ilmoituksia enkä voi kuin hämmästellä ihmisten kovuutta ja kylmyyttä. Annetaan kissoja iältään 20 v, 15 v jne...Onkohan ne ihmiset jotka noinkin vanhoista kissoista luopuvat, jotenkin vajaita ajattelutavaltaan?? En voi käsittää tuollaista, viekööt kissan piikille ennemmin. Itse en ainakaan omasta 16 vuotiaasta kissasta luopuisi missään tapauksessa, en ainakaan muuton takia, kuten monet näyttävät tekevän ://
Lueskelin
5
379
Vastaukset
- ufokarkki.
ne ovat kyllä surullista luettavaa, kun monet eivät varmaan edes tahdo mitään yli 10 vuotiaita kissoja :(
välillä ne syytkin ovat typerimpiä, miksi muuton takia täytyy kissa myydä? eikö uuteen kotiin saa tuoda kissaa? täytyykö sinne sitten muuttaa?- reww
Jos veteraani kissasta pitää kerta luopua, niin minäkin veisin ennemmin piikille. On kissalle stressaavaa vaihtaa vanhuksena kotia ja myös uudelle omistaja perheelle on myös hankalaa, jos kiintyy vanhana otettuun kissaan, jonka elinvuosia/kuukausia ei ole juuri jäljellä. Varsinkin jos kissa on elänyt hyvän, pitkän elämän ja on vanhana jotain vaivaa, niin itse lähettäisin kissani ikuiseen uneen, kun antaisin muille riipaksi.
Haluan korostaa vielä sitä, että en ole ikinä omasta kissastani luopumassa kuin vain pakon edestä. Enkä myöskään tarkoita että kaikki kissat pitää viedä piikille.
Täällä kun vedetään välillä ihan omia johtopäätöksiä turhasta. - vanhukset?
reww kirjoitti:
Jos veteraani kissasta pitää kerta luopua, niin minäkin veisin ennemmin piikille. On kissalle stressaavaa vaihtaa vanhuksena kotia ja myös uudelle omistaja perheelle on myös hankalaa, jos kiintyy vanhana otettuun kissaan, jonka elinvuosia/kuukausia ei ole juuri jäljellä. Varsinkin jos kissa on elänyt hyvän, pitkän elämän ja on vanhana jotain vaivaa, niin itse lähettäisin kissani ikuiseen uneen, kun antaisin muille riipaksi.
Haluan korostaa vielä sitä, että en ole ikinä omasta kissastani luopumassa kuin vain pakon edestä. Enkä myöskään tarkoita että kaikki kissat pitää viedä piikille.
Täällä kun vedetään välillä ihan omia johtopäätöksiä turhasta.en ymmärrä miksi pitäisi terve vanhus tappaa muuton tms syyn vuoksi. kiitos kivasta seurasta, mutta nyt riittää..
vanhus kissa muuttaa siinä missä nuorempikin, ei mitään eroa.
noin vanhalle kissalle on varmasti vaan vaikea saada uutta kotia. - poikkeusomistaja
Minä olen sitten ehkä poikkeus, kun en nimenomaan tahdo pentukissaa. Rakastan kissoja yli kaiken, mutta jostain syystä en ole koskaan mitenkään erityisesti ollut kissanpennuista innostunut. Kun hankin ensimmäisen kissani, otin sen löytöeläinkodista. Yritin löytää mahdollisimman vanhan kissan, koska mitä vanhempi, mielestäni sitä parempi. Löysinkin itselleni aivan ihanan kissan, jonka iästä tosin on vaikeaa sanoa mitään, mutta sen arvioitiin olevan hieman vanhempi.
Minä etsin itselleni nimenomaan vanhoja kissoja. Onko muitakin?
on ihku ihana 15 vuotias vaari kissa enkä voisi luopua siitä edes unissani. Vanhoille kissoille on varmaan kauhean tressaavaa vaihtaa omistajaa.Ei sitä ihmisten touhuja voi ymmärtää kun itse on iki ihastunut kissoihin.Oli ne sitten omia tai naapurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489