Vimmaisaa panettelua

Minä vain

Mistä voi johtua, kun chatissa haistatellaan ihan tuntemattomille ihmisille. Onko käytöstavat tosiaan näin hakusessa ihmisillä netissä ja chatissa?

tuskin kukaan järkevä huutaa tuolla kadulla tuntemattomalle ihmiselle, että perkeleen saatana hullu ja pälli ja kerro esim. naapurille, että hei tiedätkö, sun kaverisi on pedofiili ja raiskari.
tuollaisita jos mistä joutuu raastupaan alta aikayksikön.. mutta netissä ei, kumma juttu?

Usein tuntuu siltä, että chatissa ei ole normaaleja hyväkäytöksisiä ihmisiä? tai jos on, niin harvassa ja piilossa hulluilta.

vai pitääkö eräiden vaan vetää jotakin roolia? Kun ei livessä pärjää, niin puretaan koko elämän patoutumat chattiin ja siellä oleviin ihmisiin? Uskomatonta.

7

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää

      Täällä kun on niin helppo olla tyhmä, kun välimatkaa toisiin on aina vähintään yhden piuhan verran. Jos negatiivisesti ajattelee, niin tällainen virtuaaliympäristö on varsin huonoa tapatottumusta, jos ei välitä toisesta eikä varsinkaan itsestään.

      Jos taas ajattelee positiivisesti, täällä voi harjaannuttaa sosiaalisia taitojaan olemalla huomaavainen ja kohtelias henkilöille, joita ei ole koskaan tavannut - ja joita kuitenkin haluaa huomioida.

      Käsittääkseni siinä on haastetta meille kaikille.

      • Kettuuntunut

        Tulin juuri toiselta keskustelupalstalta pakoon näitä rääväsuisia ihmisen kuvatuksija. Ajattelin katsoa olisiko täällä asiallista keskustelua, mutta ensimmäisenä silmiini tulikin tämä. Ei siis ilmeisesti täälläkään. Paras kai painella pehkuihin. On tämä vaan niin älytöntä ja älyvapaata touhua.Enkä todellakaan osaa sanoa mistä tällainen käytös johtuu. Siitäkö, että ihminen on perimmiltään, niin pohjattoman tyhmä ja vähäpätöinen olento? No nyt sinne pehkuihin. Kuten huomaa, niin alan olla jo korvia myöden täynnä näitä palstoja. Hyvät yöt kaikille :)


      • Kettuuntunut kirjoitti:

        Tulin juuri toiselta keskustelupalstalta pakoon näitä rääväsuisia ihmisen kuvatuksija. Ajattelin katsoa olisiko täällä asiallista keskustelua, mutta ensimmäisenä silmiini tulikin tämä. Ei siis ilmeisesti täälläkään. Paras kai painella pehkuihin. On tämä vaan niin älytöntä ja älyvapaata touhua.Enkä todellakaan osaa sanoa mistä tällainen käytös johtuu. Siitäkö, että ihminen on perimmiltään, niin pohjattoman tyhmä ja vähäpätöinen olento? No nyt sinne pehkuihin. Kuten huomaa, niin alan olla jo korvia myöden täynnä näitä palstoja. Hyvät yöt kaikille :)

        Kauniita unia! *peittelee*


    • Kaasunaamari päällä

      Älä nyt... Herkkä haistattelija voi saada traumoja kun noin puhutaan. :-D

      • Lopetin kokonaan chattailut

        Hyvä ois että chatit lopettetais ja kaikki nää palstat tai vähintäin pitäs vaatia kait rekisteröinti kaikilta kirjottajilta joka paikkaan.
        Tuntemattomille haistatellaanja muutenki mollataan milloin vain ja kun yks aloitaa niin saa monta muuta mukaan ja saadaan taas yks pois kirjottelemasta koko paikassa Ystävällisyys ja asiallisuus ja suvaitsevaisuus puuttuu ihmisiltä .on vain itsekyyttä ja ilkeilyä enenevässä määrin huolestuttavan paljon ja vain pahenee.


      • itse rekattu
        Lopetin kokonaan chattailut kirjoitti:

        Hyvä ois että chatit lopettetais ja kaikki nää palstat tai vähintäin pitäs vaatia kait rekisteröinti kaikilta kirjottajilta joka paikkaan.
        Tuntemattomille haistatellaanja muutenki mollataan milloin vain ja kun yks aloitaa niin saa monta muuta mukaan ja saadaan taas yks pois kirjottelemasta koko paikassa Ystävällisyys ja asiallisuus ja suvaitsevaisuus puuttuu ihmisiltä .on vain itsekyyttä ja ilkeilyä enenevässä määrin huolestuttavan paljon ja vain pahenee.

        Asiaa puhut. Tosin nämä palsta- ja sättihommat on luontesta kiinni. Kerran olen rekatulla nimellä ottanut täällä kantaa. Oli viimeinen kerta. Sätissä siitä sai kuulla. Mitä se kertoo, minulle, että selvitä asiasi livessä nokakkain jonkun kanssa.
        Itse ole se mikä olen, ehkä hyväuskoinen hölmö, mutta luotan siihen, että asiat on niinkuin kerrotaan. Itsellä ollut tämä linja koko ajan. Siksi ehkä nopeasti huomasinkin, että parempi yksin kuin huonossa seurassa. Onhan minullakin puutteeni, mutta osaan käyttäytyä jo tässä iässä ja elämä on antanut niin paljon, että sitä mielellään jakaisi jonkun aivan vieraankin kanssa. Sätissä olen homannut, että juoruilu (punaisetlla kerrottu ei välttämättä takaa mitään)on yleistä. Minullekin kerrottu asioita, ja ystävällisesti olen pyytänyt selvittämään asiat ko. henkilön kanssa.
        Vastapainoksi on myönnettävä, että joukkoon mahtuu reiluja ja itsekritiikin omaavia ihmisiä. Sätissä ja palstoilla.


    • > Usein tuntuu siltä, että chatissa ei ole normaaleja hyväkäytöksisiä ihmisiä? tai jos on, niin harvassa ja piilossa hulluilta.

      Olet harvinaisen oikeassa! Heitä on. He eivät pidä melua itsestään, jotta signaali/kohina pysyy siedettävänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe