... olla bi-tai homoseksuaali? Minusta ei! En ymmärrä ihmisiä jotka pitävät sitä sairautena. Ja joissain uskonnoissahan se kielletään. Ainakin homous. Minusta tuntuu että homous on nostettu muutenkin eniten esille kaikkialla. Olen itse bi ja hyväksynyt sen täysin itselleni. En häpeä sitä ja vaikka ystävilleni olen kertonut, en ole menettänyt heitä.
onko sairasta...
kouji
3
1164
Vastaukset
Itse en häpeä näitä juttuja, lähiomaiset tietää, paitsi vanhempani. Mutta hyvin elän sen kanssa se on osa mua ja minua. Uskallan olla se mikä olen ilman häpeää.
- parantaja
toisaalta esimerkiksi lesbot suhtautuvat erittäin varauksellisesti bi-seksuaaleihin, voi jopa sanoa bifobisesti.
uskontoja ei sillä tavalla kannata ottaa tosissaan, pääuskonnot perustuvat satukirjoihin ja tarinoiden tulkintoihin. maailma, missä eletään, avautuu jokaisen edessä ainutlaatuisena näkymänä, joten kannattaa nauttia jokaisesta päivästä. täysillä. - eihän
se normaaliakaan ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh192028Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351693Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli56139341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471317Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit281298Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691275- 1111273
- 851144
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411044Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271025