teini-ikäiset tyttö ja poika on rakastunu toisiinsa, ja suhde on 100 molemmissa, mutta ne kieltäytyy silti alkamasta seurustelemaan. pojalla on toiveissakin seurustelu tytön kanssa, mutta ei siltikään. ja ne on ihan hyvällä tuulellakin kun kysyn. auttaako mikään vai pitääkö vaan antaa olla?
Vastaukset 4
- Kitten-91
myös tosi hyvä?
- sims-pelaaja
myös pitkän aikavälin suhdemittari on 100.
sims-pelaaja kirjoitti:
myös pitkän aikavälin suhdemittari on 100.
Luulempa, että niiden täytyy olla ihastunut tai rakastunut ensin ja myös hyviä ystäviä keskenään, eli punainen tai pinkki sydän täytyy olla molemmilla, niin sitten onnistuu ainakin minulla,
korjatkaa toki jos oon väärässä :)- HhhMmm
viveca87 kirjoitti:
Luulempa, että niiden täytyy olla ihastunut tai rakastunut ensin ja myös hyviä ystäviä keskenään, eli punainen tai pinkki sydän täytyy olla molemmilla, niin sitten onnistuu ainakin minulla,
korjatkaa toki jos oon väärässä :)Jaa-a, kumpi siis kieltäytyy seurustelemasta? Siis onko sinulla nyt pelattava tyttö/poika ja kysyt siltä pojalta/tytöltä seurustelua, ja se kieltäytyy? Vai miten? Eikö edes voi kysyä seurustelua? Minulla ainakin kävi niin, että yksi poika ei ikään halunnut seurustella, vaikka oli kuinka ihastunut ja muuta. Ajattelin, että se johtuu siitä, kun se oli joku postikantaja tai joku sen tapainen..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591128
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176727Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28583Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36517- 30491
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät339482Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11462- 17447
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19446Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13442