Mun gerbut sai poikasii. Eli onks jotai erityistä miten pitäs hoitaa emoo ym? Vai teenks mitää??
Ja ne poikaset ei tullu tarkotuksel!
Oon erottanu jo emon ja sen uroksen.
Poikasia,poikasia!
4
435
Vastaukset
- Lulull
taas näitä,jotka ovat perehtyneet gerbiileihin tosi hyvin ennen niiden hankkimista.
Etsi jonkun gerbuyhdistyksen tai muun kautta netistä jonkun kasvattajan yhteystiedot ja kysy häneltä neuvoja!ne on luotettavampia kuin tällaiselta foorumilta hankitut tai pelkkää googlee käyttämällä!
Isää ei sitten saa koko iäkseen jättää yksin! Kun poikaset ovat kasvaneet luovutusikään,voit isälle totuttaa totutusverkon avulla pari kappaletta poikapuolisia vauveleita kaveriksi! sama juttu äidille..hänelle myös pitää jäädä tytskyjä kämppiksiks!
ja sitten ennen poikasten sukukypsyyttä vauvat sukupuolittain eri terroihin,ettei sisarukset lisäänny keskenään!
mutta etsi todellakin jonkun asiantuntevan aikuisen kasvattajan yhteystiedot,niin hän varmasti neuvoo!! - koiramullaon
Ensiksi, kuka laittas vahingossa niin pitkäksi aikaa uroksen ja naaraan samaan paikkaan? Ja ei nyt kummemmin pidä antaa, juomapullo sitten kun poikaset kasvaa ja liikkuu niin alemmas ja pilttii ja kaikkee tuoreruokaa. Onnea, toivottavasti saat kaupaksi =D
Siis ne oli mul 4 kk samas häkis, sain ne, ja sit ne saiki poikasii. Ei ollu mun vika enkä myy niit
- Zuuls
Kannattaa mennä gerbiili.infoon nyt ainakin lukemaan poikasten ja emon hoidosta ekana.
http://www.gerbiili.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2955310Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102896Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211510Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094