että tiettyihin ketjuihin heitetyt kommentit häviävät alta aikayksikön kun samaan aikaan toisiin ketjuihin heitetetyt härskitkin herjat ovat kaikkien luettavissa, niinkuin pitääkin. Käsittääkseni ketjun aloittaja ei voi yksittäisiä kommentteja poistaa, ainoastaan kaikkivoipa sheriiffi sen tehdä voi.
Jos edellä oleva pitää paikkansa, niin tämän osaston sheriffin luulisi osaavan vetää johtopäätöksen vallitsevasta tilanteesta.
On aika
10
982
Vastaukset
- puska-eemeli
Eipä munkaan aloitukseeni vastannut seriffi eikä kukaan ylläpidosta, vaan poistoon meni.
Nyt poistun minä ja suosittelen myös sinua, ennen kuin iltahartaus täällä alkaa. Jokainen teistä voi halutessaan pyytää asiattomasta viestistä poistoa palautteen kautta, jos sellaisen täällä havaitsee.En itse välttämättä huomaa kaikkea, koska valvon muitakin palstoja josa keskustelu on todella hektistä ja asiatonta tekstiä menee poistoon kymmenittäin joka päivä.
Poistan viestit luettuani perustelut ja jätän paikalleen, mikäli oli huono perustelu tai en huomaa vietissä moitittavaa (esim.suoraan toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa panettelua tai muuta vastaavaa.)
Pyydän myös huomioimaan, että suomi24,n ylläpito lukee kaikki viestit ja vaikka minä en olisi niitä poistanutkaan, ylläpito tekee itsenäisesti ratkaisunsa poistavatko sittenkin viestin vai jättävätkö paikoilleen.
Pyrkikää asiallisiin kommentteihin, kritikkeihin yms.. välttäkää toisen kirjoittajan mustamaalaamista ja haukkumista niin se takaa kirjoitusten palstalla pysymisen.
Mukavia kirjoitteluhetkiä
t.Zamio- puska-eemeli
Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.
Miten tämä voi olla mahdollista? puska-eemeli kirjoitti:
Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.
Miten tämä voi olla mahdollista?Kyllä mä kerroin.
Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.
MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.
Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)
t.Zamio- Kilroy4
Zamio kirjoitti:
Kyllä mä kerroin.
Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.
MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.
Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)
t.Zamioen ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi? - että ne sinun antamat
Kilroy4 kirjoitti:
en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?hyvät ohjeet on syvältä ja sen vuoksi ne on poistettu nopeasti?
Kilroy4 kirjoitti:
en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.
En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.
Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.
Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.
Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.
Semmosta taas tällä kertaa..
Hyvää viikonloppua toivottelee Zamio- Anne Puska
Zamio kirjoitti:
No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.
En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.
Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.
Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.
Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.
Semmosta taas tällä kertaa..
Hyvää viikonloppua toivottelee ZamioTästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????
Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.
T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan" Anne Puska kirjoitti:
Tästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????
Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.
T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan"...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.
Zamio- Anne Puska
Zamio kirjoitti:
...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.
ZamioMinä sanon nyt -sorry- :(
Olen muutenkin hiukan huonolla fiiliksellä,ja varmaan tartuin liian kovaa tiettyyn asiaan. Tai jotain.
Olen sori ja taas tosi kiltti kuitenkin ;)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483