Ensimmäinen arvostelu FK-elokuvasta
Feeniksin kiltaa on näytetty Chicagossa, uutisoi TLC. Kyseessä on kuitenkin ns. testiversio, eli siihen tulee vielä muutoksia. Elokuvan tämän hetkiseksi kestoksi ilmoitetaan 140 minuuttia.
Varoitus, seuraavat linkit spoilaavat elokuvaa. Älä lue, ellet halua tietää mitään etukäteen.
TLC:n sivuilta löytyy raportti (spoilaa) elokuvasta.
Päivitys: TLC:n kommenteissa on kerrottu elokuvasta yksityiskohtaisemmin.
Päivitys 2: AintItCool-sivustolta löytyy toinen arvostelu FK:sta. Tämäkin spoilaa elokuvaa. AintItCool sivusto ilmoittaa FK:n kestoksi 2 tuntia 30 minuuttia.
Huom. Uutisia voi kommentoida, ja lukea muiden lähettämiä kommentteja klikkaamalla uutisen alapuolelta linkkiä "Kommen-tit".
Ensimmäinen arvostelu FK-elokuvasta
3
600
Vastaukset
- HenkkaHSA
Tuo teksti on kopioitu kilta.org:ista
- HenkkaHSA
http://www.kilta.org/uutiset.php
Tuolta otettu (ylhäällä osoite)
Pystyykö netistä "imuroimaan" suomenkielisen tekstitetyn version elokuvasta? Eli tietääkö kukaan mistä sen saisi ladattua?. Tiedän kyllä ettei se ole kovin luvallista. :)Luulen, että sitä ei ole vielä mahdollista saada suomessa. Ehkäpäs joskus, kunhan se on aivan valmis ja esitys on aloitettu tuolla jossain britanniassa ja ehkäpäs yhdysvalloissa. Ei kuitenkaan ole vielä varmaa, että onko siihen tekstityksiä (ainakaan luotettavia sellaisia).
Ja luultavasti aikamoisen huonolaatuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437