Ensi kesänä olisi tarkoitus lähteä Tiian 6v ja Suvin 7v kanssa vähän katselemaan eläimiä ja matka kohteena on muutenkin Keski-Suomi. Nyt olisi apu tarpeen, eli onko kenelläkään tietoa tällaisesta matkakohteesta Saarijärvellä kuin Vesinokkaeläinpuisto, jota on ainakin joskus mainostettu matkailulehdissä. Onko lapsi ystävällinen paikka ja onko pelkästään vesinokkaeläimiä vai myös kaloja vesilintuja ym.?
Kaikki tieto olisi avuksi, suurkiitos jo etukäteen :)
Äippä, Tiia ja Suvi
Saarijärven Vesinokkaeläinpuisto???
5
951
Vastaukset
- Puuhapuisto Veijari
Tarkoittanet Saarijärvellä toimivaa Puuhapuisto Veijaria, joka ennen oli nimeltään joku vesieläinpuisto. Tässä linkki paikan nettisivuille http://www.veijari.net/
Kävin itse kyseisessä puistossa viime kesänä 4 v tytön kanssa ja hän ainakin tykkäsi kovasti. Eihän se tietysti vedä vertoja esim. kokonsa puolesta millekkään Puuhamaalle, mutta mukava paikka se oli.- Sama äippä
Eläin valikoima ei ilmeisesti ole kasvanut? Lieneekö esim. sirahveja tai jalopeuroja? Ilmeisesti siis puuhaa ja vesinokkaeläimiä kuten ennenkin. Täytyy varmaan käydä kesällä katsomassa.
- nessu
heh heh... vesinokkaeläinpuisto.. juu itse olen nyt 20v saarijärveläinen. olen melkein koko ikäni asunut saarijärvellä ja pienestä asti on käyty joka kesä sisarusteni kanssa vesieläinpuistossa. nyt vanhempana olen vienyt sinne sisarusteni lapsia ja joka kesä siellä on yhtä kiva käydä. ottaa rentoa retkeily mieltä vaan mukaan!
Hei äippä tytöt!
Kylläpä vähän nauratti tuo vesinokkaeläinpuisto - kaikenlaisia nimityksiä kyllä olen ko. puistosta kuullut mutta taas tuli uusi... no se siitä.
Löydät Googlen avulla tietoa paremmin hakusanalla Puuhapuisto Veijari tai suoraan osoitteesta www.veijari.net
Arvostelemaan en osaa käydä, sillää aikaa on vierähtänyt jo vuosia kun olen viimeksi käynyt.
Varmasti ihan mukava kohde ainakin hyvällä säällä, sillä ulkosallahan siinä pääosa toiminnasta on. Vieressä on myös "kalastajakylä" mistä itse voi onkia lohen ja se siinä myös savustetaan niin haluttaessa.
Oikein mukavaa lomaa teille!- Soilikki
On niillä kai vieläkin vesinokkaeläimiä jos eivät sitten ole karanneet.
(Ne eläimet.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249