tällä kertaa. 1 vuosi hainan, sanya ja ihanaa oli. menen kyllä takaisin ehkä jo ensi talveksi. että ei muuta ku terveiset kaikille siellä tutuksi tulleille. t. janne
sanya
4
1081
Vastaukset
- Jallu
Janne.Tervetuloa suomeen. T. Jari& Leila
- matkaopas
moi Janne,
ja tervetulooo!!! Muista sinne Sanyaan pääsee aina takasin.
Mä lennän syyskuuksi saarella. ;) Siellä nähdään!Täytyy sanoa, että eipä parempaa lomaparatiisia ole ollut. Olin Tianhong Hotellissa ja kirkolla käytiin ajeleen melkein päivittäin. Katsoivat outoja suuria valkoisia miehiä tosi pitkään. hieman erilainen liikennekulttuuri kuin Kantonissa, mutta muuten kiva.. Nahka paloi.
- Myttö
huhuu..hukattiin tieteski se sun sposti osote, josko niitä kuvia haluisit viimeinkin!jos satut meiät muistaa nii pistähän omas [email protected] niin laitetaan tynnyri baari, rainbow ja diori kuvii tulee sulle ;)
t laura ja jaakko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482673Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241224