pelin ohjetta tai tietoa mistä voisi saada??
      Ostettiin peli kirppikseltä mutta siinä ei ollut sitten ohjetta ja lapset odottavat kovasti että päästään pelaamaan :) Kiitos etukäteen vastauksista!!!

      • canis21

        Täällä myös kirppikseltä ostettu kyseinen peli eikä ohjeita ollut. Puuttui myös muutama hammasratas paketista, mutta ohjeet olisi ainakin tarpeelliset. :) Jos joku kehtaa niin laittaisiko ohjeita sähköpostiin: [email protected].


    • ??

      Tarvisin myös peliohjeet lautapeliin kummitusjuna

      • pelle hermanni

        Moi ??
        Laita osoitteesi niin saat ohjeet kummitusjunaan.


      • pinski
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi ??
        Laita osoitteesi niin saat ohjeet kummitusjunaan.

        voisinko myös minä saada ohjeet KUMMITUSJUNAAN (Ravensburger), ovat jonnekin hukkautuneet... :) Kiitos jo etukäteen!

        [email protected]


    • pelle hermanni

      Moi pinski.
      Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
      Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

      • katlin

    • pelle hermanni

      Moi katiin.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Ja ei kun junan kyytiin ja pelkämään :)

      • MammaMuu

        kummitusjunan peliohjeet puuttuu myös meiltä. Voisikos joku kiltti lähettää sähköpostia. Kiitos.

        [email protected]


    • pelle hermanni

      Moi MammaMuu.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää Uutta Vuotta ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

      • Vaikka ohjeita

        hei olisin kans vailla tuohon kummitusjunaan ohjeita.. Jos joku ihana ihminen voisi laittaa ne mulle sähköpostiin ( [email protected])


    • pelle hermanni

      Moi. Vaikka ohjeita. Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Hauskoja pelihetkiä.

      • Phantomiina

        Ostin kirpparilta Kummitusjuna-lautapelin. Ilman ohjeita. Jos joltakulta löytyy niin voi laittaa osoitteeseen [email protected] Kiitos etukäteen!!!! :D


      • Ohjeet kans hukassa

        Moi.
        Ohjeet kanssa hukassa, olisi kiva jos joku viitsisi lähettä emailiin.
        [email protected]


    • pelle hermanni

      Moi ohjeet kans hukassa.
      Ja nyt koko porukka pelamaan. Ohjeet lähetetty.

    • jessicax82

      Vieläkö täältä vanhasta ketjusta saisi ohjeet kummitusjunaan.
      Jaanas82 "at" gmail.com

      • pellehermanni2

        Moi jessicax82.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • PerheB

        Vieläkö ohje olisi saatavilla?

        Perhe.burtsoff ( ät ) gmail . Com


      • pellehermanni2

        Moi PerheB. Ohjeet matkalla.


    • Eiggu

      Vieläkö ohjeet Kummitusjunaan löytyy joltain? Saisi laittaa osoitteeseen eikivel (at) gmail.com. Sama tarina kuin muilla, kirppikseltä peli, ei ohjeita. Ja muutama nappulakin puuttuu... Ja yksi rakennuskortti :(

    • pellehermanni2

      Moi Eiggu. Ohjeet lähetetty matkalle. Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.

      • Amsti

        Onko pellehermanni kuulolla. Mieki tarviisin ohjeet 😀


      • pellehermanni2

        Moi Amsti täältä metsäradio vastaa. Kuulolla ollaan. Laitahan osoite niin saat ohjeet skannattuna.


      • Amsti
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Amsti täältä metsäradio vastaa. Kuulolla ollaan. Laitahan osoite niin saat ohjeet skannattuna.

        Jee 😊 nina.ledentsa ät gmail.com Kiitos 😁


      • pellehermanni2

        Moi taas Amsti. Ohje lähetetty sinulle ja nyt ei kun pelamaan joka iikka :-)


    • ilmanohjetta

      Hei! Tarvitsisin myös Kummitusjunan ohjeet. Löytyykö vielä? pilvi.jylha at luukku.com

      • pellehermanni2

        Moi ilman ohjetta. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Kirsikummitus

      Täälläkin kaivattaisiin ohjeita kirppalöytöön.. :)
      kirsi.muhli (at ) gmail . Com

      • pellehermanni2

        Moi Kirsikummitus.
        Ohjeet matkalla


    • Kirpparilöytöohjeitta
      • pellehermanni2

        Moi Kirpparilöytöohjeitta.
        Ohjeet lähetetty matkaan.
        Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä.


    • Jokisenkummitus

      Ja vielä yksi kirpparilöytäjä kaipailisi ojeita Kummitusjunaan.

      [email protected]

      Kiitos jo etukäteen ja Hyvää Joulua kaikille säädyille.q

      • pellehermanni2

        Moi Jokisenkummitus.
        Peliohjeet lähetetty tonttujen matkaan.
        Hyvää joulua kaikille ,hiippakuntaan katsomatta.


    • kummitusjunailija

      Hei, voisiko tännekin saada peliohjeet: eetu.pikkara (at) gmail.com ?
      Kiitos paljon

      • pellehermanni2

        Moi kummitusjunailija,
        Ohjeet matkalla on on.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi.
        Kummitusjuna ohjeineen matkalla.


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Täälläkin olisi erittäin kiitollinen perhe mikäli saisimme Kummitusjuna-peliin skannattuja ohjeita! Osoite: vtuo <at> iki.fi

    • Anonyymi

      Hei, Sama homma. Kirpparikummitusjunapelissä ei ollut ohjeita mukana. Kiitän ja kumarran, jos skannattuna löytyy. Saa lähettää tänne: timohavu <at> hotmail.com

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe