...toisella puolella näyttäisi olevan pimeää, mutta kuivaa.
Luminen loska haihtumassa ja orvastavan vihreä ruoho pilkistää keväiseen kukoistukseensa... vaan ei ehkä ihan vielä. Odotellaan vaan, niin ehkä se takatalvi tupsahtaa tupaan.
Oikein hyvää huomenta ja hymyillään, sillä päivä on mitä parhain.
*oikealla jalalla noussut ylös*
Ikkunan
28
558
Vastaukset
- vaan,
mutta mistä aiheesta meinaat keskustelun aloittaa; eikös tämä ole keskustelupalsta?
- HiljaR
...keikkaa... Sana on vapaa :)))
- F-i-a
vielä ja tuntui olevan kylmää kun kävin partsilla tupakalla.
Minä töpsäytin vasemman jalan ekaks lattiaan kun nousin sängystä...mitenkähän tääkin päivä nyt sitten menee:)))
Mukavaa ja piristävää päivää!- HiljaR
...ei ole oikeaa huonompi. Samassa veneessä ovat kummatkin :))
*kaffeen haku matkalle käy* - F-i-a
HiljaR kirjoitti:
...ei ole oikeaa huonompi. Samassa veneessä ovat kummatkin :))
*kaffeen haku matkalle käy*hyvä..pelkäsin jo että päivä on pilalla:)))
Kupposen kuumaa olen minäkin hörpännyt ja seuraavan kupposen juon töissä kunhan sinne asti laahaudun:)) - HiljaR
F-i-a kirjoitti:
hyvä..pelkäsin jo että päivä on pilalla:)))
Kupposen kuumaa olen minäkin hörpännyt ja seuraavan kupposen juon töissä kunhan sinne asti laahaudun:))...varrotaan hiukan, että kaffee tippuu... näläkä, vaik aamulla vetäsin puurolautasen nuppiini :)))
Sitten voi kysyä, kummalla kädellä nousit ylös? :))) - F-i-a
HiljaR kirjoitti:
...varrotaan hiukan, että kaffee tippuu... näläkä, vaik aamulla vetäsin puurolautasen nuppiini :)))
Sitten voi kysyä, kummalla kädellä nousit ylös? :)))Ihan lautasenkin söit:))
Joskus syön minäkin puuroa aamiaiseksi mutta sitten vasta töissä yhdeksältä kun on aamiainen:)
Enpäs ajatellut missä mun kädet oli kun nousin ylös:)))) - HiljaR
F-i-a kirjoitti:
Ihan lautasenkin söit:))
Joskus syön minäkin puuroa aamiaiseksi mutta sitten vasta töissä yhdeksältä kun on aamiainen:)
Enpäs ajatellut missä mun kädet oli kun nousin ylös:))))...annos kera lautasen :)))
Ei nyh ihan sentään, mutta olisi voinut niin käydä... "hevosen" nälkä oli:)))
Osas hiukan hinata sitä lautasata pois, kun tyhjäksi muuttui:)))
Niinpä, nuo kädet... niitä ei huomioida ollenkaan aamu nousussa :( vaikka osa-aluettamme on:)) - F-i-a
HiljaR kirjoitti:
...annos kera lautasen :)))
Ei nyh ihan sentään, mutta olisi voinut niin käydä... "hevosen" nälkä oli:)))
Osas hiukan hinata sitä lautasata pois, kun tyhjäksi muuttui:)))
Niinpä, nuo kädet... niitä ei huomioida ollenkaan aamu nousussa :( vaikka osa-aluettamme on:))kummat ovat tärkeämmät...kädet vai jalat?
Minun mielestä kädet.. - HiljaR
F-i-a kirjoitti:
kummat ovat tärkeämmät...kädet vai jalat?
Minun mielestä kädet..Lähden samasta linjasta kuin sinäkin.
Kädethän ne... Ja hattua nostan niille, jotka joutuvat käyttämään jalkoja käsinä. - F-i-a
HiljaR kirjoitti:
Lähden samasta linjasta kuin sinäkin.
Kädethän ne... Ja hattua nostan niille, jotka joutuvat käyttämään jalkoja käsinä.nähnyt postikortteja jotka ovat kädettömät tehneet...tosi hienoja mutta on siinä varmaan kova opettelu että osaa.
- HiljaR
F-i-a kirjoitti:
nähnyt postikortteja jotka ovat kädettömät tehneet...tosi hienoja mutta on siinä varmaan kova opettelu että osaa.
...ne ovat.
Kyllä pitkää pinnaa olla pitää.
Kun herätys on noin 4.30, tällainen aamun torkku,
illan virkku ei ehdi ajatella miten päin sängystä
nousee, pääasia että ylös pääsee ;)
Mutta aina se päivä on käyntiin lähtenyt..
Oikein hyvää aamun/päivän jatkoa, ehkä tässä
vielä hymyilyttääkin ;))- HiljaR
aikaan myös heränneenä, tukkaputkella pompanneena:)
Aamu se aurinkoiseksi päiväksi vielä muuttuu :)))
"Hymy se päivän aloittaa"
- tomppa2006
...oikealla jalalla on noustu ylös ja hyvillä mielin käyn päivään nousevaan...
- HiljaR
...aamun touhut alkaa, kun ei väärillä jaloilla nouse.
Mitkäköhän ne väärät jalat onkaan... :)))
- blackwomans
Sateista aamua täältäkin,lumet on melkein poissa.
Tulee kesä:))
*Hymyilee*- HiljaR
...kuiva oli meillä keli ja ruoho pilkisti sieltä täältä :)))
Työpaikan seinän vierustalla narsissit nupullaan:)))) - blackwomans
HiljaR kirjoitti:
...kuiva oli meillä keli ja ruoho pilkisti sieltä täältä :)))
Työpaikan seinän vierustalla narsissit nupullaan:))))Narsissit on nupuilla.
Raparperi aloittaa kasvamisen.
Linnut lauloivat jo aikaseen aamulla,kun läksin töihin.
Luonto herää talvihorroksestaan,myös me ihmiset saamme uutta energiaa pitkän talven jälkeen:)) - HiljaR
blackwomans kirjoitti:
Narsissit on nupuilla.
Raparperi aloittaa kasvamisen.
Linnut lauloivat jo aikaseen aamulla,kun läksin töihin.
Luonto herää talvihorroksestaan,myös me ihmiset saamme uutta energiaa pitkän talven jälkeen:))...aamulla miekin... vaan hiljaista oli täällä...
Pitänee varmaankin parvekkeelle ostaa narsisseja värittämään sitä ja kohtahan virpomis varpomisetkin alkavat :)))
- umpisolmu
...sitähän on luvassa.... Kesäaikan siirtyminen valaisee aamut pikaisesti!
Tämä välikausi pistää nostelemaan housunpuntteja kulkeissa, mutta eiköhän nuo kurakelit tuosta lopu...- HiljaR
...Sitä siirrytään kesäaikaan :)))
Kuivumaan koko kura sais männä:))) - umpisolmu
HiljaR kirjoitti:
...Sitä siirrytään kesäaikaan :)))
Kuivumaan koko kura sais männä:)))...eikähän tuo tuosta kuivu ajallansa...
Mukavaa, ettei enää kurahousuikäisiä taloudessa, sen muistan olleen aika tylsää aikaa...
Vähän on kyllä huvittavaa puhe kesäajasta maaliskuun lopussa, mutta miksikäs muuksi sitä kellonsiirtoa sitten nimittäisi... Kummasti se tuntikin tuntuu aina muutaman päivän vaikuttavan ankeina aamuherätyksinä....kun sisäinen minä vaatisi vielä silmiä kiinni pitämään.... - HiljaR
umpisolmu kirjoitti:
...eikähän tuo tuosta kuivu ajallansa...
Mukavaa, ettei enää kurahousuikäisiä taloudessa, sen muistan olleen aika tylsää aikaa...
Vähän on kyllä huvittavaa puhe kesäajasta maaliskuun lopussa, mutta miksikäs muuksi sitä kellonsiirtoa sitten nimittäisi... Kummasti se tuntikin tuntuu aina muutaman päivän vaikuttavan ankeina aamuherätyksinä....kun sisäinen minä vaatisi vielä silmiä kiinni pitämään.......se juu on kevätpäivän tasaus, ja viime vuonna tähän aikaan oli 20 asteisia pakkasia...
Kyllä maailman meno muuttuu...
Justiin pojalleni ostin uudet kura housut..ei tartte henkseleitten kaa tapella:)))
ja huomenta! Katsoin tuota kelloaikaasi...ja olin oikeestaan onnellinen ettei minun enää tuohon aikaan tarvitse ylösnousta töihin menoon vaan pari tuntia myöhemmin lapsen vientiin...
no ilo itsekullakin :D
-ei noita liiemmin olekkaan...- HiljaR
... noin aikaisin ei tee tiukkaa, jos on nukkunut hyvät yö unet :)))
Lapsen vienti onkin sitten jo toinen juttu toisilla viikoilla :=)
Pieni ilo se iso ilo on:)))
- kikakakkonen
---tuli vastaan viime sunnuntaina. Kasvoi touhukkaasti koirankakkakasan läpi etelärinteellä, joten se oli varmasti tyytyväinen leskenlehti :)
Hyvää päivää sinnekin!- HiljaR
...ja koivu on hiirusillaan kohta:)))
Kyllä kun aurinkoisella ja lämpimän seinän vieressä kukkaset alkavat elää:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738