Pitäisköhän

F-i-a

mun toivottaa nyt hyvät huomenet palstalle kun hai on häippässy kun pieru saharaan...Joten huomenta!

Taitaa tulla aurinkoinen päivä:))

59

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan,
      • F-i-a

        on tulossa...onneksi:))
        Ihanaa kaivaa kesävaatteet esille ettei tarvitse kulkea kuin michelin-ukko:))


    • tomppa2006

      ...toimia varakalana, kunnes se varsinainen taas saapuu maisemiin...?

      Huomenta F-i-a! Tuosta aurinkoisesta päivästä sanoisin, että voi olla, että tulee, vaan voipi olla ettei...

      • F-i-a

        varakalana....sillinä....kai muistat aiemman keskustelun:)))))

        Täällä ainakin näyttää tulevan aurinkoista...jippiiii!!!!


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        varakalana....sillinä....kai muistat aiemman keskustelun:)))))

        Täällä ainakin näyttää tulevan aurinkoista...jippiiii!!!!

        ...minä sillijutut, olet oikein varsinainen...kala!

        Ei ole paha ilma täälläkään. Pesin eilen auton, on pieniä mahdollisuuksia, että pysyy tämän päivän puhtaana...


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...minä sillijutut, olet oikein varsinainen...kala!

        Ei ole paha ilma täälläkään. Pesin eilen auton, on pieniä mahdollisuuksia, että pysyy tämän päivän puhtaana...

        puheenollen....Lahna en ainakaan haluaisi olla:)))....enkä olekkaan.

        Se ei auta muu kun pestä uudelleen jos likaantuu:)) Auton peseminenhän on kivaa:)


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        puheenollen....Lahna en ainakaan haluaisi olla:)))....enkä olekkaan.

        Se ei auta muu kun pestä uudelleen jos likaantuu:)) Auton peseminenhän on kivaa:)

        ...puheenollen...Jos pitäisi nimetä mitä kalaa muistutan. Olisin hauki, kärkäs sanomaan ja puremaan...

        Se meni taas pilveen...se aurinko!


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...puheenollen...Jos pitäisi nimetä mitä kalaa muistutan. Olisin hauki, kärkäs sanomaan ja puremaan...

        Se meni taas pilveen...se aurinko!

        ja on saakutin kylmää:(( Nyt tässä ollaan molemmat turpa rullalla:(((

        Miks sie hyvä mies puret?..ihan sillee kovastikko?


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        ja on saakutin kylmää:(( Nyt tässä ollaan molemmat turpa rullalla:(((

        Miks sie hyvä mies puret?..ihan sillee kovastikko?

        ...naisia hellästi korvanipukkaan, se saa heidät tarvittaessa ihan kuumaksi!


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...naisia hellästi korvanipukkaan, se saa heidät tarvittaessa ihan kuumaksi!

        mun korvia alkoi kuumottamaan pelkkä ajatus:)))


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        mun korvia alkoi kuumottamaan pelkkä ajatus:)))

        ...sinulla on tuo kypärä päässä, muuten minä tulisin ja...

        *purr...*


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...sinulla on tuo kypärä päässä, muuten minä tulisin ja...

        *purr...*

        enhän mä nyt enää kypärä päässä ole:)) Johan mun päässä matoja olis:))


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        enhän mä nyt enää kypärä päässä ole:)) Johan mun päässä matoja olis:))

        ...kertomaan, että oli kaunis ja hyvä kuva. Siinä oikein tuntee, kun nainen hallitsee suuria voimia...hevosvoimia.


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...kertomaan, että oli kaunis ja hyvä kuva. Siinä oikein tuntee, kun nainen hallitsee suuria voimia...hevosvoimia.

        vai että hallitsee...etkö ole lukenut kun aiemmin kirjoitin että ajoin puuhun:))))))


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        vai että hallitsee...etkö ole lukenut kun aiemmin kirjoitin että ajoin puuhun:))))))

        ...menikö puu poikki?


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...menikö puu poikki?

        ei menny puu poikki eikä kelkkaankaan tullut mitään,oli sen verran hiljanen vauhti kun ehdin jarruttamaan. Tupsahdin vaan lumeen ja sitten puuhun joka oli kasvanut ihan väärään paikkaan:)))


      • tomppa2006
        F-i-a kirjoitti:

        ei menny puu poikki eikä kelkkaankaan tullut mitään,oli sen verran hiljanen vauhti kun ehdin jarruttamaan. Tupsahdin vaan lumeen ja sitten puuhun joka oli kasvanut ihan väärään paikkaan:)))

        ...käynyt pahemmin. Tietty varovaisuus on aina paikallaan tälläisten vauhtilajien kohdalla. Ei kannata vetää ihan kaasu pohjassa...?


      • F-i-a
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...käynyt pahemmin. Tietty varovaisuus on aina paikallaan tälläisten vauhtilajien kohdalla. Ei kannata vetää ihan kaasu pohjassa...?

        olisi pitänyt olla mutta kun mukana oli 10 muuta ja jotkut oli aiemmin ajaneet,oli vähän pakko meikäläisen ajaa sen verran kovaa että mukana pysyi:)) pirskatti jos mä olisin sen takia eksynyt...susien syötäväksi olisin joutunut:((


    • HiljaR

      ... Aamulla näytti synkältä ja usvaiselta ilmamme täällä... Mutta luottavaisin mielin olen, että se aurinko pilkistää piristämään...Eilen ainaskin niin teki illalla :))))

      • F-i-a

        tuo auringonpaiste virkistää,tuntuu että on ihan eri ihminen kun aurinko lämmittää niin mukavasti.
        Tekis mieli laulaa kilpaa lintujen kans:)))


      • HiljaR
        F-i-a kirjoitti:

        tuo auringonpaiste virkistää,tuntuu että on ihan eri ihminen kun aurinko lämmittää niin mukavasti.
        Tekis mieli laulaa kilpaa lintujen kans:)))

        ... eipä näy vieläkään tuo aurinko meillä...:( Puhalla ja puhkaa sitä meillekkin...
        Vaan eipä nuo säteet tänne sisälle (töihin) nävy... Ikkunat ovat jossakin tuolla.

        *laulaa liruttelee ittekseen ja hörppii tauko kahffeet*


    • HiljaR

      ..vallan unohtua...

      Huomenta vain f-i-alle ja kaikille tasapuolisesti

      *haukottelee ja jatkaa heräämistä*

    • Anu.

      ...Sinulle ja kaikille! t.-A-

      • F-i-a

        Anu:))


    • hra_wes

      kans ja näyttää se tulevan aurinkoinen päivä. Aamu ainakin on mukava, aste pakkasta, aurinko pilkistelee ja mikä tärkeintä ei floskakeliä :))

      • F-i-a

        pikku pakkanen mutta siitä se lämpiää päivän mittaan:))

        Kiva kävellä tuolla ulkona kun hiekat on lakastu pois pihoilta:))


      • hra_wes
        F-i-a kirjoitti:

        pikku pakkanen mutta siitä se lämpiää päivän mittaan:))

        Kiva kävellä tuolla ulkona kun hiekat on lakastu pois pihoilta:))

        on varmaan plussaa reilusti :) YES!

        Tulin tuossa lomilta pohjoisesta ja siellä yrittäjäväki ei oikein pidä tästä "aikaisesta keväästä". Pääsiäisenä voip käydä niin että mutkamäki, moottorikelkka ym. harrastukset saattavat jäädä vähän vähemmälle :( Taitaa mennä sitten sinne afterskin puolelle ;D


      • F-i-a
        hra_wes kirjoitti:

        on varmaan plussaa reilusti :) YES!

        Tulin tuossa lomilta pohjoisesta ja siellä yrittäjäväki ei oikein pidä tästä "aikaisesta keväästä". Pääsiäisenä voip käydä niin että mutkamäki, moottorikelkka ym. harrastukset saattavat jäädä vähän vähemmälle :( Taitaa mennä sitten sinne afterskin puolelle ;D

        afterskikin mukava:))

        Ajoin eka kerran moottorikelkalla äskettäin ja voi kun tykkäsin siitä menosta...harmi vaan kun se maksaa maltaita:((
        Se kipu minkä siitä sai kroppaan ei haitannut mitään:))


      • hra_wes
        F-i-a kirjoitti:

        afterskikin mukava:))

        Ajoin eka kerran moottorikelkalla äskettäin ja voi kun tykkäsin siitä menosta...harmi vaan kun se maksaa maltaita:((
        Se kipu minkä siitä sai kroppaan ei haitannut mitään:))

        Mutta sääliksi käy sitten niitä yrittäjiä siellä jotka on satsannut maallista mammonaa ja sitten osasta kaudesta tuleekin floppi :(

        Eiks ollutkin hauskaa ajella :))) kuten sanoit siinä ei ole kuin yksi varjopuoli, pari seuraavaa päivää löytää aivan uusia lihaksia joiden olemassaoloa ei ole ikinä edes arvannut :)))

        Miten niin huono kunto ;D


      • F-i-a
        hra_wes kirjoitti:

        Mutta sääliksi käy sitten niitä yrittäjiä siellä jotka on satsannut maallista mammonaa ja sitten osasta kaudesta tuleekin floppi :(

        Eiks ollutkin hauskaa ajella :))) kuten sanoit siinä ei ole kuin yksi varjopuoli, pari seuraavaa päivää löytää aivan uusia lihaksia joiden olemassaoloa ei ole ikinä edes arvannut :)))

        Miten niin huono kunto ;D

        kipu oli kova joten ensimmäisen päivän jälkeen kun oltiin ajettu n.100km kävelin kuin ankka:))

        Voi että.... mä haluaisin sinne uudelleen:))


      • hra_wes
        F-i-a kirjoitti:

        kipu oli kova joten ensimmäisen päivän jälkeen kun oltiin ajettu n.100km kävelin kuin ankka:))

        Voi että.... mä haluaisin sinne uudelleen:))

        hyvinkin tutulta :)))

        Yleensä tuolla viikon reissulla ajetaan pari täyttä päivää ja ekan päivän jälkeen on pahin olo :) Toisen päivän jälkeen hiukan helpottaa mutta kyllä sen muistaa...

        Kaipaan niitä maisemia... vaaran päältä on upeat näköalat, aurinko paistaa ja valkoiset hanget loistaa. Tykkylumen vääristämät puut taipuvat porteiksi uralle.... kiesus sentään :)))

        -Lapinhullu-


      • F-i-a
        hra_wes kirjoitti:

        hyvinkin tutulta :)))

        Yleensä tuolla viikon reissulla ajetaan pari täyttä päivää ja ekan päivän jälkeen on pahin olo :) Toisen päivän jälkeen hiukan helpottaa mutta kyllä sen muistaa...

        Kaipaan niitä maisemia... vaaran päältä on upeat näköalat, aurinko paistaa ja valkoiset hanget loistaa. Tykkylumen vääristämät puut taipuvat porteiksi uralle.... kiesus sentään :)))

        -Lapinhullu-

        maisemia ehditty katsoa,ajettiin kuin hullut...no,en mä uskaltanut kovaa ajaa, vain noin 50-60 km/t kun en ollut aiemmin edes nähnyt kelkkaa, mutta kun oli sellainen mahdottoman kuoppainen väylä missä ajettiin.
        Istuallaan ei pystynyt ajamaan muuten olisi sisuskalut vaihtaneet paikkaa joten seisaaltaan oli pakko ajaa koko matka...siitä reidet tuli kipeäksi:((


      • hra_wes
        F-i-a kirjoitti:

        maisemia ehditty katsoa,ajettiin kuin hullut...no,en mä uskaltanut kovaa ajaa, vain noin 50-60 km/t kun en ollut aiemmin edes nähnyt kelkkaa, mutta kun oli sellainen mahdottoman kuoppainen väylä missä ajettiin.
        Istuallaan ei pystynyt ajamaan muuten olisi sisuskalut vaihtaneet paikkaa joten seisaaltaan oli pakko ajaa koko matka...siitä reidet tuli kipeäksi:((

        ompas sitä kiirettä sitten pitänyt :( Kyllä sitä pitäis olla aikaa katsella maisemia, ne on tosi upeat siellä (ainakin näin eteläsuomalaisen silmin)

        Olen siellä ajellut kymmenisen kertaa ja huomannut että noi urat lähellä "keskuksia" on yleensä aika huonossa kunnossa eli varsinaista pyykkilautaa. Ei ole todellakaan mikään nautinto ajella sellaisilla. Viime aikoina ollaan hakeuduttu hiukan kauemmas ja sieltä löytyy kunnon uraa jossa voi sitä laillista 60 kmh ajella istualtaan tai vesistoälueella peräti kahdeksaakymppiä :)))

        Ensi vuonna taas uudestaan :)


      • F-i-a
        hra_wes kirjoitti:

        ompas sitä kiirettä sitten pitänyt :( Kyllä sitä pitäis olla aikaa katsella maisemia, ne on tosi upeat siellä (ainakin näin eteläsuomalaisen silmin)

        Olen siellä ajellut kymmenisen kertaa ja huomannut että noi urat lähellä "keskuksia" on yleensä aika huonossa kunnossa eli varsinaista pyykkilautaa. Ei ole todellakaan mikään nautinto ajella sellaisilla. Viime aikoina ollaan hakeuduttu hiukan kauemmas ja sieltä löytyy kunnon uraa jossa voi sitä laillista 60 kmh ajella istualtaan tai vesistoälueella peräti kahdeksaakymppiä :)))

        Ensi vuonna taas uudestaan :)

        oltiin täällä ruotsin puolella,täältä n.500km päässä Ljusnedal nimisessä paikassa. http://www.gyllenebocken.se/skoter.htm

        Näkyy vaan olevan aikas kallista kun ajattelee että me oltiin siellä vaan 2 yötä ja 2 päivää...tuli kuulemma maksamaan n.5000kr per henkilö mukaan lukien kelkka vuokra ja polttoaine.


      • hra_wes
        F-i-a kirjoitti:

        oltiin täällä ruotsin puolella,täältä n.500km päässä Ljusnedal nimisessä paikassa. http://www.gyllenebocken.se/skoter.htm

        Näkyy vaan olevan aikas kallista kun ajattelee että me oltiin siellä vaan 2 yötä ja 2 päivää...tuli kuulemma maksamaan n.5000kr per henkilö mukaan lukien kelkka vuokra ja polttoaine.

        paikka kuvista päätellen, pääsikö siellä kelkoilla ajamaan uran ulkopuolella eli hangessa ?

        Onkos se pyöreästi karvan alle 500 egee per nuppi. Muistelin että viime reissulla tuolla lapissa kelkat maksoivat 140 egee / vuorokausi ja jos sen kertoo kahdella niin se on 280 noin suurinpiirtein, siihen bensat päälle, jotakuinkin 50 egee. Jos siihen päälle laskis mökin hinnasta osuuden niin se olisi noin 100 egee per nuppi eli totaali olis vähän yli neljäsataa... no ei siinä hirvee ero ole :)))

        Eikös se niin ole että hauskuudesta pitää aina vähän maksaa ja kait se lompakko yhden reissun kestää :)))


      • F-i-a
        hra_wes kirjoitti:

        paikka kuvista päätellen, pääsikö siellä kelkoilla ajamaan uran ulkopuolella eli hangessa ?

        Onkos se pyöreästi karvan alle 500 egee per nuppi. Muistelin että viime reissulla tuolla lapissa kelkat maksoivat 140 egee / vuorokausi ja jos sen kertoo kahdella niin se on 280 noin suurinpiirtein, siihen bensat päälle, jotakuinkin 50 egee. Jos siihen päälle laskis mökin hinnasta osuuden niin se olisi noin 100 egee per nuppi eli totaali olis vähän yli neljäsataa... no ei siinä hirvee ero ole :)))

        Eikös se niin ole että hauskuudesta pitää aina vähän maksaa ja kait se lompakko yhden reissun kestää :)))

        ihan umpihangessa ja osa porukasta ajoikin,mutta en minä. Mulle riitti näin alkuun ihan turvallinen reitti:))

        Siellä missä me oltiin on yhteensä 450km pitkä reitti. Pääsee Kiirunaan saakka:))

        Juu...kaikki maksaa mutta kyllä se kannattaa joskus rentoutua ja tehdä mikä miellyttävältä tuntuu:))


    • AngorVat

      -päivää ja huomenta myös täältä punkan pohjalta :) Onneksi tuo sisäinen lämpöni alkaa lähestyä normaaliarvoja...

      Pakko mainita, että kyllä on hienoo kun on todellisia ystäviä, jotka auttaa silloin kun ei itse kykene asioita hoitaan :)) - käy kaupassa ja ulkoiluttaa haukkupaukkua.

      • F-i-a

        ovat tärkeitä. Silloin kun apua tarvitaan silloin se ystävyys punnitaan. Näkee kuka on tosi ystävä.

        Voi sua...oletko kipeä?


      • AngorVat
        F-i-a kirjoitti:

        ovat tärkeitä. Silloin kun apua tarvitaan silloin se ystävyys punnitaan. Näkee kuka on tosi ystävä.

        Voi sua...oletko kipeä?

        paikan tungoksessa(?) onnistuin saamaan jonkin 'taudin' kun sunnuntai-iltana nousi älytön (39.1) kuume... No nyt tuntuu paremmalta :) Tosin voi olla, että huomenna tarttee käydä lääkärissä jos toi rintalastaan pistäminen ei ala helpottaa :)

        Nyt on kaiketi jokin virus liikkeellä. En ole koskaan sairastunut näihin kiertolaisiin, joten nytkin kyllä saattaa olla kyseessä 'ihan oma tauti' :))


      • F-i-a
        AngorVat kirjoitti:

        paikan tungoksessa(?) onnistuin saamaan jonkin 'taudin' kun sunnuntai-iltana nousi älytön (39.1) kuume... No nyt tuntuu paremmalta :) Tosin voi olla, että huomenna tarttee käydä lääkärissä jos toi rintalastaan pistäminen ei ala helpottaa :)

        Nyt on kaiketi jokin virus liikkeellä. En ole koskaan sairastunut näihin kiertolaisiin, joten nytkin kyllä saattaa olla kyseessä 'ihan oma tauti' :))

        Parantele nyt ittees kunnolla äläkä hötkyile liikoja.

        Pikaista paranemista!


    • on taaskin aika auringon..mä tunnen siinä taikaa on..kun annan sulle kukkasen sä poimit sen niin nauraen.....aivan ihanaa keskiviikko aamua meille kaikille. Yö oli lyhyt ja vähän väsyttäis mutta kun on kysymys toiselle tehtävästä työstä jota ilman ei tämä toinen pärjäisi kotonaan, vaan häntä odottaisi pian hoitokoti/laitostuminen. Niin en vois kuvitellakaan jättää menemättä. Ja niinpä voin tulla taas iloisena kotiin takaisin, menetin omasta-ajastani vain tunnin pari..mutta sain vanhuksen onnelliseksi ja mitä vielä..tein pullataikinan äsken leivoin pellille valmiiksi kohoamaan ja eikun mummelin luona uuniin, mikä vois olla kotoisempaa..kotipiika..(se on mielestäni kunnianimike )puhdaskoti, ruokatehty, ja pullantuoksu. Olen varma että jokainen meistä tulee vanhaksi, ja toivoisimme itsellemme tälläisen avun sitten kun tarvitsemme sitä. Joten hymyillään vaikauksistamme huolimatta ja voin minä vähän vaikka plikata silmääkin jos tulet vastaan..Hyvää päivän jatkoa meille kaikille!

    • blackwomans

      Aurinkoista aamua myöskin täältä sinne kauas.

      KEVÄT KEIKKUEN TULEVI:)))

      • F-i-a

        sulle myös..kahvitauko mulla joten kiirettä pitää:((
        Pitää lähteä ostamaan aamiaisleipää yms.tänne töihin,ne on meille työnpuolesta:))


      • blackwomans
        F-i-a kirjoitti:

        sulle myös..kahvitauko mulla joten kiirettä pitää:((
        Pitää lähteä ostamaan aamiaisleipää yms.tänne töihin,ne on meille työnpuolesta:))

        Hokasin tossa olet käynyt ajelemassa kelkalla.

        Kun olisit täällä kesällä pääsisit ajelemaan mopella:))

        Tai ratsastamaan mun hevosvoimilla:))

        Kelkkailu on muuten kivaa,oltiin viimevuonna Saariselällä viikko ja ajeltiin kelkoilla.

        Oikeesti on ikävä jänkhälle,no jos ensivuonna pääsisi sinne:)))


      • F-i-a
        blackwomans kirjoitti:

        Hokasin tossa olet käynyt ajelemassa kelkalla.

        Kun olisit täällä kesällä pääsisit ajelemaan mopella:))

        Tai ratsastamaan mun hevosvoimilla:))

        Kelkkailu on muuten kivaa,oltiin viimevuonna Saariselällä viikko ja ajeltiin kelkoilla.

        Oikeesti on ikävä jänkhälle,no jos ensivuonna pääsisi sinne:)))

        ratsastamaan:)) mullehan hevosetkin nauraa:))
        Ja sitten vielä mopella...löytyyköhän siihen tarkoitukseen sopivasti varusteita:))


      • blackwomans
        F-i-a kirjoitti:

        ratsastamaan:)) mullehan hevosetkin nauraa:))
        Ja sitten vielä mopella...löytyyköhän siihen tarkoitukseen sopivasti varusteita:))

        Ei muuten naura,mä lupaan:))

        No varusteet löytyy,kypärää myöten ja saat mun kamun goret,niihin mahtuu vaikka muutama tyyny sisälle niin ei niin kauheesti satu ,jos putoot kanteissa kyydistä:))


        Ajaakkin saat mennään vaikka isolle kentälle, niin ei oo pelkoa et moppe lähtee käsistä lepikkoon:))


      • F-i-a
        blackwomans kirjoitti:

        Ei muuten naura,mä lupaan:))

        No varusteet löytyy,kypärää myöten ja saat mun kamun goret,niihin mahtuu vaikka muutama tyyny sisälle niin ei niin kauheesti satu ,jos putoot kanteissa kyydistä:))


        Ajaakkin saat mennään vaikka isolle kentälle, niin ei oo pelkoa et moppe lähtee käsistä lepikkoon:))

        tosi aakee laakee kenttä ja sinun sitten pitää olla varuillas että en hurauta sun päälle:))

        Tosiasiassa ajoin mun iskän mopolla nuorena paljonkin....sellaisella punaisella Tunturi mopolla:)))

        Eikö mua vois sitoa kiinni sen hevosen selkään että en tipu kyydistä:))))


    • kikakakkonen

      ..sinnekin päin!

      Oletkos muistanut suojata silmiäsi kevätauringolta? Ihan vain näin päivänaloitukseen kysymys. Minä en aina muista...

      Mukavaa päivänjatkoa :)

      • F-i-a

        niin kirkkaasti mollottanut että tartteis suojata:(( Pilveen meni piiloon taas ja on kylmää...pitänee kaivella ne villahousut taas esille:)))


    • Joo.. eipä ole fisulle oikea paikka hiekkadyynit...=))))

      Pientä aamu kirpeyttä vielä ilmassa... mutta suunta on oikea... kohti kesää, vaikka talvi olikin aivan liian lyhyt...=))))

      • F-i-a

        toivotella jo iltapäivää...nimittäin tuo aika karkasi käsistä niin en ole ennättänyt tänne vastaamaan....sorry:((


    • aurinko paistaa ja linnut laulaa... ei sada mitään ja on muutenkin mukavan oloinen päivä tulossa! Vaikkakin totesin jo heti aamusta että pyykkipäivä, mutta ulkonakin ne kuivuu jo ;)

      • F-i-a

        mammakin oli täällä:)) Tuo näkö on menny niin huonoksi etten nähny sun kirjoitusta.

        Jokos pyykit on pesty?


    • otto-tyttö

      vaan sinnekin aamu kukkujille,täällä sitä vasta heräiltiin hoh hoijaa....
      Yks aste pakkasta ja taitaa tulla kaunis päivä.
      Päivän jatkot:)))))

      • F-i-a

        aamu nukkuja:)) Saisinpa minäkin nukkua noin pitkään mutta kun viikonloppunakin herään viimeistään klo.7 kun saisi nukkua pitempään:((


    • Daria

      meni unoset tänä aamuna, ennenkuin Huomenta ehtii toivottelemaan. Yö meni maailmanmenoa miettiessä.
      Aamulla herättyäni, kun peiliin katsoin, sieltä vastaan tuijotti sama vanha naama, kuin muinakin aamuina. Ei ollut aamuyön tunnit ryppyjä oikoneet, tukka pystyssä ja takussa kuin peikkotytöllä konsaan.

      oi-loov-ulaita naamaan, vai kuinka? :D

      Ei paista täällä aurinko ei, mutta Huomenta silti

      • F-i-a

        olen käyttänyt joskus...mutta mitäs rypyistä...ne ovat niin kauniita:))


    • huomenia

      sullekkin ja kaikil muilki tietty...vai että saharaan.sinne sitä pitäs itekki lähtee näilt pakkasilt piiloon:=)

      • F-i-a

        lähdetä kaikki palstalaiset sinne Haita tervehtimään:))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      5231
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      124
      2316
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      52
      1529
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      93
      1490
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1039
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      40
      882
    7. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      53
      832
    8. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      25
      817
    9. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      91
      772
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      759
    Aihe