... olla bi-tai homoseksuaali? Minusta ei! En ymmärrä ihmisiä jotka pitävät sitä sairautena. Ja joissain uskonnoissahan se kielletään. Ainakin homous. Minusta tuntuu että homous on nostettu muutenkin eniten esille kaikkialla. Olen itse bi ja hyväksynyt sen täysin itselleni. En häpeä sitä ja vaikka ystävilleni olen kertonut, en ole menettänyt heitä.
onko sairasta...
kouji
3
1181
Vastaukset
Itse en häpeä näitä juttuja, lähiomaiset tietää, paitsi vanhempani. Mutta hyvin elän sen kanssa se on osa mua ja minua. Uskallan olla se mikä olen ilman häpeää.
- parantaja
toisaalta esimerkiksi lesbot suhtautuvat erittäin varauksellisesti bi-seksuaaleihin, voi jopa sanoa bifobisesti.
uskontoja ei sillä tavalla kannata ottaa tosissaan, pääuskonnot perustuvat satukirjoihin ja tarinoiden tulkintoihin. maailma, missä eletään, avautuu jokaisen edessä ainutlaatuisena näkymänä, joten kannattaa nauttia jokaisesta päivästä. täysillä. - eihän
se normaaliakaan ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599