Tasoitteen maalus

ruupens

Kuinka pitää tasoitteella käsitelty alue käsitellä, että maalausjäljestä tulee samanlainen kuin tasoitteettomalle pinnalle?

6

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      pohjamaalata joko pahjamaalilla tai käytettävällä pintamaalilla.

      • tarvitaan

        Ei onnistunut, kokeilin sitä jo. Tasoitteen päälle maalamalla tulee tasainen jälki, kun entiselle pohjalle tulee sellainen röpelöisempi. Kun vielä valo osuu siihne maalaukseen, näkyy todella pahasti.


      • tarvitaan kirjoitti:

        Ei onnistunut, kokeilin sitä jo. Tasoitteen päälle maalamalla tulee tasainen jälki, kun entiselle pohjalle tulee sellainen röpelöisempi. Kun vielä valo osuu siihne maalaukseen, näkyy todella pahasti.

        Ei auta muu kuin tasoittaa koko seinä. Tasoitteen pinta on ilmeisesti sileämpi kuin ympärillä oleva muu seinä.Tai sitten voi auttaa jos ylivetomaalin antaa kuivua ja vetää uuden kerroksen. Auttaa vain pieniin epätasaisuuksiin.
        Taikka sitten tapetti tms.


      • ruupens
        jope kirjoitti:

        Ei auta muu kuin tasoittaa koko seinä. Tasoitteen pinta on ilmeisesti sileämpi kuin ympärillä oleva muu seinä.Tai sitten voi auttaa jos ylivetomaalin antaa kuivua ja vetää uuden kerroksen. Auttaa vain pieniin epätasaisuuksiin.
        Taikka sitten tapetti tms.

        No voihan nenä! En tasoita koko seinää, en!

        Saakos sitä tasoitetta millään poistettua? Karkealla hiontapaperilla esim?


      • riippuu
        ruupens kirjoitti:

        No voihan nenä! En tasoita koko seinää, en!

        Saakos sitä tasoitetta millään poistettua? Karkealla hiontapaperilla esim?

        Sehän riippuu tasotteesta. Eli mitä siihen seinään vetelit? Jos se on sementtipohjaista niin tuskinpa lähtee pienellä työllä. Jos se on vesiohenteista niin kasteleminen saattaa pehmentää.
        Jos sen hiot niin näkyy se siltikin koska röpelöistä seinää on vaikea jäljitellä ainakaan hiomalla.
        Laita tapetti seinään,taulu päälle,kaappi eteen tms. Tai anna olla. Silmä tottuu.


    • Rakennusmies

      pohjamaali tasoitetulle alueelle sudilla töpöttämällä jos saisit siten siihen hieman epätasaisemman pinnan niin kuin muualla seinässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe