Mikä

palstassa

mättää? joteski apaattista............

9

848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettikää

sitä...

• mikä palstassa

mutta nämä loppuunkuluneet fraasit, kun ei enää sanat riitä:
        - menehän ottamaan lääkkeesi
        - hanki oma elämä
        - kannattaisi katsoa peiliin
        - olet vain kateellinen
        - mikäs sinä luulet olevasi
        ja riittäähän noita

• Entinen.

Kukaan ei enää tiedä,mitä voi sanoa. Kukaan ei halua sanoa mitään,kun tulee heti henkisesti turpiin. Kukaan ei tahdo mielistellä sääntöjä liikaa. Kukaan ei tahdo olla minkään salaliiton uhri,joita tuli jossain vaiheessa "jengiytymisen"tuloksena.
      Kukaan ei halua olla toisten silmissä saalis ja se pureskeltava jostain taholta.

• olla että..

ei jaksa kiinnostaa, lätsähtäny kuin lehmän häntä.

• otto-tyttö

en kyllä itsekkään ole ollut aktiivinen ,koska on ollut muuta puuhaa ,kesää odotellan..
        Ja sitten toisaalta ymmärrän kun osa vakkkaraista on lähtenyt muille maille solvauksien vuoksi...itse olin kanssa tuolla koira palstalla mutta en viitsimyt siellä olla koska oli niin masentavaa..herjaamista ja p#####e jauhajaa,käyn kyllä katsomassa mitä sinne kuuluu,niin sama meininki,toinen toistaan haukkuvat...kaippa se sitten on koirin virka:))))
        Hyvää kesän odotusta sulle,ja kaikkille muillekin siis tasa puolisesti

• Sanin
        otto-tyttö kirjoitti:

en kyllä itsekkään ole ollut aktiivinen ,koska on ollut muuta puuhaa ,kesää odotellan..
        Ja sitten toisaalta ymmärrän kun osa vakkkaraista on lähtenyt muille maille solvauksien vuoksi...itse olin kanssa tuolla koira palstalla mutta en viitsimyt siellä olla koska oli niin masentavaa..herjaamista ja p#####e jauhajaa,käyn kyllä katsomassa mitä sinne kuuluu,niin sama meininki,toinen toistaan haukkuvat...kaippa se sitten on koirin virka:))))
        Hyvää kesän odotusta sulle,ja kaikkille muillekin siis tasa puolisesti

..koirapalstalla :))
        Mukavaa kevättä munkin puolesta..

• harvoin_viitsii_edes_vaivautua

Aika tyhjän oloista ja pinnallista tämä nykyelämä tuntuu olevan. En jaksa kiinnostua kovin monista ihmisistä, koska tuntuu ettei heillä ole mitään oikeaa sanottavaa (ei silti, en väittäisi että minullakaan liiemmin on). Mielestäni ei yksilö ole aivan kamalan tärkeä,kuin vasta silloin, kun hän jotenkin on osa yhteisöä. Eli, oman navan ympärillä pyöriminen on aika tyhjää elämää.

• aikaansa kutakin

Itse olen siirtynyt tietokoneen äärestä kevääseen ja muihin aktiviteetteihin. Olihan tämä täällä keskustelu yksi elämänvaihe tavallaan minulle ainakin. Harvakseltaan täällä vierailen enää.

Yksi entinen rekisteröity aktiivipalstalainen.
      Hyvää alkavaa kesää kaikille ja auringon kirkkautta kasvoillenne.

• puhua mistään.

Luepa esimerkkejä vakkarien aloituksista.... Ei niillä ole asiaa vaan älämölöä heräilyistä ja paskoista maanantaiaamuista.... Niillä ei oo elämää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe