IE turvallisin selain!

totuuden_torvi

Vastoin kaikkia kerettiläisten hehkutuksia on osoittautunut, että Microsoft Internet Explorer on edelleenkin ainoa luotettava,turvallinen ja toimiva selain. Bugiset viritelmät, kuten Firefox ja Opera kärsivät lukemattomista paikkauksistaan huolimatta edelleen uskomattoman
heikosta tietoturvasta.

http://mikropc.net/uutiset/index.jsp?categoryId=atk&day=20070322#w2007032208451510722

Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria.

16

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki

      Tarvinneeko sanoa muuta ->

      http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29917&tyyppi=1

    • -valehtelua

      "Bugiset viritelmät, kuten Firefox ja Opera kärsivät lukemattomista paikkauksistaan huolimatta edelleen uskomattoman
      heikosta tietoturvasta."

      -Firefoxiin tuli eilen paikkaus, kuten artikkelissa mainittiin ja eiköhän Operakin nopeasti sitä tee. Toisin on IE:een laita. Sen reikien paikkauksia on odotettava pitkään ja tulee jos on tullakseen.

      "Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria."

      Ketkä asiantuntijat ovat noin sanoneet. Täällä on varmaan iso joukko ihmisiä odottamassa faktaa väitteellesi.

    • rauhassa

      ie:täsi. Kun koneellesi tulee pöpöjä, niin eivät ne silloin minun koneessani ole. Minä käytän hyvillä mielin Firefoxia. Se on käytännössä todettu paljon turvallisemmaksi kuin matoimuri-ie.

      • Pentti Nelonen

        Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.


      • -Pentti
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.

        joka google hauissa käyttää Firefoxia.


      • linkkii
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.

        niihin tutkimuksiin?


      • Linuks
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.

        miten luokittelet LINUXIN sekunda tuotteeksi? kysyn vaan, ei taida olla kokemusta muuta kuin kaveri kerto meinigillä... ??


    • mediapelle

      IE ei ole mikään käyttöjärjestelmä. Se on selain.

      "Mikä käyttöjärjestelmä on paras?"

    • tämä "testisi" laita on... Joko on pian valmiskin?
      ;-)

    • tällä kertaa

      Olettaisin molempien selainten toimineen täsmälleen kuten ftp-protokollan mukaan kuuluu toimia.

      Erittäin harmillisesti kyseistä PASV-komentoa voi käyttää myös muuhun tarkoitukseen, kuin alunperin protokollaa kehittäessä oli ajeteltu.

      Siksipä tietoturvan vaarantava ominaisuus piti niistä poistaa.

      Tällä kertaa IE:n huono tuki Internet-standardeille pelasti sen..

    • cnyyvannzn

      Internet Explorer todella on hyvin turvallinen selain.
      Olen sitä itsekin toisinaan käyttänyt Linuxin päällä Winellä ja järjestelmä on vieläkin täysin puhdas.

    • tutkimukses

      Sinne mihin valo ei paista.

    • turvallinen on?
    • ei missään

      "Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria."

      Ole sanottu Firefoxin tai operan olevan IE:n kopio! IE:tä kun ei kukaan edes HALUA kopioida! Siksi toisekseen MISSÄÄN EI OLE SUOSITUSTA KÄYTTÄÄ IE:TÄ!!! Pikemminkin juuri asiantuntijat kehottaa VÄLTTÄMÄÄN IE:TÄ! Siis tosi asiantuntijat, ei mitkään Microsoftin palkkaamat "asiantuntijat".

    • täällä leikkiikin

      asiantuntijaa, sinä lienet HOMO_TORVI.

      • Unix!.

        tietoturvallisuus on etusijalla -ELI
        Windowsiin EN rahojani tuhlaa ja internet-selailussa Internet Explorer on edelleen kehityksessä jäljessä!!.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe