Missähän voisin tavata "aikuisia" amine&manga- harrastajia? Ihan foorumeitakin voi suositella... tuntuu näet siltä, että 25- vuotiaana olen pikkupoikien ja -tyttöjen seurassa :(
Aikuisia harrastajia?
18
1286
Vastaukset
- ---
Luultavasti paras ainakin suomalaisista foorumeista on Animeunionilla (http://au.aniki.fi/ ). Eri-ikäisiä harrastajia sielläkin tietysti on, mutta myös vanhempia.
- harakka*
Kyllä niitä aikuisiakin harrastajia on, pitävät vaan harvemmin yhtä kovaa ääntä itsestään kuin nuoremmat. ;)
- Sangriel
Olen huomannut itsekin, että tahtoo tuntea itsensä varsin vanhaksi monien joukossa.. Eikä ikäistä harrastajaa kovin helpolla löydä. Kuitenkin ajatusmaailmassa ja maussa on pitkäkin kuilu moniin nuorempiin.
- ichigo-79
itse olen 28 XD !!!
että ihan samoja tuntoja on meitsilläkin ;D- Niniel
kyllä tästäkin maasta niitä löytyy.. täällä ainakin yksi kohta 24 v. :)
- ichigo-79
Niniel kirjoitti:
kyllä tästäkin maasta niitä löytyy.. täällä ainakin yksi kohta 24 v. :)
saadaan perustaa ikäihmisten anime/manga kerho XD !!!!
- Enpäs pistä nyt nikkiä
En pahemmin pyöri missään koska harrastajien joukossa on niin paljon lapsia ja keskustelut sen tasoisia ("vähänx se ja se on ihana", "miten tää käännetään", "mistä löytää sitä ja tätä dc:llä").
Kiinnostaisi tietää jos jossain olisi foorumia hieman varttuneemmalle (ja mahdollisesti myös kokeneemmalle) porukalle.- harakka*
No animeunionin foorumi mainittiin viimeksi tuossa toisessa viestissä, ja siellä näkee keskimääräistä enemmän vanhempiakin harrastajia. http://au.aniki.fi/
Onhan siellä 12-vuotiaitakin ihquttamassa, mutta esim. waretuskeskustelua ei juuri sallita.
- Dragon85
Joo mäki kohta 22 ja oon täys fani ainaki animee kohtaan.. ja cosplayaaminen on todella in!! :D
- Jii
Tässäkin on tällänen 26 vuotias äijänrutale Lpr:stä ja silloin tällöin tulee animea kytättyä.
Ei oo kyl paljon missään foorumeilla tullu pyörittyä, mutta jos sellanen hyvä aikuisten olis ni mahollisesti tulisikin. - tyttö 23v.
Jii kirjoitti:
Tässäkin on tällänen 26 vuotias äijänrutale Lpr:stä ja silloin tällöin tulee animea kytättyä.
Ei oo kyl paljon missään foorumeilla tullu pyörittyä, mutta jos sellanen hyvä aikuisten olis ni mahollisesti tulisikin.mieki oon lpr:sta! onko tämä tottakaan. sillä en tiedä itseni lisäksi kuin yhden kamun lpr:ssa joka katsoo animea etc.
- Jii
tyttö 23v. kirjoitti:
mieki oon lpr:sta! onko tämä tottakaan. sillä en tiedä itseni lisäksi kuin yhden kamun lpr:ssa joka katsoo animea etc.
no onhan tää iha totisen totta :). Kiva juttu että täällä on muitakin lpr:sta. Taitaa olla miulakin vain ainoastaan yks kaiffa joka katsoo animea jossain määrin. Hänen kauttaan mie luultavasti innostuin tästä. Kovasti tykkään myös japanilaisista leffoista myöskin kiinalaisista ja korealaisista.
- tyttö 23v.
Jii kirjoitti:
no onhan tää iha totisen totta :). Kiva juttu että täällä on muitakin lpr:sta. Taitaa olla miulakin vain ainoastaan yks kaiffa joka katsoo animea jossain määrin. Hänen kauttaan mie luultavasti innostuin tästä. Kovasti tykkään myös japanilaisista leffoista myöskin kiinalaisista ja korealaisista.
itekki lähinnä noita japanilaisia kauhuleffoja kattelen :D ja vähän aikaa sitten tuli neloselta se battle royale oli ihan mahtava pätkä.
- Jii
tyttö 23v. kirjoitti:
itekki lähinnä noita japanilaisia kauhuleffoja kattelen :D ja vähän aikaa sitten tuli neloselta se battle royale oli ihan mahtava pätkä.
mieki sen battle royalen joskus katoin, sillon en ollu viel rakastunu näihin aasian ihmeellisyyksiin ni en pitäny en pätkän vertaa. Tällee jälkeenpäin välillä miettiny sitä leffaa "uusin" silmin et miten se menee siinä älyttömyydessään aika nerokkaaksi. On pitäny monesti kattoa se uudestaanki, mut jospa nyt sais aikaseks, pari kertaa alelaaristakin dvdtä pidelly kädessä.
tyttö 23v. kirjoitti:
mieki oon lpr:sta! onko tämä tottakaan. sillä en tiedä itseni lisäksi kuin yhden kamun lpr:ssa joka katsoo animea etc.
Tämä harrastushan on yleisempää täällä päin kuin luulinkaan. Olen 23 v vanha miespuolinen henkilö, myöskin lappeen Rannasta.
- Nez
Itellä pyörähtää kohta 24 mittariin ja siipalla 27..eli pari lisää tähän 'vanhempien kastiin'..^^
- se 23v. likka
olleet! ootteko aktiivisiakin harrastajia? meinaan olis kiva tutustua muihinkin lpr:n harrastajiin kun tunnutaan olevan yleisempiä kuin luulinkaan. ^_^
- Jii
...tulee "putkia" :), toisinaan tulee pitempikin aika ettei yhtään just sitä itteään, missään nois kokoontumissa/tapahtumissa en oo koskaan käyny...vielä ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096