Juuri kun kohu Sonyn rootkit-skandaalin tiimoilta on alkanut vaimentua, yhtiö on taas salaa ujuttamassa ongelmallista DRM:ää omiin sisältötuotteisiinsa, tällä kertaa DVD-elokuviin:
http://piraattiliitto.org/uutiset/2007/04/j-lleen-uusi-drm-sekoilu-sonylta
Sony Pictures -yhtiön jakelemiin DVD-levyihin ympätty DRM on niin huonosti testattua, että levyt eivät toimi edes Sonyn itsensä valmistamissa DVD-soittimissa...
Sonyn uusi DRM-sekoilu
2
568
Vastaukset
Sonylla on tapana käyttää asiakkaitaan betatestaajina. Tämä antaa hyvän kuvan siitä mikä on sonyn laatupolitiikka. Tämän vuoksi sony merkkisiä tuotteita kannatta välttää.
Sony ei tunnu oppivan virheistään mitään. Joka vuosi tuntuu löytyvän vähintään yksi laatu skandaali.- mää vaan
Sonyn DRM-jutut on kyllä saanu mut kääntymään vahvasti Sonya vastaan, mutta Sonyn hyväksi täytyy lukea se, että Sonyn D-EJ 100 (tai jotain sinnepäin) Walkman, jonka ostin ennen siirtymistäni anti-Sony -kannalle, on talossa ainut CD-soitin joka on lukenut joka h**vetin CD:n jonka siihen oon tunkenu (paitsi mp3-CD:t, joille ei tuolloin vielä laajaa tukea ollutkaan). Philipsin soittimia on muutama ja niillä on lähes mahdotonta lukea mitään CD:tä jossa on esim. lyhyt dataraita. Kotipolttoiset ja dataraidalla varustetut aiheuttavat ongelmia myös muissa soittimissa, vaan ei tässä Sonyn vehkeessä...
mutta silti... hexi puhuu asiaa, Sony on Saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416