Vastoin kaikkia kerettiläisten hehkutuksia on osoittautunut, että Microsoft Internet Explorer on edelleenkin ainoa luotettava,turvallinen ja toimiva selain. Bugiset viritelmät, kuten Firefox ja Opera kärsivät lukemattomista paikkauksistaan huolimatta edelleen uskomattoman
heikosta tietoturvasta.
http://mikropc.net/uutiset/index.jsp?categoryId=atk&day=20070322#w2007032208451510722
Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria.
IE turvallisin selain!
16
1092
Vastaukset
- Nimimerkki
Tarvinneeko sanoa muuta ->
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29917&tyyppi=1 - -valehtelua
"Bugiset viritelmät, kuten Firefox ja Opera kärsivät lukemattomista paikkauksistaan huolimatta edelleen uskomattoman
heikosta tietoturvasta."
-Firefoxiin tuli eilen paikkaus, kuten artikkelissa mainittiin ja eiköhän Operakin nopeasti sitä tee. Toisin on IE:een laita. Sen reikien paikkauksia on odotettava pitkään ja tulee jos on tullakseen.
"Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria."
Ketkä asiantuntijat ovat noin sanoneet. Täällä on varmaan iso joukko ihmisiä odottamassa faktaa väitteellesi. - rauhassa
ie:täsi. Kun koneellesi tulee pöpöjä, niin eivät ne silloin minun koneessani ole. Minä käytän hyvillä mielin Firefoxia. Se on käytännössä todettu paljon turvallisemmaksi kuin matoimuri-ie.
- Pentti Nelonen
Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.
- -Pentti
Pentti Nelonen kirjoitti:
Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.
joka google hauissa käyttää Firefoxia.
- linkkii
Pentti Nelonen kirjoitti:
Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.
niihin tutkimuksiin?
- Linuks
Pentti Nelonen kirjoitti:
Tutkimustulokset sanovat vallan muuta. Kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että kaikkein vähiten viruksia tulee jos käyttää huipputurvallista Microsoft Windowsia ja Internet Exploreria, mutta heti jos alkaa käyttämään jotain sekunda-tuotteita, kuten Linuxia tai Firefoxia niin heti alkaa tulemaan viruksia.
miten luokittelet LINUXIN sekunda tuotteeksi? kysyn vaan, ei taida olla kokemusta muuta kuin kaveri kerto meinigillä... ??
- mediapelle
IE ei ole mikään käyttöjärjestelmä. Se on selain.
"Mikä käyttöjärjestelmä on paras?" tämä "testisi" laita on... Joko on pian valmiskin?
;-)- tällä kertaa
Olettaisin molempien selainten toimineen täsmälleen kuten ftp-protokollan mukaan kuuluu toimia.
Erittäin harmillisesti kyseistä PASV-komentoa voi käyttää myös muuhun tarkoitukseen, kuin alunperin protokollaa kehittäessä oli ajeteltu.
Siksipä tietoturvan vaarantava ominaisuus piti niistä poistaa.
Tällä kertaa IE:n huono tuki Internet-standardeille pelasti sen.. - cnyyvannzn
Internet Explorer todella on hyvin turvallinen selain.
Olen sitä itsekin toisinaan käyttänyt Linuxin päällä Winellä ja järjestelmä on vieläkin täysin puhdas. - tutkimukses
Sinne mihin valo ei paista.
- turvallinen on?
- ei missään
"Asiantuntijat suosittelevatkin välttämään halpoja kopioita ja käyttämään ainoastaan turvallista ja luotettavaa Internet Exploreria."
Ole sanottu Firefoxin tai operan olevan IE:n kopio! IE:tä kun ei kukaan edes HALUA kopioida! Siksi toisekseen MISSÄÄN EI OLE SUOSITUSTA KÄYTTÄÄ IE:TÄ!!! Pikemminkin juuri asiantuntijat kehottaa VÄLTTÄMÄÄN IE:TÄ! Siis tosi asiantuntijat, ei mitkään Microsoftin palkkaamat "asiantuntijat". - täällä leikkiikin
asiantuntijaa, sinä lienet HOMO_TORVI.
- Unix!.
tietoturvallisuus on etusijalla -ELI
Windowsiin EN rahojani tuhlaa ja internet-selailussa Internet Explorer on edelleen kehityksessä jäljessä!!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511