omalla kohdalla viidenkympin villityksen todellinen syy oli tämä: Kun ihastuin, en voinut tappaa sitä ihastusta samantien. Kohta tuli toinen, ja toinen, olit kahden , kolmen naisen loukussa. Huomio jonka sait ylitti sietokykysi. Et ollut tottunut saamaasi huomion määärään etkä osannut koskaan sanoa EI.
Se miksi näin kävi ei ollut yksin miehen syy. Oli paljon samassa elämänvaiheessa olevia naisia joilla oli yhteistä sama asia. "Onko tämä nyt kaikki tässä"
Viidenkympin villityksen todellinen syy
6
791
Vastaukset
- kaikkinainen
Mutta minä rakastin koko sydämelläni, pyyteettömästi.
- petetty
olette sellasia, minäkin annoin koko sieluni ja mies laittoi arvokkaan suhteen vaakalaudalle. Olsiko mahdollista s-postailla sinun kanssasi, ihan sen vuoksi että pääsisin tämän ylitse. En halua seuraasi, vaan haluaisin oppia ymmärtämään teidän miesten ajatuksia? Ja voisin ehkä auttaa samalla sinua.
Noinpa se käy suit sait sukkelaan, kun petturimiehesi piirteet on automaagisesti yhdistetty koko miessukua koskevaksi attribuutiksi. Yleensä on tapana ensin tutkia ja vasta sitten julistaa tuomio, mutta tämä ei ilmeisesti ole Sinun tapasi. Kiitän tästäkin vähästä.
- pettynyt sydän
olette sellasia, minäkin annoin koko sieluni ja mies laittoi arvokkaan suhteen vaakalaudalle. Olsiko mahdollista s-postailla sinun kanssasi, ihan sen vuoksi että pääsisin tämän ylitse. En halua seuraasi, vaan haluaisin oppia ymmärtämään teidän miesten ajatuksia? Ja voisin ehkä auttaa samalla sinua.
- t...
Niinhän siinä käy,kun on voita molemmin puolin leipää,ei tiedä mistä haukkaa.Lopulta käy niin,että jää lehdellä soittelemaan.
Törmäsin kerran tällaiseen hannuun,kiva ihminen,ihan ok,olin,kuin puulla päähän lyöty,jäin oikeastaan sanattomaksi,ällistyksestä,hänen itsensä sanoessa,ettei uskollisia miehiä olekaan.Yleensähän miehet,ainakin kohdalleni osuneet,kieltävät kokonaan ,olevansa uskottomia.
No,se juttu päättyi tai kuivui,miten sen nyt haluaakin ilmaista siihen.
Olen näitä villityksissään olevia tavannut omiksi tarpeikseni,olen mieluummin yksin,kuin kyynelehdin ,miehen petollisuutta. - asiasta....
iten niin miehen syy?
Pöh.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh613619Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli772955Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit792765- 962577
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412314Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2072006Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1522000Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661955Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901880Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3881839