Ensiksi olkaa hyvät tähän ketjuun saa purkaa paineita,niitä patoutumia mitä ihmismieli sisällään kantaa.
Koska nyt täällä on ihmisiä, jotka todella ovat sen tarpeessa.
Kevätkö sen katkeruuden on aikaan saanut vai mikä teillä mättää??
Onko positiivisuus pepusta?
Ei todellakaan ole:))
Aurinkoista päivää itse kullekkin säädylle:)
Nyt näpiset sauhuamaan.
Tähän saa purkaa paineita
123
7622
Vastaukset
- Märk
Maria Guzenina: ärsyttävä ämmä. Että sen pitikin päästä eduskuntaan! Millä ansioilla? Teeveestä tuttu naama - siinä kaikki!
Takatalvi: epäreilua. Just kun vaihdoin kesärenkaat niin tulee pakkaset ja lumet. Ja kun koko maaliskuun olis voinut ajella slickseillä... mulla oli nastat!
Pääsiäinen ja "pitkät vapaat". PAH! Pääsiäinen... jotenkin ärsyttävä sanakin kun meitsi joutuu istumaan toimistossa torstaista sunnuntaihin. Paras pääsiäinen on se Sakari Pääsiäinen, siinä Peteliuksen ikivanhassa sketsissä.
Lojuvat tavarat. Teinien jäljiltä MIKÄÄN ei ole järjestyksessä. Likaisia astioita siellä täällä, epämääräisiä vaatekasoja lattialla, paperipinkkoja tuoleilla, jopa ruoantähteitä sohvapöydällä. Näistä sotkijoistako tulee joskus vastuullisia aikuisia? Miksi muuten kirjahyllyn kulmalla on ruuvimeisseli? Tämä on omituisempaa kuin Dalin maalauksissa!- blackwomans
Sä olet todella ihana:)
ekaks pääsihän sinne eduskuntaan myös moni muu kengän kuluttaja ,kyllä yhden Guzeninan kestää.
Mullakin on kesikset autossa alla,eikä täällä oo lunta;)
Pääsiäinen menee duunissa mullakin,mut mun duuni on vähän erilaista kun sun duuni.
Kyllä ne teinit sitä oppii,mullakin on teini kotona,joka käytännössä vaan vaihtaa vaatteensa kotona ja nukkuu yöt,voit kuvitella miten epäjärjestyksessä hänen huoneensa on.
Mut onneks sulla ei oo koko työkalupakkia kirjahyllyssä,mitä nyt yks ruuvimeisseli,eihän se leipää siinä pyydä ,niin ja ainakin se on hiljaa kun haluat sitä omaa rauhaa:)
Sulla on asiat oikeesti ihan hyvin,pieniä on murheet mut parempi niin,mitä sitä kaikenmaailman murheita edes ihminen sisällään kantaa.
Patoutumat niistä voi kasvaa oravanpyörä josta on todella vaikea päästä pois:)
Tiesitkö kaikista eniten tehdään suisidia näin keväällä?
Psyykkisesti sairaat ihmiset jolla on paha olla sisällään,purkavat ne viattomiin ihmisiin,koska eihän kenelläkään saa olla kivaa jos ei minullakaan ole.
Etsimälä etsitään jotain negaa elämästä,vaikka hemmetti sentään meillähän on kaikki hyvin ,kun tarkemmin ajattelee:)) - *tarkkkuutta peliin*
blackwomans kirjoitti:
Sä olet todella ihana:)
ekaks pääsihän sinne eduskuntaan myös moni muu kengän kuluttaja ,kyllä yhden Guzeninan kestää.
Mullakin on kesikset autossa alla,eikä täällä oo lunta;)
Pääsiäinen menee duunissa mullakin,mut mun duuni on vähän erilaista kun sun duuni.
Kyllä ne teinit sitä oppii,mullakin on teini kotona,joka käytännössä vaan vaihtaa vaatteensa kotona ja nukkuu yöt,voit kuvitella miten epäjärjestyksessä hänen huoneensa on.
Mut onneks sulla ei oo koko työkalupakkia kirjahyllyssä,mitä nyt yks ruuvimeisseli,eihän se leipää siinä pyydä ,niin ja ainakin se on hiljaa kun haluat sitä omaa rauhaa:)
Sulla on asiat oikeesti ihan hyvin,pieniä on murheet mut parempi niin,mitä sitä kaikenmaailman murheita edes ihminen sisällään kantaa.
Patoutumat niistä voi kasvaa oravanpyörä josta on todella vaikea päästä pois:)
Tiesitkö kaikista eniten tehdään suisidia näin keväällä?
Psyykkisesti sairaat ihmiset jolla on paha olla sisällään,purkavat ne viattomiin ihmisiin,koska eihän kenelläkään saa olla kivaa jos ei minullakaan ole.
Etsimälä etsitään jotain negaa elämästä,vaikka hemmetti sentään meillähän on kaikki hyvin ,kun tarkemmin ajattelee:))"Psyykkisesti sairaat ihmiset jolla on paha olla sisällään,purkavat ne viattomiin ihmisiin,koska eihän kenelläkään saa olla kivaa jos ei minullakaan ole."
Voisitko perustella tuota minulle oudoksi sanomaasi lausetta? Tarkoitatko, että kaikki vinoilijat on luokiteltava psyykkisesti sairaiksi? Missään en ole kuullutkaan tuollaisesta diagnostoinnin kriteereistä. - kun hän
*tarkkkuutta peliin* kirjoitti:
"Psyykkisesti sairaat ihmiset jolla on paha olla sisällään,purkavat ne viattomiin ihmisiin,koska eihän kenelläkään saa olla kivaa jos ei minullakaan ole."
Voisitko perustella tuota minulle oudoksi sanomaasi lausetta? Tarkoitatko, että kaikki vinoilijat on luokiteltava psyykkisesti sairaiksi? Missään en ole kuullutkaan tuollaisesta diagnostoinnin kriteereistä.on niin sairaanhoidon ammattilainen,niin hän se jos kuka kuuleppas osaa nämä dignoosit tehdäkin tästä näin vain. älä valita.
- blackwomans
*tarkkkuutta peliin* kirjoitti:
"Psyykkisesti sairaat ihmiset jolla on paha olla sisällään,purkavat ne viattomiin ihmisiin,koska eihän kenelläkään saa olla kivaa jos ei minullakaan ole."
Voisitko perustella tuota minulle oudoksi sanomaasi lausetta? Tarkoitatko, että kaikki vinoilijat on luokiteltava psyykkisesti sairaiksi? Missään en ole kuullutkaan tuollaisesta diagnostoinnin kriteereistä.On olemassa tietynlainen ryhmä ihmisiä jotka ovat todella psyykkisesti niin vakavasti sairaita,että näkevät kaiken muun uhkana itselleen.mm sen jos todella joku ihminen on tyytyväinen itsennsä ja omaan olotilaansa.
En ole tekemässä mitään diagnoosia täällä,enkä missään muualla,mutta jos sinä tiedät asiasta yhtapaljon ,kun minä niin tasoissa ollaan.
En myöskään tarkoita kirjoittelijoita täällä.
Joten se siitä aiheesta ja piste. - *tarkkuutta peliin*
kun hän kirjoitti:
on niin sairaanhoidon ammattilainen,niin hän se jos kuka kuuleppas osaa nämä dignoosit tehdäkin tästä näin vain. älä valita.
Ja minä onneton kun olen luullut, että vain lääkäri tekee diagnoosin ja senkin vasta tapaamisten ja tutkimusten perusteella.
- blackwomans
kun hän kirjoitti:
on niin sairaanhoidon ammattilainen,niin hän se jos kuka kuuleppas osaa nämä dignoosit tehdäkin tästä näin vain. älä valita.
Saithan sinäkin kantaa sanallisen arkkusi tähänkin keskusteluun:)
Jos sinua yhtään helpotti,myös minä olen erittäin tyytyväinen.
Joten tästä on hyvä jatkaa ,niin sinun kun minunkin eteenpäin.
kuitenkin minä toivotan sinulle hyvää alkavaa kevättä.
Se mitä minun ammatiini tulee,sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa.
Diagnosoinita tässä ei todellakaan ole kyse,vaan keskustelusta joka näköjään herättää keskustelua puolin ja toisin.l
- tätsä
Mulla ei paina mikään eikä mistään...tuuletus toiminut viimeaikoina oikeen hyvin......vetää jokaisesta lävestä......Nii ja aurinkoista päivää myös täältä tuuliviirinpaikalta..........
- blackwomans
Mut perskatti järvet on vielä jäässä ainakin täällä.
No oikeesti laitoin aloituksen sen takia,koska täällä keskustelupalstalla on nykyään niin hitsisti negaa;(
Kirjoittelijoita kohtaan,niin tässähän niitä mielen syövereissä olevia patoutumia voi purkaa ihan julkisesti,tietysti rakentavasti jos vain hallitsee sen taidon:) - tätsä
blackwomans kirjoitti:
Mut perskatti järvet on vielä jäässä ainakin täällä.
No oikeesti laitoin aloituksen sen takia,koska täällä keskustelupalstalla on nykyään niin hitsisti negaa;(
Kirjoittelijoita kohtaan,niin tässähän niitä mielen syövereissä olevia patoutumia voi purkaa ihan julkisesti,tietysti rakentavasti jos vain hallitsee sen taidon:)kohtia kyll sen verrran löytyy jotta venheen voi vesille.....joo,mä en kans ynmärrä miks pitää nokkii täällä ja tuolla.......eiköhän ne paineet purkautus paremmin jos antaa sormien viedä.....hullun mielikuvituksen tehdä kepposiaa,pystyy jopa sellaiseen mihin ei voinu kuvitella pystyvänsä....hauskaa tää ainaski on....kunhan ei jää asuun tänne....Ei makeaa mahantäydeltä.............
- zip_zap.
jysähti !!
Jätkä lähti kuin leppäkeihäs, mopon sarvista, takana tuleva autoilija meinas ajaa jäpän päälle ku se makas selallään asfaltilla.
Olis kyl parempaaki katseltavaa !!!
Vois kehittää sen airbagin hiukkasen pienemmäksi !!!- blackwomans
Sä oot zippi-zappi todella ihana:))
Tohon asiaan mä en voi auttaa,mut otappa yhteyttä hontsujen maahantuojaan,sitä kautta tuotekehitelyyn.
No onni onnettomuudessa jos jäbä selvis hengissä
Muutes jo 200km plakkarissa:)) - zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Sä oot zippi-zappi todella ihana:))
Tohon asiaan mä en voi auttaa,mut otappa yhteyttä hontsujen maahantuojaan,sitä kautta tuotekehitelyyn.
No onni onnettomuudessa jos jäbä selvis hengissä
Muutes jo 200km plakkarissa:))Sit olis vielä tää verotus, ottaa pahasti pattiin kun pitää kahteen maahan maksaa verot ja sit saa lopussa selvitellä ja hakee virastoista paperia paperin päälle ja kuittia kuitin päälle, et sais vähennykseen menoja karmeita selvitellä mitkä verot kuuluu mihinkin maahan!!
Ja sit lopussa rankasevat mua jälki-veroilla, joka vuotinen ilmiö :( - blackwomans
zip_zap. kirjoitti:
Sit olis vielä tää verotus, ottaa pahasti pattiin kun pitää kahteen maahan maksaa verot ja sit saa lopussa selvitellä ja hakee virastoista paperia paperin päälle ja kuittia kuitin päälle, et sais vähennykseen menoja karmeita selvitellä mitkä verot kuuluu mihinkin maahan!!
Ja sit lopussa rankasevat mua jälki-veroilla, joka vuotinen ilmiö :(Sä oot sit hemmetin rikas mies:))
Katos kun maksaa veroa jo nyt duunista tarpeeks niin ei tarvitse jälkiveroo maksaa.
No onhan sullakin edes jotain tekemistä,kun sä juokset toimistosta toimistoon ja hoidat asioitasi.
Etkä vaan pötköttele punkassa.
Katsos liikunta se pitää mielen virkeenä;)) - zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Sä oot sit hemmetin rikas mies:))
Katos kun maksaa veroa jo nyt duunista tarpeeks niin ei tarvitse jälkiveroo maksaa.
No onhan sullakin edes jotain tekemistä,kun sä juokset toimistosta toimistoon ja hoidat asioitasi.
Etkä vaan pötköttele punkassa.
Katsos liikunta se pitää mielen virkeenä;))Ja sit toi Ranskalainen pösöni !!
Tulppien vaihto 160Euroo :(
Sillä rahalla saa Saksasta käytetyn mersun, perkele !!
Keskiviikot sais laittaa banniin !!!
:)) - blackwomans
zip_zap. kirjoitti:
Ja sit toi Ranskalainen pösöni !!
Tulppien vaihto 160Euroo :(
Sillä rahalla saa Saksasta käytetyn mersun, perkele !!
Keskiviikot sais laittaa banniin !!!
:))Voi vide,sika kallista ol yhdet tulpat.Mut arvaas kun mä kävin tossa keväällä kyselemässä,tai oikeemmin tilaamassa iskareita mun koslaan paikallisessa Autosommassa.
No iskarit piti hankkia ruotsista,kun ei täällä suomessa muka niitä ollu.
No sanoin kundille et ok tilataan ne ,kundi tilas,meni viikko melkein kaks ja sit tuli soitto nyt ois iskarit autoon.
Mä menin hakee niitä,niin helvetti ne oli tilannu kaks oikean puolista iskarii.
Arvaa et otti otsakkeesta,mä sanoin niille et miten hemmetin dorkii ne on, meinaaks ne et mä tumppaan ne eeteen oikealle ne molemmat.
Sit sanoin et ne saa pitä ihan ikiomana ne iskarit ja jouduin tilaa saaketin kalliit 400 erkkii yhteensä yhdestä toisesta paikasta,tosin siihen tuli laitto samaan.
Mut oikeesti sulla zippi-zappi on kaiken sun elämässä kokeman jälkeen kaikki ihan hyvin:))
Koska materiaa noi kaikki muut on ,sä oot saanu uuden tilaisuuden elämältä,se sun pitää aina muistaa.
Mitäs yhdestä keksiviikosta ,huomenna on jo torstai ja se on taas toivoa täynnä:)) - zip_zap..
blackwomans kirjoitti:
Voi vide,sika kallista ol yhdet tulpat.Mut arvaas kun mä kävin tossa keväällä kyselemässä,tai oikeemmin tilaamassa iskareita mun koslaan paikallisessa Autosommassa.
No iskarit piti hankkia ruotsista,kun ei täällä suomessa muka niitä ollu.
No sanoin kundille et ok tilataan ne ,kundi tilas,meni viikko melkein kaks ja sit tuli soitto nyt ois iskarit autoon.
Mä menin hakee niitä,niin helvetti ne oli tilannu kaks oikean puolista iskarii.
Arvaa et otti otsakkeesta,mä sanoin niille et miten hemmetin dorkii ne on, meinaaks ne et mä tumppaan ne eeteen oikealle ne molemmat.
Sit sanoin et ne saa pitä ihan ikiomana ne iskarit ja jouduin tilaa saaketin kalliit 400 erkkii yhteensä yhdestä toisesta paikasta,tosin siihen tuli laitto samaan.
Mut oikeesti sulla zippi-zappi on kaiken sun elämässä kokeman jälkeen kaikki ihan hyvin:))
Koska materiaa noi kaikki muut on ,sä oot saanu uuden tilaisuuden elämältä,se sun pitää aina muistaa.
Mitäs yhdestä keksiviikosta ,huomenna on jo torstai ja se on taas toivoa täynnä:))Pääsi-äinen lähestyy uhkaavasti ja keksiä pitäs sapuskaa, vieraita tulos, voi pyhä-sylvi sentään ja mielikuvituskin nollissa :(
Nyt mä hokasin, annan vieraille eurot ja sanon käykää nakkarilla...tuokaa mullekki :))
Täisi sittenkin olla hyvä-päivä, keskellä viikkoa :) - Tunnen_sinut.
zip_zap.. kirjoitti:
Pääsi-äinen lähestyy uhkaavasti ja keksiä pitäs sapuskaa, vieraita tulos, voi pyhä-sylvi sentään ja mielikuvituskin nollissa :(
Nyt mä hokasin, annan vieraille eurot ja sanon käykää nakkarilla...tuokaa mullekki :))
Täisi sittenkin olla hyvä-päivä, keskellä viikkoa :)Kaksi pitää saada =))
Tuon mämmiä&risuja =D
Mulla ei onneksi ole mitään paineita... ;)))
Mutta... Moikka vaan pitkästä aikaa... ;)))
ps. toimiiko lootasi vielä... ? ... ;)))- blackwomans
Mä en oo lukenu lootaa pitkään aikaan;(
Mut kun kerkeen niin luen.
Sä oot sit thailandissa päässy paineista?
mut on mulla yks vakava ongelma.just luin iltiksestä että munia ei nää saa maalata,siis pääsiäismunia joku eläinsuojelu yhdistys (Animalia)
Käskee välttämään kanamunien maalaamisen saati syömisen näin pääsiäisenä ja kehottaa niiden tilalle soseutettua banaania:))
(Voi helevetti)
Nyt mulla meni paineen puolelle,pitää mennä katsastaa kohta verenpaineet,ne nimittäin alkaa nousemaan tollasesta:))
Mut kiva kun sä weikka oot messissä,mulla oli ikävä sua:))) blackwomans kirjoitti:
Mä en oo lukenu lootaa pitkään aikaan;(
Mut kun kerkeen niin luen.
Sä oot sit thailandissa päässy paineista?
mut on mulla yks vakava ongelma.just luin iltiksestä että munia ei nää saa maalata,siis pääsiäismunia joku eläinsuojelu yhdistys (Animalia)
Käskee välttämään kanamunien maalaamisen saati syömisen näin pääsiäisenä ja kehottaa niiden tilalle soseutettua banaania:))
(Voi helevetti)
Nyt mulla meni paineen puolelle,pitää mennä katsastaa kohta verenpaineet,ne nimittäin alkaa nousemaan tollasesta:))
Mut kiva kun sä weikka oot messissä,mulla oli ikävä sua:)))Et vai... no yks siel ainaki oottelee... ;)))
Juu... ei mitää paineita... kunhan lukaset sen yhen välittömästi... ;)))
Pääsin juu... ja loma olikin ihan tarpeen... kolmeentoista kuukauteen... ;)))
Eiks enää saa munia muka maalata...
no Höh sentää... ja banaania tilalle vai...
no Huh Huh... jos sekin pitää olla vielä soseena... ;( Mut testaappa kuules kurkkua...
ja ihan aitoa Suomi sellasta... ei sellasta...
Eu:n tuomion saanutta... ;DDD
En yhtään ihmettele... mut jospa se siitä...
ku tota kurkku vinkkiä testaat... ;)))
Ihanks totta...?... ;))) Mut ei sen puoleen...
niin on ollu mullakin Sua... ;)))- blackwomans
Wiljami kirjoitti:
Et vai... no yks siel ainaki oottelee... ;)))
Juu... ei mitää paineita... kunhan lukaset sen yhen välittömästi... ;)))
Pääsin juu... ja loma olikin ihan tarpeen... kolmeentoista kuukauteen... ;)))
Eiks enää saa munia muka maalata...
no Höh sentää... ja banaania tilalle vai...
no Huh Huh... jos sekin pitää olla vielä soseena... ;( Mut testaappa kuules kurkkua...
ja ihan aitoa Suomi sellasta... ei sellasta...
Eu:n tuomion saanutta... ;DDD
En yhtään ihmettele... mut jospa se siitä...
ku tota kurkku vinkkiä testaat... ;)))
Ihanks totta...?... ;))) Mut ei sen puoleen...
niin on ollu mullakin Sua... ;)))Heko heko,testaa itse kurkkua:)
Pääsiäinen ei oo mitään ilman maalattuja kananmunia.
suklaamunista puhumattakkaan,nam:))
Joo, joo on ollu ikävä:)))
Mut nyt mä menen taas duunailee:)
palaillaan:)) blackwomans kirjoitti:
Heko heko,testaa itse kurkkua:)
Pääsiäinen ei oo mitään ilman maalattuja kananmunia.
suklaamunista puhumattakkaan,nam:))
Joo, joo on ollu ikävä:)))
Mut nyt mä menen taas duunailee:)
palaillaan:))se on ihan hyvä juttu...
ku sellasta sisuksiinsa vaan sai... ;)))
Testasin sen nimittäin lomalla ollessani... ;)))
Geisha kuulat oli toinen... mitä tuli testattua...
ja aika useasti... melkein joka päivä... ;)))
Ei ole ei... mut... enpä mä viitsi yksinäni niitä pahemmin maalailla... ja suklaa sellaset...
nekin taitaa jäädä kyllä aika vähiin... ;)))
Niinkö...
sittehä meillä on ollu samat ajatukset... ;)))
Sama juttu... mut palaillaan... ;)))- tolho
eipä oo äijänkäppänää aikoihi näkynny..tai sit mää en oo paljoo ite täällä käyny..no jompsiskumpsis mut kuitenki...Hyvää pääsiäistä sulle :o)
tolho kirjoitti:
eipä oo äijänkäppänää aikoihi näkynny..tai sit mää en oo paljoo ite täällä käyny..no jompsiskumpsis mut kuitenki...Hyvää pääsiäistä sulle :o)
Ei ole ei... ku ei noi jatkuvat mollaukset jaksa oikein kiinnostaa... mutta...
Kiitos Samoin... ;))) ja...
*miettii montako meinaat maalata*
Hitto... tästähän on lähdettävä toteuttamaan velvoitetta...- tolho
Wiljami kirjoitti:
Ei ole ei... ku ei noi jatkuvat mollaukset jaksa oikein kiinnostaa... mutta...
Kiitos Samoin... ;))) ja...
*miettii montako meinaat maalata*
Hitto... tästähän on lähdettävä toteuttamaan velvoitetta...ja ko kiireetki verottaa vapaa-aikaa.. :o/
älä kuules turhaan mieti..mää kattos en munaan koske..jos see ei koske enste minuun..tai jotai..mitä lie :o))))
veikeitä velvotteita sullen ja sitä rataa :o)) tolho kirjoitti:
ja ko kiireetki verottaa vapaa-aikaa.. :o/
älä kuules turhaan mieti..mää kattos en munaan koske..jos see ei koske enste minuun..tai jotai..mitä lie :o))))
veikeitä velvotteita sullen ja sitä rataa :o))mut minkäs teet... jos kiireitä pukkaa... ;)))
Vannomatta paras...
mut... kerro sitte pääsiäisen jälkeen...
kuinkas sitte kävikään... ;)))
Kiitos Samoin... ;)))
Jos Kiskoilla Pysytään... ;DDD
- tolho
ei mulla paineita mut hiukka ottaa ny pattiin muutama asia..
Ensinnäki..miks neiti Kevät meinaa antaa periks ilkiälle neiti Takatalvelle?? just ko oli tottuvinaa sellaaseen pienehe lämpöön ni tul kylmä avokämmenen läimäys kasvoille..ja miks aurinko paistaa nii kirkkahasti ko ulos ei kärsi kuitenkas mennä ko siel on nii kylmä?? ja onks mun pakko ottaa villadamaskit uuvestaa esille vaikka justiisa ne säilöön pistin parsittuina ja pestyinä??
ois nii paljo muutaki närkästyksen aihei..mut tosa ny muutama enstealkuu..
ja joo..on positiivisuus "sieltä"...
terv. alati krätyyne akka ;oD- blackwomans
kyllä se kunnon kevät sieltä tulee,kuhan jaksetaan venata.
Eihän sitä Roomaakaan rakennettu yhdessä yössä:)
Kyl mä sun fiilikset uskon,mut hyvää kannattaa varttua.
Ai sä oot jo villikset pakannu talviteloille,mulla on on jalassa vielä:)
Arvaa vaan kun on kivan lämmintä,ei oo peppu jäässä pikeminkin alkaa savu nousee,kun on niin hitsin kuumaa:)
Mut tänää ei voinnu mopella lähtee mihinkään,kun ei villikset sovi puvun alle:)))
Vielä me kuitenkin näytetän missä kaappi seisoo ja nauretaan talvelle sitä pirullista räkänaurua,kun kesä koittaa:)
Sä mikään kärttynen oo,älä ees väitä vastaan:)) - tolho
blackwomans kirjoitti:
kyllä se kunnon kevät sieltä tulee,kuhan jaksetaan venata.
Eihän sitä Roomaakaan rakennettu yhdessä yössä:)
Kyl mä sun fiilikset uskon,mut hyvää kannattaa varttua.
Ai sä oot jo villikset pakannu talviteloille,mulla on on jalassa vielä:)
Arvaa vaan kun on kivan lämmintä,ei oo peppu jäässä pikeminkin alkaa savu nousee,kun on niin hitsin kuumaa:)
Mut tänää ei voinnu mopella lähtee mihinkään,kun ei villikset sovi puvun alle:)))
Vielä me kuitenkin näytetän missä kaappi seisoo ja nauretaan talvelle sitä pirullista räkänaurua,kun kesä koittaa:)
Sä mikään kärttynen oo,älä ees väitä vastaan:))ja mää ko meinasin olla tänää iha huveksee krätyysellä päällänsä ko ei muutaka tekemist oo..nii ja jonkun mielest mää oon kuitenki iha tylsä jos oon koko aika positiivine ja ilotten pienemmästäki..katoppakö rutisijoita tähä maailmaan/palstaan mahtuu..niin oon antanu itteni ymmärtää ;o))
oikeesti..mää kauan joutusi miettiin että mistä sitä oikei vinkuis..oonkoha mää liianki tyytyväine elämääni..heh
nyy ei tosissaankaa oo mikkää mopsi-ilmat :o/ kesällähä sitä vois ajella vaikka alasti...uuuh.. ;oD
onneks on talvi jo takanapäinste ja saa jännityksel oottaa mitä kesä tuo tullessansa...
*unelmoittee iha äldesti*
- ifdoieijrfojfjdf
No kirjoitan minäkin tähän mulkkeroinen taksisuhari, tuo mokoma rassari, kiukuttaa. Tuo molopää. Nyt on numero handussa. Soitan könsikkäälle ja suosittelen laihdutuskuuria. Ei saanut ahteriaan irti penkistä avatakseen oven.
- blackwomans
Mihin on jäänyt kunnollinen käytös,eikö enää ole käytöstapoja?
Varmaan harmittaa,mut älä välitä.
Ei kaikki taksikuskit oo samanlaisia,sulle vaan sattu huono tsägä.
Jospa sillä ressukalla on polvet niin kipeet sen ylipainon takia,et hän ei saanut itseään ylös.
Tai sit hän on hirttäytymässä turvavyöhön,katsos kevät se tekee tepposia erilaisile ihmisille.
Mut älä todellakaan välitä,parempi onni ensi kerralla:)
- Mysteriet
Olenkin haeskellut kanavaa...
Nyt riitti mäntyjen halailu - perkele!
Jotkut leikkivät pikkujumalia ja koittavat pitää marionettiteatteria palstalla...
Hauska varmaan surata, miten vaikuttaa kun narusta nyppäsee...
Mua, suoraan sanoen, vituttaa - paitsi se että niin tapahtuu, myös oma hampaattomuuteni asian edessä!
Mä muistan miten mutsilta kerran hajosi semmoinen posliinikulho...
Sitä yritettiin liimata siruista kasaan - piti se mustikkakeiton sisällään, mutta ei se kaunis enää ollut.
Päätyi sittemin roskiin...
Miettikää- blackwomans
tohon mulla ei oo mitään lisättävää,paitsi senhän sä oot huomannu,et kun saa kunnolla turpiinsa niin hupsis häviää nicki ja kohta on jo uusi kehissä.
Teatteri on menettänyt todella monta hyvää roolien suorittajaa.Sivu rooleihin on kyllä tunkua,mut kuka jaksaa aina sivuroolia vetää,kun on pääosan esittäjänkin paikka avoinna.
Mä arvostan tota sun sanomaa todella paljon,se on niin totta kun olla voi.
Me ollaan kuitenkin ihmisiä näitten nickien ja nickittömien kirjoitusten takana.
Me ajatellaan asioista jokainen omalla tavalla,mut luovimisen taito se on eräs taidoista parhaimpia.
Asioista pitää osata keskustella rakentavasti,harva meistä siihen pystyy.
Mut jotka sen taidon on omaksunut mä nostan hattua niille;) - tolho
missäs Mystikka on oppinnu kiruamaa???? mahrotonta kiält..ihan ko joku rantarosvo..nuor naine sentäs..*puistelee järkytyksestä päätään*
ja mää ko en mittää posliinei miäti..kyl jämpti on nii..hmph - Mysteriet
tolho kirjoitti:
missäs Mystikka on oppinnu kiruamaa???? mahrotonta kiält..ihan ko joku rantarosvo..nuor naine sentäs..*puistelee järkytyksestä päätään*
ja mää ko en mittää posliinei miäti..kyl jämpti on nii..hmphTaivaast ko sää sihe tipahri?
Hä - oon mää kiroillu ennenki, mut vaa nurkas ja yksinäni - ny mää kato oon nii vanha, et mää uskalla kiroilla iha karul ja julkisest - olisippa kuullu äske ko autooki korjasi - noo, toisaalt foortis o vahva R ;D
Posliineit kantis kyl miätti...
mää meina et vaik veskis nee kaakeliastia ova valla mahottoma hyöryllissi ;D
mihe sit kurkotettas mual jos paha olo mahas ei rauhotu??? ;D
Tääl palstal vaa ova jokku erehtynee luulemaa tätä julkiseks kaakeliastiaks - siint mää purna...
Ja mahottoma kylmäst ilmast ko tänne taas tuli - paikat lähte hampaist ko hetke viihry tupakal ulkon - ihan hanurist :[
Mut Sunt o kyl mellevä nährä - jokoos tauti hellittäs? - tolho
Mysteriet kirjoitti:
Taivaast ko sää sihe tipahri?
Hä - oon mää kiroillu ennenki, mut vaa nurkas ja yksinäni - ny mää kato oon nii vanha, et mää uskalla kiroilla iha karul ja julkisest - olisippa kuullu äske ko autooki korjasi - noo, toisaalt foortis o vahva R ;D
Tääl palstal vaa ova jokku erehtynee luulemaa tätä julkiseks kaakeliastiaks - siint mää purna...
Ja mahottoma kylmäst ilmast ko tänne taas tuli - paikat lähte hampaist ko hetke viihry tupakal ulkon - ihan hanurist :[
Mut Sunt o kyl mellevä nährä - jokoos tauti hellittäs?alot munt kehuma..kiitosta vaa..kais mää jonkilaine enkeli sit oon..musta semmone :oD
mää jo kattosi et ny alko palsta mulle äkseeraan ja sen kerra ko mää tänne enää viittin raahautuu..mää ymmärtäsisi jos mää jotta törkkiä tänne oisi pannu ni alkais palsta tökkii mutku ei..hmph..
mulla muute harvemmi on oksu-oloo että tarttis posliinii kurkkii..voi olla et sitte tulis jos semmosta tiirailisisi..yööks! ;oD
mää kans kiroosin..juu-u mult kans joskus pääsee suustan jottai outoi sanoit..ko kattoin että törkkiikö se sitä per..penteleen talvee takaasin..en tyksi!!!!!! hitto ko meinas sätkä jäätyy huuleen kines :o/
Mää muutes tuun sunt joku kerta kattoma..koitan tährät sen kyläily semmottisee ajankohtaa ko sää korjaat autoo tai jottai.. :o))) - Märk
Mysteriet kirjoitti:
Taivaast ko sää sihe tipahri?
Mut Sunt o kyl mellevä nährä - jokoos tauti hellittäs?Voi tyttörukka sinnuu ko sie sitä tupakkaa vejät! Kuuleha ko mie kerron: Yksi miu työkaver män kevättalvel tupakale ove ulkopuolel, ja sit käi sil viisii jot jäät putosiit kato räystäält häne päähäsä! Ehä siin auttant muu ko tunnustaa jot tupakapoltto ON vaarallista. Samaha se siulkii o! Vilustut viel siel kylmäs ilmas... ketä sie siit syytät muuta ko issiäis?
- ArcticEli
blackwomans kirjoitti:
tohon mulla ei oo mitään lisättävää,paitsi senhän sä oot huomannu,et kun saa kunnolla turpiinsa niin hupsis häviää nicki ja kohta on jo uusi kehissä.
Teatteri on menettänyt todella monta hyvää roolien suorittajaa.Sivu rooleihin on kyllä tunkua,mut kuka jaksaa aina sivuroolia vetää,kun on pääosan esittäjänkin paikka avoinna.
Me ollaan kuitenkin ihmisiä näitten nickien ja nickittömien kirjoitusten takana.
Me ajatellaan asioista jokainen omalla tavalla,mut luovimisen taito se on eräs taidoista parhaimpia.
Mut jotka sen taidon on omaksunut mä nostan hattua niille;)haukkumisella on harvoin saatu mitään hyvää aikaan...rakentava juttu onkin sit vaikeampi, eikä sitä kaikki hallitse...
- Mysteriet
blackwomans kirjoitti:
Mut jotka sen taidon on omaksunut mä nostan hattua niille;)Ei täällä mitkään nimimerkit kirjoittele... ihmiset niiden nimmareitten takana - kuka mistäkin syystä!
Kuinkakohan monelle tämä palsta tarjoaa lähes ainoanreitin muiden lajitovereiden seuraan?
Ja millaiseen seuraan...
Tuolla etusivulla oli joskus otsikko, missä pyydettiin kertomaan tarina onnistuneista treffeistä - ihan avioliittoon johtaneista - jotka olivat saaneet alkunsa tuolta treffipalstalta...
Niitä toisia, surullisia, tarinoita ei vaan ole ketään kirjoittamassa enää :(
Kuinkahan moni... - Mysteriet
tolho kirjoitti:
alot munt kehuma..kiitosta vaa..kais mää jonkilaine enkeli sit oon..musta semmone :oD
mää jo kattosi et ny alko palsta mulle äkseeraan ja sen kerra ko mää tänne enää viittin raahautuu..mää ymmärtäsisi jos mää jotta törkkiä tänne oisi pannu ni alkais palsta tökkii mutku ei..hmph..
mulla muute harvemmi on oksu-oloo että tarttis posliinii kurkkii..voi olla et sitte tulis jos semmosta tiirailisisi..yööks! ;oD
mää kans kiroosin..juu-u mult kans joskus pääsee suustan jottai outoi sanoit..ko kattoin että törkkiikö se sitä per..penteleen talvee takaasin..en tyksi!!!!!! hitto ko meinas sätkä jäätyy huuleen kines :o/
Mää muutes tuun sunt joku kerta kattoma..koitan tährät sen kyläily semmottisee ajankohtaa ko sää korjaat autoo tai jottai.. :o)))Sää ole hyväst tervetullu tän ;D
Mää kyl kato ette mää ole mittä romu reerannu, ko mä sullen puusti leivo... vaik siin hommas puhristuiski kynnealuse kätsäst ;D
Ihme juttu muute - kuka ei enä valit yhtä ko yhteys ei pela!!!
Pari kuukaut sitte see oliki ihan jokapäivänen hualeaihe - eikä see mitä parantunu o...
Mää hämmästele tämmöst - Mysteriet
Märk kirjoitti:
Voi tyttörukka sinnuu ko sie sitä tupakkaa vejät! Kuuleha ko mie kerron: Yksi miu työkaver män kevättalvel tupakale ove ulkopuolel, ja sit käi sil viisii jot jäät putosiit kato räystäält häne päähäsä! Ehä siin auttant muu ko tunnustaa jot tupakapoltto ON vaarallista. Samaha se siulkii o! Vilustut viel siel kylmäs ilmas... ketä sie siit syytät muuta ko issiäis?
Sanotaks eteläkarjala murttel vanhoi akkoit tyttörukiks..?
Mää hämmästele :D
No mut, kato ko mul ei o muit paheit (e juakse naisis, e jua viina, e laula vääri), nii pitä mul yks pahe ol - see onki sit oike ekstriimi pahe, koska tiä mitä tapahtu ko tupaka sytyttä...
Mää istunki tupakal simmotte vanha jerrykannu pääl ko o pensa ollu siä - jos see vaik pamahta joku kert... voi ol mielenkiintost katto kummottos lääkäril menenaamavärkki ko sin laahauru...
Mää naura vaa, surutoine ko oo, ja sano et oli pikkase kiihkeenp kaveri mul ;D
Suru ovat suremist varte, naura voi huvikses vaa ;D - Märk
Mysteriet kirjoitti:
Sanotaks eteläkarjala murttel vanhoi akkoit tyttörukiks..?
Mää hämmästele :D
No mut, kato ko mul ei o muit paheit (e juakse naisis, e jua viina, e laula vääri), nii pitä mul yks pahe ol - see onki sit oike ekstriimi pahe, koska tiä mitä tapahtu ko tupaka sytyttä...
Mää istunki tupakal simmotte vanha jerrykannu pääl ko o pensa ollu siä - jos see vaik pamahta joku kert... voi ol mielenkiintost katto kummottos lääkäril menenaamavärkki ko sin laahauru...
Mää naura vaa, surutoine ko oo, ja sano et oli pikkase kiihkeenp kaveri mul ;D
Suru ovat suremist varte, naura voi huvikses vaa ;DIkä se o näät suhteelline käsite! Mie täytä koht neljäkymmentseissemä - nuorha sie minnuu verrate oot!
Vai sellase heittoistuime sie oot isselleis kehittänt... pensa ko räjähtää ni sillo myö nähhääkii varsinaine 'Mysteeri': lentävä nettikirjottaja! Mut nimi o enne; niihä ne uskottelloovat.
Vai tuol viisii sanotaa teil päi... täkäläisittäi se männöö jot "ilo pintaa vaik syvän märkänis". - Mysteriet
Märk kirjoitti:
Ikä se o näät suhteelline käsite! Mie täytä koht neljäkymmentseissemä - nuorha sie minnuu verrate oot!
Vai sellase heittoistuime sie oot isselleis kehittänt... pensa ko räjähtää ni sillo myö nähhääkii varsinaine 'Mysteeri': lentävä nettikirjottaja! Mut nimi o enne; niihä ne uskottelloovat.
Vai tuol viisii sanotaa teil päi... täkäläisittäi se männöö jot "ilo pintaa vaik syvän märkänis".Tää o kato mu pinnallapysymiskikka - mää keksi kaik sanontoja, mihe voi ain verot ko muu sanomine loppuu...
Tiä vaik joku joskus sanoiski noi - mun innottaman... mää e menet toivorikkauttain millää muotoa ;D
Mut toi lentävä nettikirjottaja oli kyl hyvä!
Silt kantilt mää e ookka ajatellu viä...
Nomen est omen, joo... märk? - blackwomans
Mysteriet kirjoitti:
Ei täällä mitkään nimimerkit kirjoittele... ihmiset niiden nimmareitten takana - kuka mistäkin syystä!
Kuinkakohan monelle tämä palsta tarjoaa lähes ainoanreitin muiden lajitovereiden seuraan?
Ja millaiseen seuraan...
Tuolla etusivulla oli joskus otsikko, missä pyydettiin kertomaan tarina onnistuneista treffeistä - ihan avioliittoon johtaneista - jotka olivat saaneet alkunsa tuolta treffipalstalta...
Niitä toisia, surullisia, tarinoita ei vaan ole ketään kirjoittamassa enää :(
Kuinkahan moni...Elämä on pettymyksiä täynnä,vääriä valintoja.
Hetken huumassa solmittuja liitoja,joihin arjen tullessa kuvioihin,huomataan elämän olevan kaikkea sitä mistä on haaveillut.
Kun mä oon usein yöllä duunissa ja koneella .Olen huomannut yllättävän paljon ihmisten pitävän tätä ainoana keinona solmia suhteita ulkopuolisiin ihmisiin.
Toki suon sen heille,ei siinä mitään.
Eniten vaan mietityttää meidän nk keski-ikäisten paljous.
Jopa chateissa on yllättävän paljon porukkaa.
Itse en chattaile oikeesti koskaan,välillä tuolla mp chatissa käväsen.
Luulisi ihmisten kuitenkin panostavan enempi live-elämään,kun tänne netin ihmemaahan.
Helppoahan tämä todella on.
Mut mikäs minä olen saarnaamaan kenellekkään,en mikään.
Jokainen tehköön itselleen parhaammalla tavalla. - tomppa2006
...joten rohkaisen mieleni ja kysyn. Liittyikö tämä lausumasi jotenkin minun aamulla käymääni kahakkaan?
- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...joten rohkaisen mieleni ja kysyn. Liittyikö tämä lausumasi jotenkin minun aamulla käymääni kahakkaan?
En ehtinyt edes kaikkea siitä lukea...
Voin olla väärässäkin, mutta aika vahva tunne minulla on siitä, että joku/jotkut kokeilevat ihan vaan piruuksissaan, miten porukka täällä reagoi, kun vähän söhäisee...
Tuttuja - tuntemattomia, mene ja tiedä...
Siitä vain lähtee sellainen lumivyöry liikkeelle, jota onkin vaikea pysäyttää, vaikka se ei olisi alullepanijan tarkoituksena ollutkaan :[
Omalla hampaattomuudellani tarkoitan sitä, etten pysty vaikuttamaan tapahtumien kulkuun... en ole kirjoittajana niin taitava, että voisin edes hidastaa vyöryä, vaikken pysäyttää voisikaan...
Toisaalta, jokaiseen taistoon ja paskapuheeseen en edes halua puuttua - vaikka se olisi osoitus solidaarisuudesta... niin huono taistolainen olen!
Tuolla posliinikulho-jutulla viittasin menneeseen aikaan (joka ei toki särötön sekään ollut) ja sen vallitsevaan hyvään mieleen joka jäi mieleen - se on saanut nyt särön, jota ei enää voi liimata entisekseen...
Tälläisiä mietin... - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
En ehtinyt edes kaikkea siitä lukea...
Voin olla väärässäkin, mutta aika vahva tunne minulla on siitä, että joku/jotkut kokeilevat ihan vaan piruuksissaan, miten porukka täällä reagoi, kun vähän söhäisee...
Tuttuja - tuntemattomia, mene ja tiedä...
Siitä vain lähtee sellainen lumivyöry liikkeelle, jota onkin vaikea pysäyttää, vaikka se ei olisi alullepanijan tarkoituksena ollutkaan :[
Omalla hampaattomuudellani tarkoitan sitä, etten pysty vaikuttamaan tapahtumien kulkuun... en ole kirjoittajana niin taitava, että voisin edes hidastaa vyöryä, vaikken pysäyttää voisikaan...
Toisaalta, jokaiseen taistoon ja paskapuheeseen en edes halua puuttua - vaikka se olisi osoitus solidaarisuudesta... niin huono taistolainen olen!
Tuolla posliinikulho-jutulla viittasin menneeseen aikaan (joka ei toki särötön sekään ollut) ja sen vallitsevaan hyvään mieleen joka jäi mieleen - se on saanut nyt särön, jota ei enää voi liimata entisekseen...
Tälläisiä mietin......näen asian aivan samoin tuosta piruilusta. Lumivyöry on jo liikkeelle, paha lisää pahaa?
Luulen itse olevani melko hyvä taistolainen, tosin tuulimyllyjä vastaan ei kannata voimiaan hukata. Silti katson tässä pelissä kortit loppuun, ei ole tapana taittua ihan heti.
Aika entinen ei koskaan palaa... - Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...näen asian aivan samoin tuosta piruilusta. Lumivyöry on jo liikkeelle, paha lisää pahaa?
Luulen itse olevani melko hyvä taistolainen, tosin tuulimyllyjä vastaan ei kannata voimiaan hukata. Silti katson tässä pelissä kortit loppuun, ei ole tapana taittua ihan heti.
Aika entinen ei koskaan palaa...Samaa olen ajatellut - kiusallanikin täällä pysyn ;D
Tässä kyllä täytyy huomauttaa, etteipä minua rääviöt (huom. uusiosana) ole pois ollut työntämässäkään...
Hampaaton ja kiltti kirjoitteluni ei ilmeisesti ylitä ärsytyskynnystä hmmm ;D - niin, ja hymiöidenkäytönkin perustelin kerran niin hienosti, ettei siitäkään sen koomin ole sanomista tullut...
:) =) ;) ;D
Aika entinen... niin
Ne ihmiset - heitä kaipaan! - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Samaa olen ajatellut - kiusallanikin täällä pysyn ;D
Tässä kyllä täytyy huomauttaa, etteipä minua rääviöt (huom. uusiosana) ole pois ollut työntämässäkään...
Hampaaton ja kiltti kirjoitteluni ei ilmeisesti ylitä ärsytyskynnystä hmmm ;D - niin, ja hymiöidenkäytönkin perustelin kerran niin hienosti, ettei siitäkään sen koomin ole sanomista tullut...
:) =) ;) ;D
Aika entinen... niin
Ne ihmiset - heitä kaipaan!...varmuudella väittää kyseessä olevan jonkinasteisen miestenvihaajan? Ei ole sattumaa, että DoeJohn, mohna, hai ja nyt minä olemme joutuneet kohteeksi...
- Voisin.
tomppa2006 kirjoitti:
...varmuudella väittää kyseessä olevan jonkinasteisen miestenvihaajan? Ei ole sattumaa, että DoeJohn, mohna, hai ja nyt minä olemme joutuneet kohteeksi...
Olla sitä mieltä,että kukaan ei käy aivan
asiatta sinun kimppuun,muista en osaa sanoa
mitään. Toiset ei ainakaan kehu aina itseään
kuten SINÄ.Kyllä tollainen turha valehtelu
jo harmitta vaihka ketä..... - Mysteriet
Voisin. kirjoitti:
Olla sitä mieltä,että kukaan ei käy aivan
asiatta sinun kimppuun,muista en osaa sanoa
mitään. Toiset ei ainakaan kehu aina itseään
kuten SINÄ.Kyllä tollainen turha valehtelu
jo harmitta vaihka ketä.....Bongaat ketjut, joissa Tomppa käy keskustelemassa ja jokaiseen jätät keltaisen merkkisi...
Karavaani kulkee ja ne koirat, ne koirat...
- jane.london
jo hiukka helpotti,ku ihan luvan kanssa saa purkaa.Sen verran olen armelias,etten tahdo kaikille ruveta vetistelemään..onhan noita.
Palsta-asiasta yksi pienoinen paine iski,kun Umpparille kommentoin tossa alhaalla vakkareista jotain ja kukaan ei heittänyt vastaväitettä,höh.
Painaa nyt mieltä kovin?- blackwomans
Nyt mulla on silmä mustana,oot säkin frendi.
Ei sitä nyt noin isolla kiven lohkareella tarvi alkaa heittelee,pienempikin riittää.
No joo vakkari ja vakkari:)
Mä oon sun kanssa ottanu yhteen joskus,mut aika on kullannu muistot.
Porskutetaan eteenpäin ja satanen lasissa katos eihän tää oo kun elämää,ei sen enempää:)) - Mysteriet
En toki vastaväitteitä urputtaa, vaan kysyä ihan nätisti - mitä sä oikein meinaat???
;D
Tuli siinä jotain siviiliselkkausta ja jäi - kysyn sitten tässä...
Painaako vielä..? - jane.london
blackwomans kirjoitti:
Nyt mulla on silmä mustana,oot säkin frendi.
Ei sitä nyt noin isolla kiven lohkareella tarvi alkaa heittelee,pienempikin riittää.
No joo vakkari ja vakkari:)
Mä oon sun kanssa ottanu yhteen joskus,mut aika on kullannu muistot.
Porskutetaan eteenpäin ja satanen lasissa katos eihän tää oo kun elämää,ei sen enempää:))se vaan paukahti:)
Kivillä ei saa heitellä ainakaan sillä ensimmäisellä..nih!
Eteenpäin mennään toistaiseksi kahdeksaakymppiä lasissa;D - jane.london
Mysteriet kirjoitti:
En toki vastaväitteitä urputtaa, vaan kysyä ihan nätisti - mitä sä oikein meinaat???
;D
Tuli siinä jotain siviiliselkkausta ja jäi - kysyn sitten tässä...
Painaako vielä..?Tuli sellainen pieni virhe siihen kirjoitukseen ja mehän tiedetään millaisia seurauksia sellaisella saattaa olla:D
En viitsinyt sitä jälkeenpäin korjata ja anoa anteeksiantoa..tulkoot päälle kaikki ja kerralla:)
Siis olisi pitänyt kirjoittaa:Vakkarit ollaan,eikä ovat......
- mikhaildenisov
samanlainen palsta huuhaassa,ei paineita tänään
- blackwomans
Mä en oo kun parit kerrat uskaltanu kurkistaa Huuhaalle;(
Siellä tuntu olevan ydinsota pystyssä.
Mut tottahan se on paineita pitää joskus osata purkaa,se piristää huomattavasti ilmapiiriä,tai ihmistä yleensä,riippuen tietysti paineiden laadusta:))
- ...ngg
Nimimelkki Koltsu kiljoittaa kaikessa viat-
tomuudessaan kommentin toimimattomas-
ta suhteestaan. Nimimelkki Pirru ottaa bu-
melangin kiinni ja moittii kaikkia koltsuja ja
kylpiä epäluotettaviksi, vaikka itsellään onkin
osuutta kaappauksessa.
Nimimelkki Kohdunkantaja moittii, ties kuinka
monennen samansieluisen suulla, kuinka
epäluotettavia Jolmat ja Jelkut ovat. Tämä ta-
lina on aina tosi. Kuinka se voisi ollakaan väälä?
Sen voi talkistaa monen viestin kohdalla aina
Suo25:mme alun alkistoista asti.
Nimimelkki Jäynä keltoo, että hänellä on aina
kaveli mennessään osakkeeseen vuodatta-
maan sisuksiaan. Nimimelkki Pelshaava ei
tunne nimeä tälle viheltäjälle. Sen sijaan hän
muistaa kuinka huonosti hän oli voinut, kunnes
lakkasi päästämästä itse kamppaamaansa
otusta kotiinsa, joka oli ennen yhteinen.
Nimimelkki Javillha yhtyy edelliseen puolustau-
tumalla olevansa vain eläinten ystävä ja koska
sääri on sailautta, ei hän ole syyntakeinen.
Nimimelkki Haastaja kommentoi Höyrän oi-
keasta mittapuusta. Hänen mielestään oikea
höyrä osaa mielekkäästi olla mieluinen kump-
pani. Nimimelkki Hiusharki ei ymmällä ja on
ymmällään ymmältäessään vain kysyä itse
kysymyksen asettelusta keskittymättä sisäl-
töön. Pirkkakilves heiluu ja Pesusieni uhkaa
lopettaa vesisodan alkuunsa.
Olisipa Lauha maassa ja kaikilla hyvät halut...- blackwomans
Ngg tohon ei ole mitään lisättävää.
Sitä voi lukea joko ymmärtävästi tai ei ymmärtävästi.
Mut sun tarina on meille kaikille opiksi,se puree samalla tavalla kun kaikki nää yhteensä.
Kiitos:))
- Laahustava
Tää maailma ei ole vieläkään valmis.Aina vaan keksitään lisää hommia ja nykyään vain vauhti kiihtyy.Luulis olevan jo pian valmis onhan sitä niin kauan rakennettu.
Touhutaan ympäriinsä kaikenlaista,et pääasia meinaa unohtua.Tarkoitan tolla sitä itseään siis rakkautta.Ei jakseta opetella rakastamaan itseään jonka oppimisen jälkeen on helppo rakastaa muita- blackwomans
Mikään ei oo kauniimpaa, kun kahden ihmisen välinen rakkaus.
Jokainen yhdessä eletty päivä,on opettelua rakkauteen.
Jos olis joku kaava miten se tulee tapahtumaan tai säännöt miten sitä tulisi noudattaa,olisi elämä niin tylsää.
Mut rakkaus se kasvaa päivä ,päivältä ,kk kuukaudelta ja vuosi, vuodelta.
Mun mielestä,rakkaus on ainutkertaista.
Kahden ihmisen kauppa ilman sääntöjä tai vaatimuksia.
Meillä kaikilla on omat panostuksemme sen suhteen.
Sen eteen pitää tehdä urakalla töitä.
- tomppa2006
...kateus ja katkeruus toista ihmistä kohtaan. Eihän kukaan meistä kuitenkaan halua olla kukaan muu kuin minä itse?
- blackwomans
Halua muuttaa sukupuoltani mieheksi:)
Ei kahta samanlaista ihmistä todellakaan ole.
Kateushan on kasvava kansantauti.
Miksi kadehtia jotain toisen omaa.
Luulisi ihmisten olevan päivastoin onnellisia toisen ihmisen puolesta,jos hänellä on kaikki perusasiat kunnossa.
On ihmisiä jotka eivät koskaan ole tytyväisiä omaan elämäänsä,haluavat sen kuun taivaalta,kun eivät sitä koskaan tule saamaan,käpertyvät itsekkyyteen ja näin ollen aiheuttavat pahaa mieltä toiselle ihmiselle.
Nää asiat on todella vaikeita,käsitellä.
- päätön koheltaja
ÖÖÖÖÖrksistä, täätltä' tullaan seinien läpi!!!!
N
No en mä keksi enempää,... moi :-!- blackwomans
Joten kipi,kipi tänne päin vaan:))
Mut seinää et kyllä riko,saat tulla ovesta sisään:)
Niin ja on mulla pullaakin.
- F-i-a
voi hyvät hyssykät...eihän kellään pitäisi paineita olla näin kesän kynnyksellä:))
Iloinen mieli pitää olla kiireistä huolimatta:))
Hyvää ja munarikasta pääsiäistä!- tomppa2006
...aamulla saamastani tuesta, kiitos!
- F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...aamulla saamastani tuesta, kiitos!
En ehtinyt lukea ollenkaan mitä tapahtui sen jälkeen,työkiireitä nääs:((...toivottavasti en saanut selkään:))
- blackwomans
Tät palstaa niin hokaat ihmisten paineista.
Jotka ehkä kohdistetaan ihmisiin ,jotka eivät sitä edes ansaitse.
Hyvää ja munarikasta Pääsiäistä myös sinne,rapakon taakse.
Ne hormonit, ne hormonit:)) - F-i-a
blackwomans kirjoitti:
Tät palstaa niin hokaat ihmisten paineista.
Jotka ehkä kohdistetaan ihmisiin ,jotka eivät sitä edes ansaitse.
Hyvää ja munarikasta Pääsiäistä myös sinne,rapakon taakse.
Ne hormonit, ne hormonit:))nähnyt jonkin verran,mutta kun nyt ei voi töissäkään mennä luvattomille sivuille kun jouduin vaihtamaan työpöytäni toiseen paikkaan ja vielä sellaiseen että monta silmäparia on selän takana:((...mene siinä sitten näitä sivuja tutkimaan,vaikka eipä kukaan työkavereista suomen kieltä osaa:))
Hitsit miten hauskaa täällä oli ennen...oli korjaamo,salakapakka muotinäytöksineen ym...vaikka en itse pahemmin osallistunutkaan keskusteluun niin monet naurut nauroin kun luin toisten kirjoituksia:)))) - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
En ehtinyt lukea ollenkaan mitä tapahtui sen jälkeen,työkiireitä nääs:((...toivottavasti en saanut selkään:))
...saanut selkään, minä sain hieman, mutta en kerta kaikkiaan jaksa välittää pätkääkään...
- blackwomans
F-i-a kirjoitti:
nähnyt jonkin verran,mutta kun nyt ei voi töissäkään mennä luvattomille sivuille kun jouduin vaihtamaan työpöytäni toiseen paikkaan ja vielä sellaiseen että monta silmäparia on selän takana:((...mene siinä sitten näitä sivuja tutkimaan,vaikka eipä kukaan työkavereista suomen kieltä osaa:))
Hitsit miten hauskaa täällä oli ennen...oli korjaamo,salakapakka muotinäytöksineen ym...vaikka en itse pahemmin osallistunutkaan keskusteluun niin monet naurut nauroin kun luin toisten kirjoituksia:))))Pistetään bileet pystyyn;)
Mut kaikkia ajallaan.
Kuitenkin hauskaa iltaa sulle,joskus vielä tapaamme. - F-i-a
blackwomans kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn;)
Mut kaikkia ajallaan.
Kuitenkin hauskaa iltaa sulle,joskus vielä tapaamme.mittee sinä meinoot tuolla...joskus vielä tapaamme?...et kai siekii meinaa lähtee:((((
- F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...saanut selkään, minä sain hieman, mutta en kerta kaikkiaan jaksa välittää pätkääkään...
miehekkään miehen puhetta:))
- blackwomans
F-i-a kirjoitti:
mittee sinä meinoot tuolla...joskus vielä tapaamme?...et kai siekii meinaa lähtee:((((
No en meinaa:))
Mut kun aika ei riitä tänne ja tonne ja sinne,kun joskus:)) - F-i-a
blackwomans kirjoitti:
No en meinaa:))
Mut kun aika ei riitä tänne ja tonne ja sinne,kun joskus:))minä kun jo pelkäsin...mulla onkin päivätyö niin iltaisin kerkiin tänne kurkkimaan:)))
..hyvä aihe!
Mutta eihän tässä näy sellasia nimettömiä ilkeilyjä lainkaan,
mitä jotkut saa niskaansa :(
Nyt kun sais kunnolla antaa tulla.
Eikä ole mullakaan muuta, kuin toivottelen
hauskaa illan jatkoa :))- blackwomans
Hyvää Pääsiäistä myös.
Mä oon nyt keskutellu sydämeni kyllyyteen asti.
Mut näin joskus,on ihan kiva ottaa kantaa erilaisten ihmisten näkökulmiin.
Tosin enää ei viitsi,jaksa edes lukea ketjuja.
Parempi kuitenkin hyvässä sovussa kirjoitella.
Näin täällä tänään,huomisesta ei tiedä kukaan:))
- jiwe
tuomittu tjn kotiteollisuus
mää ny tääl ala mitää painei purkaa :=)
kuuntele se ja tierät mikä mulla mättää :=)
ei ei ole pepusta waan wälil se on jopa ihan hanurista :=)
ja pääsiäisenä satoi tai paistoi :=)
mopo käyntiin...............->- blackwomans
kyllä mä ymmärrän yskän.
Mut tnj luukkaa sun lootaas joskus, jookos?
Mä laitan sulle yhden jutun,saat kuolata:)
Mut mullapas on mittaris jo 200km:))
Pääsiäiseks lupas lunta,onks sulla nastat renkaissa,mä oon kade,mulla alkaa huomenna duunit ja ne kestää ja kestää..äts:))
Mut oikeesti kiva kun tulit:)) - -K-
Hienoissa puvuissaan
penskat työmiesten
istuvat ravintoloissa
suutaan piesten
ja kauan ennen kuin päättyy ilta
illallinen löytyy rinnuksilta
Tätä elämää
sitä on niin helppo kantaa
vaatia siltä vain
enemmän mitä se antaa
rikkaana elää ja rikkaampana
kuolla pois, tai jumalana
Ja nähdä ihmistä yksinäistä
silmänkantamattomiin
olla ihminen yksi näistä
ja vajota tavoittamattomiin
kun meistä jokainen elää yksin
omissa koloissaan
kuolee omissa oloissaan täällä
kultalusikka kielen päällä
Sataa
keltaista lunta
vanhainkodeissa nukutaan
ja nähdään haaveunta
ajoista jolloin ei ollut täällä
kultalusikkaa jokaisen kielen päällä
Katsoo peiliin
eikä silloinkaan
mies kohtaa itseään
ei kai milloinkaan
mieti alla minkä tähden
syntyä sai ja minkä tähden.
Mulla ei ollut tuota tuomittua ... mutta tästä pidän *hymy*
-K-
- Nallukka...
Tulis jo talvi!
Vi...taa,kun kesä ja kärpäset tulossa ja
joutuu lähtemään mökille erämaahan.
Taas lämmintä kalijaa rantasaunomisen jälkeen.
On se helevetin rankkaa,kun joutuu vedet kantamaan uloskin,eikä vain sisälle.
Ties,vaikka sais raitisilma myrkytyksen.Se tästä vielä puuttuskin.- blackwomans
kyl sun elämä on todella rankkaa.mä ihan itken sun puolesta;(
Mut aattele positiivisesti,enää 8kk sit on joulu ja lunta ihan varmasti maassa:)
Mä en oikein keksi sanoja millä mä sua osaisin lohduttaa:)
Yks konsti mulla kuitenkin on.sä voit kirjoittaa joulupukille sehän asuu Rovaniemellä ja pyytää lähettää sulle lunta.valmiiks pakastettuna ja hitsin ison autokuorman.sen kun hyvin paketoit vaik isoon elmukelmuun niin sullakaan ei oo hätäpäivää.
Voit katos välillä aina pulahtaa lumeen tekee lumienkeleitä,jos oleminen kesällä alkaa pahasti nyppii mökillä:)) - Nallukka...
blackwomans kirjoitti:
Mut aattele positiivisesti,enää 8kk sit on joulu ja lunta ihan varmasti maassa:)
Yks konsti mulla kuitenkin on.sä voit kirjoittaa joulupukille sehän asuu Rovaniemellä ja pyytää lähettää sulle lunta.valmiiks pakastettuna ja hitsin ison autokuorman.sen kun hyvin paketoit vaik isoon elmukelmuun niin sullakaan ei oo hätäpäivää.
Voit katos välillä aina pulahtaa lumeen tekee lumienkeleitä,jos oleminen kesällä alkaa pahasti nyppii mökillä:))Pakkohan tässä on rueta lunta pakastamaan.
Eihän juhannus sauna oo mitään,jos ei pääse enkeleitä tekemään lumihankeen.
Ja ne yöttömät yöt..helvata viekööt.
Levitän loput lumet,niin on mukavampi avojaloin astella.
Ja vielä se saamarin kesälomakin tulossa.
Pitäänee jättää tänä vuonna väliin,tiiä vaikka vähän tois lohtua joulua odotellessa.
Ja mökinhän vois koristella jouluisasti,nii ois mielekkäämpää kirjoittaa sille pukille. - Nallukka...
blackwomans kirjoitti:
Voit katos välillä aina pulahtaa lumeen tekee lumienkeleitä,jos oleminen kesällä alkaa pahasti nyppii mökillä:))http://groups.msn.com/Jouluihminen/psiisiloa6.msnw
Pitkää perjantaita sinulle ja muillekkin(positiiivista)
Ja hyvää pääsiäistä..
Pitäkää ittestänne huolta
"hymy" - blackwomans
Nallukka... kirjoitti:
http://groups.msn.com/Jouluihminen/psiisiloa6.msnw
Pitkää perjantaita sinulle ja muillekkin(positiiivista)
Ja hyvää pääsiäistä..
Pitäkää ittestänne huolta
"hymy"Kiitos sulle Nallukka:)
Hyvää Pääsiäistä myös sinulle.
Lämmöllä;Bw
- zip_zap.
muna, heti kun on-linessä kirjoitin, jo meni toinen poistoon, mut eise haittaa...
Nyt pitää ryypätä hieman mämmiä :))- ex-alexsandra
...älä ryyppää mämmiä, tukehdut vielä, niin hyvää kuin se onkin kerman kanssa ja ah.. niin paisuttavaa.
Iloista pääsiäistä Sinulle :)) - zip_zap.
ex-alexsandra kirjoitti:
...älä ryyppää mämmiä, tukehdut vielä, niin hyvää kuin se onkin kerman kanssa ja ah.. niin paisuttavaa.
Iloista pääsiäistä Sinulle :))Kaunista pääsiäistä, sinulle :)
- blackwomans
Meinaat sit mämmissä olla koko pääsiäisen,Ei huva ei:))
Mä muuten sain jo ekan munan,että mä oon otettu:)
Duunissa oli munia isossa korissa ja jokaisen päällä oli lappu,kenelle munat oli tarkoitettu.
Mut Mämmirikasta ja tipu rikasta Pääsiäistä sulle zippi-zappi:)) - zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Duunissa oli munia isossa korissa ja jokaisen päällä oli lappu,kenelle munat oli tarkoitettu.
Mut Mämmirikasta ja tipu rikasta Pääsiäistä sulle zippi-zappi:))Värikästä pääsiäistä sinulle, blackwomans :))
- zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Mut Mämmirikasta ja tipu rikasta Pääsiäistä sulle zippi-zappi:))kausi avajaisissa, sain ajaa Indian, vuodelta 1939 :))
En menis kyllä liikenteeseen sillä, tärisi kuin juopon käsi.
Mut kokemuksena oli mahtava :) - blackwomans
zip_zap. kirjoitti:
kausi avajaisissa, sain ajaa Indian, vuodelta 1939 :))
En menis kyllä liikenteeseen sillä, tärisi kuin juopon käsi.
Mut kokemuksena oli mahtava :)Mä raskaan työn raataja just kotia tulin;(
Veto pois,kun vieteri ukosta..Eikä täällä oo ees sitä ukkoa:))
Samahan se on kun noi monsterit,kädet vatkaa vielä viikon sen jälkeen kun on sitä ajanut .Nimimerkillä kokemusta on...koska haettiin tossa parivuottaa sellanen kotia saksasta:))
Tosin ei tullu meille itselle:)))
Ja mä otin tyypit sillä täällä suomessa.:))
Kääks ei oo mua varten ei:))) - zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Mä raskaan työn raataja just kotia tulin;(
Veto pois,kun vieteri ukosta..Eikä täällä oo ees sitä ukkoa:))
Samahan se on kun noi monsterit,kädet vatkaa vielä viikon sen jälkeen kun on sitä ajanut .Nimimerkillä kokemusta on...koska haettiin tossa parivuottaa sellanen kotia saksasta:))
Tosin ei tullu meille itselle:)))
Ja mä otin tyypit sillä täällä suomessa.:))
Kääks ei oo mua varten ei:)))mut sinne :))
Miten ne jaksaa? - blackwomans
zip_zap. kirjoitti:
mut sinne :))
Miten ne jaksaa?Ei se mitään haittaa ,anna olla vaan.
Katsos ne ei tiedä,eikä niiden tarvitse tietää mitään.
Eri-ihmiset tietää ja se riittäköön.
Piiri pieni pyörii,ja vauhtia voi tarvittaessa lisätä tai vauhdin voi pysäyttää.
Kuitenkaan ne ei tiedä mikä niitä saattaa odottaa:))
Ei kerrota ja se sitä:)) - zip_zap.
blackwomans kirjoitti:
Ei se mitään haittaa ,anna olla vaan.
Katsos ne ei tiedä,eikä niiden tarvitse tietää mitään.
Eri-ihmiset tietää ja se riittäköön.
Piiri pieni pyörii,ja vauhtia voi tarvittaessa lisätä tai vauhdin voi pysäyttää.
Kuitenkaan ne ei tiedä mikä niitä saattaa odottaa:))
Ei kerrota ja se sitä:))mahtava ihminen, sinunlaisia saisi olla enempikin :)
Kunnioitusta sinulle, minulta ! - blackwomans
zip_zap. kirjoitti:
mahtava ihminen, sinunlaisia saisi olla enempikin :)
Kunnioitusta sinulle, minulta !Samaa voin sanoa myös sinusta.
Ihmisiä tulee ja menee tässä elämän kiertokoulussa.
Kuitenkin niitä luokalle jääneitä on enenevässä määrin.
Todellisuus on taruakin ihmeempää.
Nyt loppukevennys:
Luuta hukassa,narsisseja tukassa.
Hiirenkorvat höröllä,mämmivatsa löröllä.
tättärää noita tää terveisiä lähettää:))
Mut nyt ei enempää tähän jookos:))))
- ex-alexsandra
...osaa purnata yhtään mistään, kaikki sain tänäänkin tehtyä mitä pitikin.
Aurinko paistoi ja tuulikin oli tarpeeksi kova, että matot tuulettui kunnolla. Itse en vaan meinannut portailla pysyä.
Leivottu ja ruokaa tehty joten ...
...tervetuoa pääsiäinen ja kaikille iloista sellaista :))- Märk
Siinä se tuli: et meinannut portailla pysyä. Sehän oli ilmiselvä EPÄKOHTA, joka varmasti johtuu ilmastonmuutoksesta tai jostain muusta hirvittävästä. Kyllä nuoruudessamme sentään pysyttiin portailla - ei silloin ollut tällaisia säätilan ääri-ilmiöitä!
Paha liikenne, paha teollisuus, pahat tulivuorenpurkaukset, paha energiantuotanto ja pahat uloshengittäjät ovat aiheuttaneet tämän perverssin kasvihuoneilmiön ja myrskytuulet!
Ota nyt hyvä ihminen kunnon stressi ja kihise kiukusta! Juuri sitä keskustelunavaus tarkoitti, eikä mitään 'kaikki on hyvin' -hymistelyä!! - Märk
Tosiaan: Hyvää Pääsiäistä!
- blackwomans
Mitä sitä stressiä ottaa pienten asioiden takia;jätetään murehtiminen heille jotka sen taitaa:))
Oikein hyvää Pääsiäistä myös sulle:)) - ex-alexsandra
blackwomans kirjoitti:
Mitä sitä stressiä ottaa pienten asioiden takia;jätetään murehtiminen heille jotka sen taitaa:))
Oikein hyvää Pääsiäistä myös sulle:))...mä olen ajatellut niin kuin sanonta menee, että antaa hevosen murehtia, kun sillä on isompi pää :)
Tällä en tarkoita Sun heppoja, heidän päähän en mitään murheita ja kiukkuja haluu, pudottaavat vielä Sinut sellästään äkäpäissään.
*hymmyilööpi* - ex-alexsandra
Märk kirjoitti:
Siinä se tuli: et meinannut portailla pysyä. Sehän oli ilmiselvä EPÄKOHTA, joka varmasti johtuu ilmastonmuutoksesta tai jostain muusta hirvittävästä. Kyllä nuoruudessamme sentään pysyttiin portailla - ei silloin ollut tällaisia säätilan ääri-ilmiöitä!
Paha liikenne, paha teollisuus, pahat tulivuorenpurkaukset, paha energiantuotanto ja pahat uloshengittäjät ovat aiheuttaneet tämän perverssin kasvihuoneilmiön ja myrskytuulet!
Ota nyt hyvä ihminen kunnon stressi ja kihise kiukusta! Juuri sitä keskustelunavaus tarkoitti, eikä mitään 'kaikki on hyvin' -hymistelyä!!...millasen totuuden torven toitotuksen saitkaan aikaiseksi, mun portailla pysymisestä.
Mä en kuitenkaan siitä tullut kiukkuiseksi, se oli vaan niin helppoa tuo siivous, kun ei tarttenut mattoja tamppailla :))
Jos nyt jotain kiukun aihetta tälle päivälle pitäis väkisin löytää, niin hiljaista on ollut tänään, ei ole tarvinnut suutaan avata. Yksinkään ei viitti riidellä. Onkos tuokaan kiukun aihe, häh? :)
*puhisee leikkikiukussaan* - blackwomans
ex-alexsandra kirjoitti:
...mä olen ajatellut niin kuin sanonta menee, että antaa hevosen murehtia, kun sillä on isompi pää :)
Tällä en tarkoita Sun heppoja, heidän päähän en mitään murheita ja kiukkuja haluu, pudottaavat vielä Sinut sellästään äkäpäissään.
*hymmyilööpi*Silloin on hyvä ratsastaja jos on pudonnut 100 kertaa hevosen selästä.
Joten mulla on vielä 80 kertaa putoamatta..auts:))
Mut mun pitäs käydä nukkuu,on aamulla aikanen herätys.
Hyvää yötä sulle;)))
- lemnaminor..
Paljonkin asioita, jotka ärsyttävät:
1. Ensinnäkin palstan nykyinen tila. Osa menee henkilökohtaisuuksiin, osa puolestaan kauhistelee tilannetta ja varsinaiset kunnon aloitukset ovat harvassa.
2. Ajan riittämättömyys. Eikö vuorokausi voisi kestää esim. 48 tuntia?
3. Ihmisten itsekkyys, epäaitous. Onneksi ystäväni ovat sentään aitoja, mukavia ihmisiä.
4. Joitakin asioita menneisyydestä haluaisin muuttaa tällä tietämyksellä.
5. Ihmisten väliset väärinkäsitykset. Eikö viestintä voisi olla helpompaa? Onko se totta, että miehet ovat toiselta planeetalta ;)?
6. Viimeisenä eikä vähäisenä. Olen kyllästynyt kirjoituksiin miehekkyydestä tai naisellisuudesta. Enemmän arvostan ihmisyyttä. Ovatko ihmiset sen verran epävarmoja ja eivät uskalla tehdä omia päätelmiä? Tiedän olevani nainen. Minun ei tarvitse sitä erikseen korostaa. Arvostan miehessä ensinnä ihmisyyttä - toisen huomioon ottamista.
Riittikö yhdeltä illalta ;)?- PusKista
Olipahan sulta hyvä veto !!
Ollaan joskus höpötetty muutama sana.
Vielä jonain päivänä tutustutaan oikein kunnolla.
Nyt kuitenkin
Iloista ja Ikimuistoista Pääsiäistä.
"HYMY" PusKista - blackwomans
Kerrankin päästiin asiaan Lemna:)
Muakin ottaa toisaalta otsakkeesta miten tän palstan taso on menny alas kun lehmänhäntä,
Mp palstalla keulitaan niin saaketin kovaa,et ei perässä meinaa pysyä.
huuhaalle kurkistin ykspäivä ja siellä on ydisota pystyssä,onneks ei sentään ohjukset tänne asti lentele.
Tänäpäivänä ihmiset ovat todella minä itse tyyppejä.
Ei oteta huomioon toisten ihmisten tunteita,loukataan ja siitä saadaan itselle tyydytystä elämään.
Koska kateushan on kasvava kansantauti,eikä siihen ikävä kyllä ole vielä keksitty oikeaa lääkettä:)
Epävarmuus paistaa osana keskusteluja,tosin eihän se haittaa.
Harvoin vaan uskalletaan sanoa tai kirjoittaa sitä omaa mielipidettä julki.
Kuitenkin olen sitä mieltä,minusta ei ole koskaan kenekään mielistelijäksi,olen ihan omana itsenä,sekä vastaan myös omista ajatuksistani.
Kiitos riittää:)
Toivottavasti vastineeni edes vähän tyydytti sinua.
HUH..HUH:))
Oikein hyvää pääsiäistä myös sinulle Lemna:)) - lemnaminor..
PusKista kirjoitti:
Olipahan sulta hyvä veto !!
Ollaan joskus höpötetty muutama sana.
Vielä jonain päivänä tutustutaan oikein kunnolla.
Nyt kuitenkin
Iloista ja Ikimuistoista Pääsiäistä.
"HYMY" PusKistaIloista pääsiäistä myös sinulle. Nähtävästi olen hyvä purnaamaan, kun mielipiteet vaikutuksen teki :).
- lemnaminor..
blackwomans kirjoitti:
Kerrankin päästiin asiaan Lemna:)
Muakin ottaa toisaalta otsakkeesta miten tän palstan taso on menny alas kun lehmänhäntä,
Mp palstalla keulitaan niin saaketin kovaa,et ei perässä meinaa pysyä.
huuhaalle kurkistin ykspäivä ja siellä on ydisota pystyssä,onneks ei sentään ohjukset tänne asti lentele.
Tänäpäivänä ihmiset ovat todella minä itse tyyppejä.
Ei oteta huomioon toisten ihmisten tunteita,loukataan ja siitä saadaan itselle tyydytystä elämään.
Koska kateushan on kasvava kansantauti,eikä siihen ikävä kyllä ole vielä keksitty oikeaa lääkettä:)
Epävarmuus paistaa osana keskusteluja,tosin eihän se haittaa.
Harvoin vaan uskalletaan sanoa tai kirjoittaa sitä omaa mielipidettä julki.
Kuitenkin olen sitä mieltä,minusta ei ole koskaan kenekään mielistelijäksi,olen ihan omana itsenä,sekä vastaan myös omista ajatuksistani.
Kiitos riittää:)
Toivottavasti vastineeni edes vähän tyydytti sinua.
HUH..HUH:))
Oikein hyvää pääsiäistä myös sinulle Lemna:))Kiitokset purnausketjusta. Jokaisella sivulla pitäisi olla sellainen. Ainakin ketjun pituudesta päätellen purnaaminen on suosittu aiheena :).
Purnaus on aina purnausta ja siihen vastaaminen on taitolaji. Luultavasti se on mahdoton tehtävänä.
Voisit kuitenkin yrittää vastata, miksi on mahdotonta, että vuorokausi on vain 24 tuntia? - blackwomans
lemnaminor.. kirjoitti:
Kiitokset purnausketjusta. Jokaisella sivulla pitäisi olla sellainen. Ainakin ketjun pituudesta päätellen purnaaminen on suosittu aiheena :).
Purnaus on aina purnausta ja siihen vastaaminen on taitolaji. Luultavasti se on mahdoton tehtävänä.
Voisit kuitenkin yrittää vastata, miksi on mahdotonta, että vuorokausi on vain 24 tuntia?Mikään ei ole maailmassa mahdotonta.
Yhtä oikeaa vastausta ei ole,kukaan ei voi sanoa mikä on oikein tai mikä on väärin:))
Kukaan ei voi lyödä sanoja toisen ihmisen suuhun tai ajatuksia mitä ihmismieli sisällään kantaa.
Niistä päätät sinä ihan itse:))
Ihminen on itsessään jo outo olio.
Hitsit sentään sen sun 24h/vrk,kanssa.
Katsos maapallon pyörähtäminen akselinsa ympäri kestää tietyn ajan.eli keskipäivästä keskipäivään.
Jolloin me jaamme tämän 24 tuntiin:)
Mä en jaksa enkä osaa alkaa sulle tästä aiheesta kirjottaa.sä tiedät sen paremmin tai kysy meidän tähtitiede frendiltä:))
Käks nyt ei enää niin vaikeita juttuja jookos:)))
- Kivaa...
No ens alkuun tarttis saada viisaampi tuo päänuppi kitooos...
Ainoastaan sitä voi syyttää kaikesta tapahtuneesta ja tulevaisuudessa tapahtuvasta, huokaus löytyiskö ees hiukan parempii varaosii pliis §;-)
Mitä työ täällä meuhkaatte? Mun peppuni ainaskii on nii kauheen positiivine, et oikke hävettää sen puolest §;-)- blackwomans
Miten ihmeessä sä yöllä oot täällä?
Peppu positiivisena,voi vide en ois uskonu:))
Mitä noihin varaosiin tulee,ei taida olla nyt varastossa yhtään kaalia.Ei edes yhtään verisuonen pätkää,mut kyllä mä voin huomenna kysyä patologilta oisko sillä jääny yhtään aivosolua edes varastoon:)
Ai niin niillähän on vapaa päivä huomenna.
Mut positiivinen sit olla pitää,ei kuitenkaan HIV-positiivinen:)) - mittää
blackwomans kirjoitti:
Miten ihmeessä sä yöllä oot täällä?
Peppu positiivisena,voi vide en ois uskonu:))
Mitä noihin varaosiin tulee,ei taida olla nyt varastossa yhtään kaalia.Ei edes yhtään verisuonen pätkää,mut kyllä mä voin huomenna kysyä patologilta oisko sillä jääny yhtään aivosolua edes varastoon:)
Ai niin niillähän on vapaa päivä huomenna.
Mut positiivinen sit olla pitää,ei kuitenkaan HIV-positiivinen:))Ku menin eilen päiväl tutumaan sellaiset megapäiväunet vahingos, nii tuli koko yö valvottuu vissiin kuuteen saakka aamul höh mikä rytmi...
Likat vaan on kertonu, et tääl on tosi tylsää nykyään eikä viihdytä. mää ihan uteliaisuuttani tulin utelee, et kuka tai mikä täällä tekee jutun nykyjäs tylsäks?
enhän mää oo ehtiny olla, ko jahtaan noit miehii kuntosalil ja apoteekis... kuntosalil olis semmone yks oikeen namu mitä höyrysaunas siis tietty kuolasin ihan sikana, ko mää ekaks luulin ihan turhaan jahdanneeni ans kattoo ny si on ainaski hyvä tekosyy käydä siel §;-)
eikä vaisteskaan mää roikun toivottomast ihan toisen peräs ja kuolaan hiljaa vaan noit komei adoniksii...
Mut onneks on nuit munii sentäs riittäny ny tänään keitettynä ja suklaisina, eikä niillä oo hiffiä §;-)
Hehee hittipositiivista...
Miten muuten on kun likkakaverille haetaan varaosia luupankista, nii onko ne kuolleen ihmisen luita mitä sieltä tarjotaan? - blackwomans
mittää kirjoitti:
Ku menin eilen päiväl tutumaan sellaiset megapäiväunet vahingos, nii tuli koko yö valvottuu vissiin kuuteen saakka aamul höh mikä rytmi...
Likat vaan on kertonu, et tääl on tosi tylsää nykyään eikä viihdytä. mää ihan uteliaisuuttani tulin utelee, et kuka tai mikä täällä tekee jutun nykyjäs tylsäks?
enhän mää oo ehtiny olla, ko jahtaan noit miehii kuntosalil ja apoteekis... kuntosalil olis semmone yks oikeen namu mitä höyrysaunas siis tietty kuolasin ihan sikana, ko mää ekaks luulin ihan turhaan jahdanneeni ans kattoo ny si on ainaski hyvä tekosyy käydä siel §;-)
eikä vaisteskaan mää roikun toivottomast ihan toisen peräs ja kuolaan hiljaa vaan noit komei adoniksii...
Mut onneks on nuit munii sentäs riittäny ny tänään keitettynä ja suklaisina, eikä niillä oo hiffiä §;-)
Hehee hittipositiivista...
Miten muuten on kun likkakaverille haetaan varaosia luupankista, nii onko ne kuolleen ihmisen luita mitä sieltä tarjotaan?ainakin mulla on silloin kun joudan olee täällä..
Hitsit sun kanssa..sä oot peto kuolaa peppuja:))
Mä en usko.että sä epätoivoisena hänen perässään roikut,ei sitä elämää koskaan tiedä mihin se johtaa.mut mä pidän sulle peukkuja,siis oikeesti pidän:))
Tohon luupankkiin mä en sano mitään.
Mut pidä nyt silmällä ettei kaikkia hautoja siellä auki kaivella;äts toi oli rumaa tekstiä;(
Mut toivotaan et oikeet varaosat löytyy;:))
- niin...........
pallukka olis tullut jo aikoja sitten
- blackwomans
Eikä oo ees aikaa asua täällä 24/7.
Mut oon mä joskus ajatellu muuttaa tänne,koska täällä on ihan kivoja ihmisiä.
Pääsiäisen jatkoa sulle:)))
- (.)Y(.)
"Munaa ei täällä näy".. ;))
Vaik on Pääsiäinen.. :DD
Voihan viiriäisen munat.. *jupisee*.. ;)
Paineita juuuuu.. elikäs kyssäri,
montako saamatonta oravaa,
luulisit aloituksesi kestävän?.. ;))
Negatiivisuus on pepusta.. ja syvältä.. :DD- blackwomans
Voi sua sulla on sit ollu munaton pääsiäinen,mä otan osaa;(((
Ei oo mullakaan ollu sen kummempaa.
Mut vielä me tästä noustaan:))
hemmetti kun joutuu oleen duunissa,kateeks käy niitä jotka on ahminut suureen suuhunsa monen monta...pääsiäismunaa:))
Kääks:)
Tohon sun kyssäriin,mä en sano mittään:))
Tulee vielä Isopaha sus hukka joka pistelee poskeensa:)) - (.)Y(.)
blackwomans kirjoitti:
Voi sua sulla on sit ollu munaton pääsiäinen,mä otan osaa;(((
Ei oo mullakaan ollu sen kummempaa.
Mut vielä me tästä noustaan:))
hemmetti kun joutuu oleen duunissa,kateeks käy niitä jotka on ahminut suureen suuhunsa monen monta...pääsiäismunaa:))
Kääks:)
Tohon sun kyssäriin,mä en sano mittään:))
Tulee vielä Isopaha sus hukka joka pistelee poskeensa:))"Kanan hävyttömätkin" jäi kauppaan.. :DDD
Surraan yhessä, noita "saamattomii munii".. :DDD
Hö, ei siustakaan ollu sit apuu,
mut voipi olla paree, ettei haastella näist
lähemmin, lennetään viel sex - osioon.. :DDD - blackwomans
(.)Y(.) kirjoitti:
"Kanan hävyttömätkin" jäi kauppaan.. :DDD
Surraan yhessä, noita "saamattomii munii".. :DDD
Hö, ei siustakaan ollu sit apuu,
mut voipi olla paree, ettei haastella näist
lähemmin, lennetään viel sex - osioon.. :DDDMitä sitä menneitä muistelee:))
Mä mihinkään sex osastolle haluu,mä oon niin siveä kun olla voin;))
Nyt mulle tuli kauhee yskä:KÖH KÖH:))) - (.)Y(.)
blackwomans kirjoitti:
Mitä sitä menneitä muistelee:))
Mä mihinkään sex osastolle haluu,mä oon niin siveä kun olla voin;))
Nyt mulle tuli kauhee yskä:KÖH KÖH:)))Kohta pistellään, pitkin ahon laitaa,
ilman paitaa.. siveesti tietty.. ;))
**sormet ristissä**.. :DD
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2669480IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2996659Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?671604Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721033Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741