On aika

käsittämätöntä,

että tiettyihin ketjuihin heitetyt kommentit häviävät alta aikayksikön kun samaan aikaan toisiin ketjuihin heitetetyt härskitkin herjat ovat kaikkien luettavissa, niinkuin pitääkin. Käsittääkseni ketjun aloittaja ei voi yksittäisiä kommentteja poistaa, ainoastaan kaikkivoipa sheriiffi sen tehdä voi.

Jos edellä oleva pitää paikkansa, niin tämän osaston sheriffin luulisi osaavan vetää johtopäätöksen vallitsevasta tilanteesta.

10

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puska-eemeli

      Eipä munkaan aloitukseeni vastannut seriffi eikä kukaan ylläpidosta, vaan poistoon meni.

      Nyt poistun minä ja suosittelen myös sinua, ennen kuin iltahartaus täällä alkaa.

    • Jokainen teistä voi halutessaan pyytää asiattomasta viestistä poistoa palautteen kautta, jos sellaisen täällä havaitsee.En itse välttämättä huomaa kaikkea, koska valvon muitakin palstoja josa keskustelu on todella hektistä ja asiatonta tekstiä menee poistoon kymmenittäin joka päivä.

      Poistan viestit luettuani perustelut ja jätän paikalleen, mikäli oli huono perustelu tai en huomaa vietissä moitittavaa (esim.suoraan toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa panettelua tai muuta vastaavaa.)

      Pyydän myös huomioimaan, että suomi24,n ylläpito lukee kaikki viestit ja vaikka minä en olisi niitä poistanutkaan, ylläpito tekee itsenäisesti ratkaisunsa poistavatko sittenkin viestin vai jättävätkö paikoilleen.

      Pyrkikää asiallisiin kommentteihin, kritikkeihin yms.. välttäkää toisen kirjoittajan mustamaalaamista ja haukkumista niin se takaa kirjoitusten palstalla pysymisen.

      Mukavia kirjoitteluhetkiä

      t.Zamio

      • puska-eemeli

        Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.

        Miten tämä voi olla mahdollista?


      • puska-eemeli kirjoitti:

        Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.

        Miten tämä voi olla mahdollista?

        Kyllä mä kerroin.

        Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.

        MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.

        Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)

        t.Zamio


      • Kilroy4
        Zamio kirjoitti:

        Kyllä mä kerroin.

        Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.

        MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.

        Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)

        t.Zamio

        en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?

        Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?


      • että ne sinun antamat
        Kilroy4 kirjoitti:

        en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?

        Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?

        hyvät ohjeet on syvältä ja sen vuoksi ne on poistettu nopeasti?


      • Kilroy4 kirjoitti:

        en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?

        Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?

        No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.

        En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.

        Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.

        Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.

        Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.

        Semmosta taas tällä kertaa..

        Hyvää viikonloppua toivottelee Zamio


      • Anne Puska
        Zamio kirjoitti:

        No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.

        En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.

        Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.

        Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.

        Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.

        Semmosta taas tällä kertaa..

        Hyvää viikonloppua toivottelee Zamio

        Tästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????

        Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.

        T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan"


      • Anne Puska kirjoitti:

        Tästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????

        Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.

        T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan"

        ...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.

        Zamio


      • Anne Puska
        Zamio kirjoitti:

        ...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.

        Zamio

        Minä sanon nyt -sorry- :(

        Olen muutenkin hiukan huonolla fiiliksellä,ja varmaan tartuin liian kovaa tiettyyn asiaan. Tai jotain.

        Olen sori ja taas tosi kiltti kuitenkin ;)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe