Paras öljy

CBR1000F -94?

jotain puolisynteettistä 10-30W ajattelin, mutta mikä merkki? Ainakin edellisen Kawan kytkin luisti tietyn merkkisellä öljyllä ja toisen merkkisellä ei.

10

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rypsiöljy on

      parasta yleisöljyä, sopii niin kakkuun kun kaaliin, toimii paistoöljynä ja salaatinkastikeöljynä loistavasti. Oliivi öljyä en kaipaa oikeastaan kuin kreikkalais-italialasiin välimeren täsmäruokiin silloin kun tomaatit ovat oikeita ja tuoreita ja saalaattina muutakin kuin vihreää säämiskää...

    • pelleile

      Öljyjen kanssa vaan hae hondaliikkeestä hondan omaa öljyä toimii kytkimet ja vaihteistot, kokemustakin nimittäin on.

    • Hyvin toiminut

      Itse en menisi summassa Hondaan laittamaan mitä tahansa autopuolelta tunnettun merkin valmistajan mp öljyä, ei välttämättä toimi Hondassa kovin hyvin vaikka hinta voi olla kovakin.

      Hondan oma öljy on varma valinta, mitä kytkimeen tulee. Vaihtoväli vain on lyhyt.

      Itse siirryin Motul 5000 synteettiseen öljyyn, hondan omasta mineraaliöljystä. Kytkin toimii hyvin ja mielestäni vaihteet sulavemmin kuin omilla öljyillä. Öljynkulutukseenkaan ei ole ollut synteettisyydellä vaikutusta.

      Ja koska motuli maksaa Motonetilla 25e / 4l niin en taida siirtyä takaisin Hondan kalliimpiin mineraaliöljyihin enää.

      • Ostin juuri Bikeworldistä neljän litran pänikän öljyä ja Hondan alkuperäis suodattimen hintaan 40€


      • eki..
        vanha-erkki kirjoitti:

        Ostin juuri Bikeworldistä neljän litran pänikän öljyä ja Hondan alkuperäis suodattimen hintaan 40€

        Mitä öljyä, niitä on monenlaisia ?


      • Moto GP

        Muuten jees, mutta toi Motulin 5000 -ööli ei ole synteettistä, vaan se on mineraaliööliä. Hyvää se kyllä on. Ite käytän GSX 750F:ssä ko. ööliä ja hyvin on toiminnu, ja litrahintakaan ei tosiaan päätä huimaa ainakaan motonetin hyllystä ostettuna.


    • AinakinHyvä

      Osta motorexin 15w50 semisynteettistä.
      37.50/4Litraa.
      Itse käyttänyt tuota aina eikä ole valittamista ollut koskaan.
      5000 km välein vaihdan öljyt suodattimen.

    • Tuntematon ajattelija...

      moottoripyörä.org:n puolella käyty keskustelua Mobíl Delvac:n sopivuudesta pyöräöljyksi...

      Tuntuu yleisesti olevan puolesta ne, joilla tietoa asiasta ja vastaan taasen mustatuntuu ajattelijat. Mutta halpaa ainakin ois sillä lienee hinta alle 50EUR/20L...

    • mieltä

      Castrolin gps:stä. sitä laittoivat mulle er-5 kawaan huollossa. onko hyvää?

      nyt omistan er6n, mitä öljyä suosittelette???
      mitä ne käyttää kawan merkkihuollossa?

    • motohombre

      Jotain 20w40 tai 20w50,eihän näitä laiteta pakkasella käyntiin. Täyssynteettiset kannattaa unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe