Mies hameessa

Naisen kommentti

Minua vähän ihmetyttää tämä transvestiittien valitus, että nainen voi käyttää miesten vaatteita, mutta mies ei voi laittaa hametta päälleen jne...

Miksi ihmeessä ette laita sitä hametta kun ulos menette, jos se vaatekappale nyt on niin tärkeä? Eihän se hameen käyttö mikään rikos ole. Kai sitä nyt ihminen voi käyttää mitä vaatetta huvittaa, kunhan nyt säädyllisesti esiintyy julkisilla paikoilla.

Sellaiset vähän koomiset peruukit ja ylisuuret irtosilikonitissit tosin kannattaa jättää kotiin, ne eivät näytä todellakaan hyvältä. Mitään suttuista ja räikeää meikkiä ei myöskään kannata tehdä, se saa aikaan melko pelottavan vaikutelman miehen naamassa. Muutenkaan ei kannata alkaa liiaksi imitoimaan mitään naisen stereotypiaa, esiinnytte vaan reilusti omana itsenänne. Kun muistatte vielä jättää ne hörhelöt ja muut pitsihärpäkkeet kaappiin, ja pukeudutte muutenkin naisten katumuodin mukaan, sekä sopivan kokoisiin vaatteisiin, niin mikä sen estää?

28

6513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvoisa nainen!

      Olipa mukava lukea kirjoituksesi, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kadulla kulkeminen on todellakin paljon vaivattomampaa kuin mitä ennen sinne lähtöä luuli sen olevan.

      Nuo vinkkisi ovat taivahan tosia. Asiallista vaatetusta saa tavallisista liikkeistä. Liialliset hörsyt, liian lyhyet hameet ja liian korkeat korot kyllä bongataan niin miehellä kuin naisellakin. Jos haluaa sulautua joukkoon, ne kannattaa jättää kotiin.

      Peruukkiin kannattaa panostaa, koska halpahallikopiot on tarkoitettu enemmän naamiaisiin kuin arkeen. Meikki on kaksiteräinen miekka. Liian vähäinen meikki paljastaa varmasti mieheksi tai paljastaa jopa henkilöllisyyden, liiallinen meikki taas on yliampuvaa.

      Mutta valittaminen asiasta on turhanpäiväistä. Ei siellä kadulla huudella tai anneta turpaan, niin kuin joku tämänkin palstan kirjoittajista luulee, eräs jopa toivoo!

      Hyviä ulkoiluja itsekullekin,

      Minna-Maaria

      • Kolmois-S

        Ettei totuus unohtuisi.


      • valitettavasti
        Kolmois-S kirjoitti:

        Ettei totuus unohtuisi.

        Kyllä joillakin miespuolisilla otuksilla ensimmäisenä reaktiona on turpiin antaminen jotakin erikoista nähdessään. Vastikään kadulla keskellä päivää kaksi miestä kulki edelläni hieman hitaammin, juuri ennen kuin ehdin ohittaa heidät toinen vilkaisi taakseen ja ei mennyt kuin kaksi sekuntia kun vilkaisi uudestaan ja laukaisi: "haluatko turpaan, korsto!"

        En koe itseni mitenkään korstoksi painaessani juuri ja juuri yli 60 kiloa. Pituutta minulla on toki noin metri 80 senttiä, joten hieman liian huomiotaherättävän pitkä olen noin 6 sentin koroissa. Vaatetuksen tai meikin ei olisi mielestäni pitänyt muuten kiinnittää mitenkään erityisesti huomiota ja peruukkikaan ei ihan halpahallikamaa ollut, mutta siitä huolimatta reaktio oli päällekäyvä noin puolen sekunnin vilkaisulla.

        Tuota turpiin antamista en jäänyt odottamaan, vaan jatkoin matkaani kuin en olisi koko kommenttia kuullut. Onneksi oli päiväsaika ja väkeä runsaasti liikkeellä, niin ei tuo kommentoija ilmeisesti kehdannut lähteä perääni uhkaustaan toteuttamaan.


      • Milja.

        Mummosi vai äitiskö kaapista sä noi rumat vanhusten hameet löydät? Pitäisi lailla kieltää noin helvetin ruman miehen "naiseksi" pukeutuminen.


      • Kolmois-S
        Milja. kirjoitti:

        Mummosi vai äitiskö kaapista sä noi rumat vanhusten hameet löydät? Pitäisi lailla kieltää noin helvetin ruman miehen "naiseksi" pukeutuminen.

        Jos ensin esittää ettei saa kadulla turpaansa eikä huuteluita, kannattaisi pistää pirun vakuuttava kuva itsestään nettiin.

        Nyt kun kuva on nähty niin se kyllä mitätöi mielipiteen.


      • Eräs vaan
        valitettavasti kirjoitti:

        Kyllä joillakin miespuolisilla otuksilla ensimmäisenä reaktiona on turpiin antaminen jotakin erikoista nähdessään. Vastikään kadulla keskellä päivää kaksi miestä kulki edelläni hieman hitaammin, juuri ennen kuin ehdin ohittaa heidät toinen vilkaisi taakseen ja ei mennyt kuin kaksi sekuntia kun vilkaisi uudestaan ja laukaisi: "haluatko turpaan, korsto!"

        En koe itseni mitenkään korstoksi painaessani juuri ja juuri yli 60 kiloa. Pituutta minulla on toki noin metri 80 senttiä, joten hieman liian huomiotaherättävän pitkä olen noin 6 sentin koroissa. Vaatetuksen tai meikin ei olisi mielestäni pitänyt muuten kiinnittää mitenkään erityisesti huomiota ja peruukkikaan ei ihan halpahallikamaa ollut, mutta siitä huolimatta reaktio oli päällekäyvä noin puolen sekunnin vilkaisulla.

        Tuota turpiin antamista en jäänyt odottamaan, vaan jatkoin matkaani kuin en olisi koko kommenttia kuullut. Onneksi oli päiväsaika ja väkeä runsaasti liikkeellä, niin ei tuo kommentoija ilmeisesti kehdannut lähteä perääni uhkaustaan toteuttamaan.

        Tuollaisesta reaktiosta voisi kyllä päätellä, että jotain provosoivaa olemuksessasi oli. Muistan kun itse aloitin RLT:n (olen ts) niin sopivaa tyyliä sai jonkun aikaa hakea ja se löytyikin kun androgyynistä siirryin vähitellen femmempään suuntaan. Sen jälkeen ei kukaan käyttäytynyt ikävästi. Sopivilla vaatteilla voi myös kätkeä miehisiä vartalon muotoja ja piirteitä ja se tapa onkin järkevämpi kuin keinotekoisten naisellisten piirteiden esiin tuominen. Olenkin ihmetellyt tätä tiittien "naamioitumispakkoa" varsinkin meikin osalta. Runsas ja voimakas meikki kun näkyy kilometrin päähän päivänvalossa, sellaiset juhlameikit kun on tarkoitettu iltatilaisuuksiin ja hämärään valaistukseen. Sopivalla, niukemmalla meikillä omia parhaita piirteitään korostaen lopputulos on paljon parempi. Kannattaa myös muuten muistaa, että kampauksella on myös kasvonpiirteitä korostava vaikutus.


      • liioittelut pahinta
        Eräs vaan kirjoitti:

        Tuollaisesta reaktiosta voisi kyllä päätellä, että jotain provosoivaa olemuksessasi oli. Muistan kun itse aloitin RLT:n (olen ts) niin sopivaa tyyliä sai jonkun aikaa hakea ja se löytyikin kun androgyynistä siirryin vähitellen femmempään suuntaan. Sen jälkeen ei kukaan käyttäytynyt ikävästi. Sopivilla vaatteilla voi myös kätkeä miehisiä vartalon muotoja ja piirteitä ja se tapa onkin järkevämpi kuin keinotekoisten naisellisten piirteiden esiin tuominen. Olenkin ihmetellyt tätä tiittien "naamioitumispakkoa" varsinkin meikin osalta. Runsas ja voimakas meikki kun näkyy kilometrin päähän päivänvalossa, sellaiset juhlameikit kun on tarkoitettu iltatilaisuuksiin ja hämärään valaistukseen. Sopivalla, niukemmalla meikillä omia parhaita piirteitään korostaen lopputulos on paljon parempi. Kannattaa myös muuten muistaa, että kampauksella on myös kasvonpiirteitä korostava vaikutus.

        Oikeessa olet, esimerkiksi rintojen korostaminen vaikuttaa erittäin koomiselta, ylikorkeat ja kapeat korot ovat myös "paljastava juttu", halvat peruukit ja tönkkimeikki samoin.


      • "muuan"
        Milja. kirjoitti:

        Mummosi vai äitiskö kaapista sä noi rumat vanhusten hameet löydät? Pitäisi lailla kieltää noin helvetin ruman miehen "naiseksi" pukeutuminen.

        Ois kiva tietää millon viimeksi kehuit jotain toista ihmistä. Mollaus on rumaa! Ootko edes tähän haukkumaasi ihmiseen tutustunut?

        Kysyypi "rouva positiivinen"


      • Milja.lle

      • Kolmois-S
        "muuan" kirjoitti:

        Ois kiva tietää millon viimeksi kehuit jotain toista ihmistä. Mollaus on rumaa! Ootko edes tähän haukkumaasi ihmiseen tutustunut?

        Kysyypi "rouva positiivinen"

        Minna-Maaria on ruma ja pukeutuu huonosti, mutta nämä ovat ehdottomasti hänen parhaimmat ominaisuutensa.

        Se, että hän tuolla ulkonäöllä väittää, ettei kadulla saa huutelua tai nyrkistä on vale tai sitten se katu sijaitsee Inarin kirkolla ja Minna-Maaria on siellä kolmelta aamuyöllä.

        Mutta mikä pahinta, hän on niin röyhkeä, ettei edes välitä peitellä valhettaan poistamalla, editoimalla kuvaansa tai pistämällä sinne jonku muun ihmisen kuvan.

        Ainoa tapa transvestiitin "perustella" asioita on iskeä nyrkki pöytään.

        Sitten jotkut uudet uskovat näiden äänekkäiden röyhkimysten valheita!


      • Kolmois-S kirjoitti:

        Minna-Maaria on ruma ja pukeutuu huonosti, mutta nämä ovat ehdottomasti hänen parhaimmat ominaisuutensa.

        Se, että hän tuolla ulkonäöllä väittää, ettei kadulla saa huutelua tai nyrkistä on vale tai sitten se katu sijaitsee Inarin kirkolla ja Minna-Maaria on siellä kolmelta aamuyöllä.

        Mutta mikä pahinta, hän on niin röyhkeä, ettei edes välitä peitellä valhettaan poistamalla, editoimalla kuvaansa tai pistämällä sinne jonku muun ihmisen kuvan.

        Ainoa tapa transvestiitin "perustella" asioita on iskeä nyrkki pöytään.

        Sitten jotkut uudet uskovat näiden äänekkäiden röyhkimysten valheita!

        Olen lukenut teidän molempien kirjoituksia täällä foorumilla ja minulle on tullut vaikutelma, ettei Minna-Maaria ole teistä kahdesta se äänekäs röyhkimys. Vai on hän ruma ja pukeutuu huonosti? Sinä lienet Miss Universum joka pukeutuu vain Haute Couture-luomuksiin vai kuinka?


      • Jo on pokkaa
        Kolmois-S kirjoitti:

        Minna-Maaria on ruma ja pukeutuu huonosti, mutta nämä ovat ehdottomasti hänen parhaimmat ominaisuutensa.

        Se, että hän tuolla ulkonäöllä väittää, ettei kadulla saa huutelua tai nyrkistä on vale tai sitten se katu sijaitsee Inarin kirkolla ja Minna-Maaria on siellä kolmelta aamuyöllä.

        Mutta mikä pahinta, hän on niin röyhkeä, ettei edes välitä peitellä valhettaan poistamalla, editoimalla kuvaansa tai pistämällä sinne jonku muun ihmisen kuvan.

        Ainoa tapa transvestiitin "perustella" asioita on iskeä nyrkki pöytään.

        Sitten jotkut uudet uskovat näiden äänekkäiden röyhkimysten valheita!

        On sinulla pokkaa haukkua muita. Tekisi mieli sanoa, että katsosit peiliin, mutta enpä sitä sano.


      • pakko mainita
        Kolmois-S kirjoitti:

        Minna-Maaria on ruma ja pukeutuu huonosti, mutta nämä ovat ehdottomasti hänen parhaimmat ominaisuutensa.

        Se, että hän tuolla ulkonäöllä väittää, ettei kadulla saa huutelua tai nyrkistä on vale tai sitten se katu sijaitsee Inarin kirkolla ja Minna-Maaria on siellä kolmelta aamuyöllä.

        Mutta mikä pahinta, hän on niin röyhkeä, ettei edes välitä peitellä valhettaan poistamalla, editoimalla kuvaansa tai pistämällä sinne jonku muun ihmisen kuvan.

        Ainoa tapa transvestiitin "perustella" asioita on iskeä nyrkki pöytään.

        Sitten jotkut uudet uskovat näiden äänekkäiden röyhkimysten valheita!

        että voi sun juttujas 3xs. Keksisitpä jonkin uuden tavan päteä ja viihdyttää itseäsi kuin tyrkkiä mielipiteitäsi ja ajatuksiasi näille foorumeille. Olen lukenut kirjoituksiasi melkoisen määrän aikojen kuluessa ja melkeinpä poikkeuksetta kaikille niille yhteistä on tuo kaiken tietävä asenne ja lohduton, loputon pessimistisyys. Ymmärrän toki että turpiin on tullut, elämä on ja niin pois päin mutta ei sitä nyt kaiken aikaa tarvitse mainostaa. Sä olet fiksu kun mikä mutta niiin raskas.


      • valitettavasti kirjoitti:

        Kyllä joillakin miespuolisilla otuksilla ensimmäisenä reaktiona on turpiin antaminen jotakin erikoista nähdessään. Vastikään kadulla keskellä päivää kaksi miestä kulki edelläni hieman hitaammin, juuri ennen kuin ehdin ohittaa heidät toinen vilkaisi taakseen ja ei mennyt kuin kaksi sekuntia kun vilkaisi uudestaan ja laukaisi: "haluatko turpaan, korsto!"

        En koe itseni mitenkään korstoksi painaessani juuri ja juuri yli 60 kiloa. Pituutta minulla on toki noin metri 80 senttiä, joten hieman liian huomiotaherättävän pitkä olen noin 6 sentin koroissa. Vaatetuksen tai meikin ei olisi mielestäni pitänyt muuten kiinnittää mitenkään erityisesti huomiota ja peruukkikaan ei ihan halpahallikamaa ollut, mutta siitä huolimatta reaktio oli päällekäyvä noin puolen sekunnin vilkaisulla.

        Tuota turpiin antamista en jäänyt odottamaan, vaan jatkoin matkaani kuin en olisi koko kommenttia kuullut. Onneksi oli päiväsaika ja väkeä runsaasti liikkeellä, niin ei tuo kommentoija ilmeisesti kehdannut lähteä perääni uhkaustaan toteuttamaan.

        No hei!

        Uhkailuahan voivat saada tiitin ohella niin miehet kuin naisetkin. Jos ei ole antaa tupakkaa tai rahaa, saa kuulla kunniansa.

        "Tyttönä" olen välttynyt moiselta. Päinvastoin, joskus on vaikeaa päästä esimerkiksi kahvilasta pois, kun positiivisia jutustelijoita kerääntyy ympärille. Enkä silloin ollut Inarissa klo 3 vaan Lappeenrannassa klo 13.

        Pää pystyssä, hymy huulilla - vaatii kovaa pokkaa tulla uhkailemaan. Hymyllä on ihmeellinen voima :)

        Ja jos joku silti uhkailee, tilannetta voi ennakoida tai tarvittaessa antaa koroille kyytiä. Tuskin nämä "jauhopäät" kuitenkaan sprinttereitä ovat jos nyt en itsekään....


      • Kolmois-S
        Minna-Maaria kirjoitti:

        No hei!

        Uhkailuahan voivat saada tiitin ohella niin miehet kuin naisetkin. Jos ei ole antaa tupakkaa tai rahaa, saa kuulla kunniansa.

        "Tyttönä" olen välttynyt moiselta. Päinvastoin, joskus on vaikeaa päästä esimerkiksi kahvilasta pois, kun positiivisia jutustelijoita kerääntyy ympärille. Enkä silloin ollut Inarissa klo 3 vaan Lappeenrannassa klo 13.

        Pää pystyssä, hymy huulilla - vaatii kovaa pokkaa tulla uhkailemaan. Hymyllä on ihmeellinen voima :)

        Ja jos joku silti uhkailee, tilannetta voi ennakoida tai tarvittaessa antaa koroille kyytiä. Tuskin nämä "jauhopäät" kuitenkaan sprinttereitä ovat jos nyt en itsekään....

        Tai voit pirskottaa vettä matolle, lausua taikasanat ja lentää matolla karkuun. Tai voit noitua miehet sammakoiksi.

        Joko on sinulla mielikuvitus tai Lappeenranta on leppoisten ihmisten kaupunki. Koska haluan uskoa hyvään ihmisessä, uskon että Lappeenranta on mukavien ihmisten kaupunki.


      • Kolmois-S
        pakko mainita kirjoitti:

        että voi sun juttujas 3xs. Keksisitpä jonkin uuden tavan päteä ja viihdyttää itseäsi kuin tyrkkiä mielipiteitäsi ja ajatuksiasi näille foorumeille. Olen lukenut kirjoituksiasi melkoisen määrän aikojen kuluessa ja melkeinpä poikkeuksetta kaikille niille yhteistä on tuo kaiken tietävä asenne ja lohduton, loputon pessimistisyys. Ymmärrän toki että turpiin on tullut, elämä on ja niin pois päin mutta ei sitä nyt kaiken aikaa tarvitse mainostaa. Sä olet fiksu kun mikä mutta niiin raskas.

        Jos tulee joku, joka puhuu asiat halki, poikki ja pinoon niin ettei minun tarvitse, siirryn välittömästi takavasemmalle. Kylähulluksi vain ei ole tunkua. On paljon kivempi elää pehmoisessa fantasiassa.

        Ja minä suon ihmisille fantasiat, tarkemmin sanoen, minä suon lälleille fantasiat. Sen sijaan transseksuaaleilla ei ole varaa elää fantasiassa.

        Minäpä kerron: on ihmisiä jotka elävät hippeinä, syövät kasviksia, käyttävät mietoja huumeita ja äänestävät sosiaalidementiapuoluetta ja voivat tehdä niin loputtomasti. Se, ettei heidän elämäntapansa johda välittömään tuhoon ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sitä voisi ruveta suosittelemaan muille.

        Minulla taas oli elämäntapa joka johti välittömään tuhoon, paha uskonlahko. Minä olen kulkenut lakki kädessä pyytelemässä anteeksi ihmisiltä töppäystäni kohta kymmenen vuotta. Mutta miksi ihmeessä? Minulla ja hipillä oli fantasia nuorena, mikä on ihan oikein ja hyväksyttyä, mutta minun fantasiani johti vain välittömään tuhoon. Mutta minä opin. Hippi ei ikinä opi.

        Ihmiset minun ympärilläni odottavat kieli pitkällä ja kita ammollaan, että minun transjuttuni epäonnistuisi. Sitä en sitten saisikaan anteeksi kymmenessä vuodessa.

        Ken haluaa penkin nättejä kukkia pitää kaivella kädet multaisina kaikki rikkaruohot pois. Fantasiat, kuvitelmat yms. houreet ovat rikkaruohoja, jotka uhkaavat tuhota kasvun. Uuniin sellaiset!

        Mitä tulee kaiken tietävään asenteeseen, niin olen keksinyt ja esittänyt joukon kysymyksiä joihin olen pyytänyt itseäni älykkäämmiltä ihmisiltä vastausta ja koska niitä ei ole tullut, oletan että he joko ovat tyhmiä tai laiskoja. Epäilen jälkimmäistä. Sitä paitsi ihmiset tarvitsevat johtajan ja esikuvan jota seurata ja minä tarjoan sellaisen, koen jonkinlaisen moraalisen velvoitteen siihen.


      • Milja. kirjoitti:

        Mummosi vai äitiskö kaapista sä noi rumat vanhusten hameet löydät? Pitäisi lailla kieltää noin helvetin ruman miehen "naiseksi" pukeutuminen.

        Minusta Minna-Maaria on tyylikäs, pidän hänen tyylistään ja asuistaan. Lisäksi mielipiteetkin ovat asiallisia.


    • tuli vain mieleeni

      Kirjoitat ihan asiaa. Tyylikkyys ja järkevä pukeutuminen unohtuu usein monelta tiitiltä ulos lähtiessään. Samalla kun liikkuu ulkona niin tulee antaneeksi kuvaa tiiteistä yleensäkin, vaikka se ei kaikkia tiittejä mitenkään tunnu liikuttavan. Oma suosikkiasu ei välttämättä ole järkevä ulkoiluasu. Räikeä asu, huono meikki, huono siisteys (karvat yms) on varma katsemagneetti ja antaa taas kerran aihetta moniin nauruihin.

    • dora54

      KIITOS asiallisesta viestistäsi. Luomunaisena ja tiitin vaimona olen yrittänyt painottaa juuri sitä että liiallien meikki ja "oudot vaatteet" bongataan.
      Onneksi suurin osa tutuistamme menee läpi jopa tuttujen kohdalla.
      Hauskaa Kevättä kaikille

      • Harvat ja valitut_

        "Onneksi suurin osa tutuistamme menee läpi"

        Näinhän tuo on.
        Vain aniharva transvestiitti ihan oikeasti kulkee julkisesti. Nämä harvat, jotka yleisemmin liikkuvat, kyllä osaavat sekä pukeutumisen että meikkaamisen taidon. Eikä heitä näinollen erota muista kanssasisaristaan.
        Tavallinen kaduntallaaja ei oikeasti törmää transvestiitteihin. Transvestiittien bongaaminen on harvinaista.

        On olemassa erilaisia suljettuja/yksityisiä tilaisuuksia, joissa transvestiitteja joskus voi näkyä. Koska tilaisuudet eivät ole julkisia, voi tällaisiin tilaisuuksiin kulkevia tiittejä joskus (harvoin) nähdä.
        On siis todennäköisempää törmätä transtutkimustensa alkuaikoina bongattavaan ts-ihmiseen (RLT) kuin transvestiittiin julkisilla paikoilla.


      • diipadaapadii
        Harvat ja valitut_ kirjoitti:

        "Onneksi suurin osa tutuistamme menee läpi"

        Näinhän tuo on.
        Vain aniharva transvestiitti ihan oikeasti kulkee julkisesti. Nämä harvat, jotka yleisemmin liikkuvat, kyllä osaavat sekä pukeutumisen että meikkaamisen taidon. Eikä heitä näinollen erota muista kanssasisaristaan.
        Tavallinen kaduntallaaja ei oikeasti törmää transvestiitteihin. Transvestiittien bongaaminen on harvinaista.

        On olemassa erilaisia suljettuja/yksityisiä tilaisuuksia, joissa transvestiitteja joskus voi näkyä. Koska tilaisuudet eivät ole julkisia, voi tällaisiin tilaisuuksiin kulkevia tiittejä joskus (harvoin) nähdä.
        On siis todennäköisempää törmätä transtutkimustensa alkuaikoina bongattavaan ts-ihmiseen (RLT) kuin transvestiittiin julkisilla paikoilla.

        "On siis todennäköisempää törmätä transtutkimustensa alkuaikoina bongattavaan ts-ihmiseen (RLT) kuin transvestiittiin julkisilla paikoilla."

        Siis onko tiittimies transvestiitti vain pukeutuneena naisten vaatteisiin? Eiköhän transvestiittejä ole niin moninkertaisesti enemmän kuin ts:iä, että se todennäköisyys törmätä on ihan toisinpäin.

        Itse olen ts ja tutkimusten ajan olin melkolailla androgyyni, enkä vieläkään hametta käytä, vaikka olenkin ollut jo pitkään tosielämänkokeessa (RLT). Millä tavoin minut olisi voinut sitten bongata tutkimusten aikana, en kyllä nyt tajua...

        Olen liikkunut jonkin verran myös "vähemmistöbaareissa" ja niissäkin käy todella paljon enemmän tiittejä kuin ts:iä, ja ne tiitit kyllä huomaa jo kaukaa.


      • Onnittelut...
        diipadaapadii kirjoitti:

        "On siis todennäköisempää törmätä transtutkimustensa alkuaikoina bongattavaan ts-ihmiseen (RLT) kuin transvestiittiin julkisilla paikoilla."

        Siis onko tiittimies transvestiitti vain pukeutuneena naisten vaatteisiin? Eiköhän transvestiittejä ole niin moninkertaisesti enemmän kuin ts:iä, että se todennäköisyys törmätä on ihan toisinpäin.

        Itse olen ts ja tutkimusten ajan olin melkolailla androgyyni, enkä vieläkään hametta käytä, vaikka olenkin ollut jo pitkään tosielämänkokeessa (RLT). Millä tavoin minut olisi voinut sitten bongata tutkimusten aikana, en kyllä nyt tajua...

        Olen liikkunut jonkin verran myös "vähemmistöbaareissa" ja niissäkin käy todella paljon enemmän tiittejä kuin ts:iä, ja ne tiitit kyllä huomaa jo kaukaa.

        >ne tiitit kyllä huomaa jo kaukaa.

        Oletkin hyvää ainesta kallonkutistajaksi.
        Sukupuoli on kuten ennenkin todettu "korvien välissä", ja sinä sen näetkin pikasilmäyksellä.


    • logiikkaa?

      "Kai sitä nyt ihminen voi käyttää mitä vaatetta huvittaa, ... esiinnytte vaan reilusti omana itsenänne."

      "Kun muistatte vielä jättää ne hörhelöt ja muut pitsihärpäkkeet kaappiin, ja pukeudutte muutenkin naisten katumuodin mukaan"

      Eli siis pukeutukaa miten haluatte, kunhan pukeudutte kuten kaikki muutkin?

      • qiewfjes

        Ehkäpä se ketjun aloittaja tarkoitti sitä, ettei nyt kukaan tee vaatteilla itsestään julkisesti aivan pelleä.


    • biletiitti

      *yawn*

      Kommenttisi on yhtä älykäs kuin
      "hei naiset älkää laittako koskaan polvipituutta lyhyempää hametta vaan pukeutukaa kuten oikean suominaisen kuuluukin, tuulipuku ja trekkingkengät, koska muuten näytätte huonolta naiselta."

      Hei. Herää.

      On naisia, on tilanteita. On tiittejä, on tilanteita.

      Jotkut tiitit voi olla seksikkäämpiä kuin norminainen ikinä. Jotkut tiitit pitää villimpiä bileitä kuin norminainen ikinä. Uskotko että tuulipukunaisella on auktoriteettia neuvoa villien naisten elämästä? Uskotko että tuulipukunaisella on auktoriteettia kertoa miten tiitin tulee käyttäytyä?

      Se että osa tiiteistä haluaa olla kuin naiset ei tarkoita että kaikki haluaisivat. Jos joistain naisista tuntuu kivalta hukkua huomaamattomasti massaan se ei tarkoita että kaikki tiitit haluaisivat hukkua massaan.

      Kaunis ajatus sulla oli ehkä, moni setä näyttää hassulta yliseksikkääksi yrittäneenä, mutta pitkälle et miettinyt kun yleistit. On naisia. On tiittejä.

      • biletiittejä nähnyt

        Kenenkähän mielestä ne "biletiitit" on seksikkäitä? Ei ainakaan DTM:llä bilettävät, kuin ehkä korkeintaan omasta mielestään. Minusta ne on lähinnä huvittavan näköisiä.


      • puutetta
        biletiittejä nähnyt kirjoitti:

        Kenenkähän mielestä ne "biletiitit" on seksikkäitä? Ei ainakaan DTM:llä bilettävät, kuin ehkä korkeintaan omasta mielestään. Minusta ne on lähinnä huvittavan näköisiä.

        No jaa siellä DTM:ssä kyllä näkee aika huvittavan näköisiä lepakoita ja homppeleita, mutta ulkonäkökriteerit eivät olekaan samat kaikille. Miksi ihmeessä tiitin pitäisi olla aina ulkopuolisten mielestä kauniita kuin missit ja tyylikkäitä kuin mallit. Jos ei ole niin on kauhea ylilyöntitransu jota saa estoitta pilkata ja vetää turpaan. Miehennäköistä lesboa voisi sanoa rumaksi ja sössöttävää homoa vastenmieliseksi, mutta eihän sitä nyt kukaan hyvin kasvatettu toisen ulkonäköä ala arvostelemaan.


      • Kolmois-S
        puutetta kirjoitti:

        No jaa siellä DTM:ssä kyllä näkee aika huvittavan näköisiä lepakoita ja homppeleita, mutta ulkonäkökriteerit eivät olekaan samat kaikille. Miksi ihmeessä tiitin pitäisi olla aina ulkopuolisten mielestä kauniita kuin missit ja tyylikkäitä kuin mallit. Jos ei ole niin on kauhea ylilyöntitransu jota saa estoitta pilkata ja vetää turpaan. Miehennäköistä lesboa voisi sanoa rumaksi ja sössöttävää homoa vastenmieliseksi, mutta eihän sitä nyt kukaan hyvin kasvatettu toisen ulkonäköä ala arvostelemaan.

        Tiitit ottavat itsensä kauhean tosissaan. Ymmärrän miksi. Mutta joistakin on kauhean hauskaa ampua sellaiset alas.
        Joskus DWC:ssä korostettiin leikkimieltä ja huumoria ainakin kun tiitteilyä selitettiin. Mene tiedä, olen vain yhteen leikkimieliseen tiittiin törmännyt ja hän oli savolainen, jotka nyt on vänkyräisiä jo luonnostaan.

        Tapasinpa erään -lähinnä- TG:n. Hän ei näyttänyt kovin hyvältä, mutta hän oli luonteeltaan niin eläväinen ja hauska, että varmasti kaikille tuli hyvä fiilis hänen ympärillään. Minun vikani on se, että minut on vähän peloteltu hiljaiseksi ja varovaiseksi. Vaikka minulla oli enemmän ulkonäköä kuin hänellä, kyllä minusta hän oli kuitenkin vakuuttavampi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe