Oikeen hyvää sunnuntaita kaikille tasa puolisesti:)
Kuinkas teidän aamu on lähtenyt käymään...
Kysynys kuuluu mihin heräsitte...itse heräsin siihen kun joku kaahas moottori veneellä tuolla järvellä,mahto olla kylmää kyytiä...näin aamulla kasin aikaan...
Oma vene on vielä peitteessä,odotellaan että ilmat lämpiää,niin sitten pääsee huristelleen:D
Päivän jatkot:)))))
Aurinko paistaa risukasaan
5
424
Vastaukset
Aikaisin ja hyvin lähti päivä käyntiin :)
Mä kysyisin, jos oot siel vielä, tiiätkö onko täällä
sitte hurjasti paljonkin ollut poistoja.
Sellanen kiva ketju on ainakin hävinnyt, kun
Tomppa2006 pyysi hauskoja juttuja :/
Jos se ei sitte loppupuolella ollut enää kiva!?
Sulla oli muistaakseni siinä tarina hauvelin räpylöistä :)- otto-tyttö
on ollut poistoja,ja sitten olin ihmeissäni aamulla tosta valvojan viestistä:(
En tie poistiko Tomppa sen itse,vai valvoja...en lukenut kaikki kun on noita hommia niin ei oikeen kerkee täällä päliseen:(
Mun koirien juttu se oli,ja monta muutakin juttua olis :)))))
Tuntuu et kaikkilla palstoilla on jonkin laista kärhämää...olin koira palstalla mut en sit viittiny siellä kirjoitella kun ei siellä oo kun riitaa,kaikki on niin tietäviä ja loppujen lopux kukaan ei tie mitää,muuta kun suutaan soittavat,vanhat akat:)))))
Tällä palstalla on mun mielestä ollu hyvä henki,on tietty noita p¤¤¤¤an jauhajia mut mun mielestä niistä ei kannata välittää,kyllä maailmaa p¤¤¤¤aa mahtuu:))))) otto-tyttö kirjoitti:
on ollut poistoja,ja sitten olin ihmeissäni aamulla tosta valvojan viestistä:(
En tie poistiko Tomppa sen itse,vai valvoja...en lukenut kaikki kun on noita hommia niin ei oikeen kerkee täällä päliseen:(
Mun koirien juttu se oli,ja monta muutakin juttua olis :)))))
Tuntuu et kaikkilla palstoilla on jonkin laista kärhämää...olin koira palstalla mut en sit viittiny siellä kirjoitella kun ei siellä oo kun riitaa,kaikki on niin tietäviä ja loppujen lopux kukaan ei tie mitää,muuta kun suutaan soittavat,vanhat akat:)))))
Tällä palstalla on mun mielestä ollu hyvä henki,on tietty noita p¤¤¤¤an jauhajia mut mun mielestä niistä ei kannata välittää,kyllä maailmaa p¤¤¤¤aa mahtuu:)))))täällä on ihan hyvä meininki ollu. Just, ketkä
haluaa puhua vakavammin, voi tehdä sen. Samoin,
jonninjoutavaa voi höpistä jos ei muuta jaksa/ehdi/viitsi.
Ei oo kohdalle ilkeilyt osunu, silloin vois olla
eri juttu. Se onkin kurja, jos jotkut sitte
on pahoittanu mielensä, ja siksi kadonneet jonnekin.
- kiinnostaa sun heräilyt
Loistava esimerkki tässäkin palstan tasosta: miten heräsitte... Voi helvetti!
Joo, heräsin hyvällä tuulella mutta tää vitun palsta saa kyllä hermot kireelle paskalla tasollaan.- Saani
ei sun oo pakko täällä notkua,olisit pysyny sängyssäs.
Mitä tänne tuut rääpiin suutas.Ei täällä oo pakko lukee alotuksia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197