palomuurista

onko kunnossa

Closed but Unsecure
21 (FTP)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
23 (Telnet)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Secure
25 (SMTP Mail Server Port)

This port is completely invisible to the outside world.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
79 (Finger)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
80 (HTTP)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
110 (POP3 Mail Server Port)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
139 (Net BIOS)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
143 (IMAP)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      
      
      

Closed but Unsecure
443 (HTTPS)

This port is not being blocked, but there is no program currently accepting connections on this port.
   
      

Test complete.

Reachable ports were found. If these ports were not deliberately left open, there may be a problem with your firewall operation or configuration.

4

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän tuo kunnossa ole, vaan Linuxin oletuksissa. ;)

      Milloinkohan jakelut alkavat toimittaa käyttiksen esiasennettuna kaikki portit näkymättömissä? Paitsi että se on turvallisinta, se myös kuluttaa rikollisilta skannaajilta keleesti aikaa turhaan porttien kolkutteluun.

      Itselleni tuo on yks'hailee, koska minulla on rautapalomuuri, jonka jokainen portti on oikeaoppisesti näkymätön.

      • se että kerrotaan että portti on suljettu, on parempi liikenteen kannalta... Koska muuri heti kertoo onko kone olemassa vai ei, eikä turhaan "rasita" verkkoa kun yritetään ja yritetään!
        Koskapa, se on ihan juuri JA sama onko se portti stealth VAI closed sisäänpääsyn kannalta, se ratkaisee enemmän kuinka paljon kyselyyn vastaava softa on konfittu lavertelemaan itsestään (käyttis, ohjelman versio, yms...)!


      • joku muu..
        djmosse kirjoitti:

        se että kerrotaan että portti on suljettu, on parempi liikenteen kannalta... Koska muuri heti kertoo onko kone olemassa vai ei, eikä turhaan "rasita" verkkoa kun yritetään ja yritetään!
        Koskapa, se on ihan juuri JA sama onko se portti stealth VAI closed sisäänpääsyn kannalta, se ratkaisee enemmän kuinka paljon kyselyyn vastaava softa on konfittu lavertelemaan itsestään (käyttis, ohjelman versio, yms...)!

        Olen pihalla noista palomuurien porteista ym ja testasin http://www.hackerwatch.org/probe/:n sivulta noita portteja (käytössä Guarddogin graafinen kilke) ja kaikki olivat "Secure This port is completely invisible to the outside world." Eli koneeni hidastaa nettiverkkoa vai?:/


      • djmosse kirjoitti:

        se että kerrotaan että portti on suljettu, on parempi liikenteen kannalta... Koska muuri heti kertoo onko kone olemassa vai ei, eikä turhaan "rasita" verkkoa kun yritetään ja yritetään!
        Koskapa, se on ihan juuri JA sama onko se portti stealth VAI closed sisäänpääsyn kannalta, se ratkaisee enemmän kuinka paljon kyselyyn vastaava softa on konfittu lavertelemaan itsestään (käyttis, ohjelman versio, yms...)!

        Piilotetun portin skannaaminen kestää kauemmin kuin suljetun. Jokainen millisekunti, minkä gangsterit tuhlaavat aikaansa on kotiinpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe