Katso peiliin, mitänäet. Muistutatko enemmän Armi Kuuselaa vai F.Grugeria?
Vappug: Naamari päähän vai ei?
10
379
Vastaukset
- mieroi
näytin kun viimeksi peiliin kurkistin. En tartte naamaria. Entäs muut?
- F-i-a
peiliin hyvin pikaseen aamuisin ennen töihin lähtöä,tarkistaakseni että olenko se minä joka olen lähdössä:))
en tarvitse naamaria, mitäpä sillä kotona tekisi? Koetan kyllä valkolakkia päähän kuten kaikkina muinakin wappuina ja puhaltelen enimmät pölyt pois, jonka jälkeen säilön sen takaisin laatikkoonsa vaatehuoneen hyllylle...
- Järhämä
Kokeilen miltä tuntuu olla hetken ilman pakkopaitaa. Puhallan pölyt, ja henkilökunta pukee minut takaisin arkiasuun ja saattelee avuliaasti bungaloviin.
- jane.london
kohta kaksitoista tuntia..taidan näyttää Freddyltä:D
- Järmäpää
Vappuviuhka heiluun ja lanne keinuun :)
- Noita-akka olen !
Wappuna tapana laittaa esim. kuten viimeksi,noitalakki tms. lähimmäisten iloksi. Olen ihan sievä,joten kontrasti sitäkin hassumpi.
Tiedän,ettei suomalainen saa kehua itseänsä ;) mutta näin se kulkee.
Tulevana vappuna pukeudun vielä huolellisemmin ja säväytän koko kaupunkia pelotellen tyylillä rajulla ;DDD MURRRR ! - ahaa...
hmmm...en musita katsoa..jaa..
..pitkään sulla mahtaa olla tuo vappu 'päällä'..
Ympäri vuoden ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247