Juuri kun kohu Sonyn rootkit-skandaalin tiimoilta on alkanut vaimentua, yhtiö on taas salaa ujuttamassa ongelmallista DRM:ää omiin sisältötuotteisiinsa, tällä kertaa DVD-elokuviin:
http://piraattiliitto.org/uutiset/2007/04/j-lleen-uusi-drm-sekoilu-sonylta
Sony Pictures -yhtiön jakelemiin DVD-levyihin ympätty DRM on niin huonosti testattua, että levyt eivät toimi edes Sonyn itsensä valmistamissa DVD-soittimissa...
Sonyn uusi DRM-sekoilu
2
552
Vastaukset
Sonylla on tapana käyttää asiakkaitaan betatestaajina. Tämä antaa hyvän kuvan siitä mikä on sonyn laatupolitiikka. Tämän vuoksi sony merkkisiä tuotteita kannatta välttää.
Sony ei tunnu oppivan virheistään mitään. Joka vuosi tuntuu löytyvän vähintään yksi laatu skandaali.- mää vaan
Sonyn DRM-jutut on kyllä saanu mut kääntymään vahvasti Sonya vastaan, mutta Sonyn hyväksi täytyy lukea se, että Sonyn D-EJ 100 (tai jotain sinnepäin) Walkman, jonka ostin ennen siirtymistäni anti-Sony -kannalle, on talossa ainut CD-soitin joka on lukenut joka h**vetin CD:n jonka siihen oon tunkenu (paitsi mp3-CD:t, joille ei tuolloin vielä laajaa tukea ollutkaan). Philipsin soittimia on muutama ja niillä on lähes mahdotonta lukea mitään CD:tä jossa on esim. lyhyt dataraita. Kotipolttoiset ja dataraidalla varustetut aiheuttavat ongelmia myös muissa soittimissa, vaan ei tässä Sonyn vehkeessä...
mutta silti... hexi puhuu asiaa, Sony on Saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4594604Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1232561Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372349Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 97936
- 69822