Moikka!
Olemme siis lähdössä tossa kesäkuussa kultahietikolle 16-23.6 viikoksi siis. Ollaan periaatteessa 18 -vuotiaita molemmat. Olisi kiva tietää, mitä kaikkea siellä on. Tai että mitä yleensä nuorille siellä on ja viihtyykö siellä jne. Kaikkea mitä vain tulee mieleen :)Ja onko muita menossa kesäkuussa tuohon aikaan kultahietikolle? Onko säät kuinka varmoja ? (siiis auringon puolesta) Ja mitä kannattaa ostaa tuliaiiksi?
Entäs sitten tuo alkoholin tuominen? eikö käsimatkatavaroissa saa enää tuoda mitään? pitäiskö kaikki pakata ruumaan?
KIITOS KAIKILLE
Nuoripari lähdössä bulgariaan.
9
1476
Vastaukset
Alkoholia saatte tuoda suomeen sen mitä saisitte täältäkin alkosta.
eli kirkkaat ja muut väkevät jää osaltanne tulliin...
Kannattaa käydä katsomassa Tullin sivuilta mitä alle 20 v saa tuoda maahan alkoholia- tuon
tiesin jo, ettei väkeviä saa tuoda, mutta kysin siitä, että pitääkö ne pakata ruumaan meneviin matkatavaroihin? Vai saako ne olla käsimatkatavaroissa ja saako käsimatkatavaroita olla enää ollenkaan vai mitenkä se on? Eihän lasipulloja meinaan voi ruumaan laittaa.. nehän hajoo :o
- 1000
valmista vastausta, jos vaivaudutte selaamaan kaikkia kolmea bulgaria otsikkoa, ja ymmärrätte niitä.
ihanaa lomaa joka tapauksessa, onnistuu bulgariassa !- ^-^
moi, meitä on kolme 18-vuotiasta tyttöä lähdössä samana päivänä kultahietikolle viikoksi :) mihin hotelliin te menette?
- :) terve
^-^ kirjoitti:
moi, meitä on kolme 18-vuotiasta tyttöä lähdössä samana päivänä kultahietikolle viikoksi :) mihin hotelliin te menette?
Mennään dana palace nimiseen hotelliin. (: Onkos teitin matkayhtiö mikä? Entä mikä teidän hotelli? Mekin ollaan sillai, et poikaystävä on 19 ja minä 17 :> (marraskuussa tulis 18 täyteen :D)
Mistä päin suomea muuten tulette? Ootteko ennen olleet bulgariassa? (: - ....
:) terve kirjoitti:
Mennään dana palace nimiseen hotelliin. (: Onkos teitin matkayhtiö mikä? Entä mikä teidän hotelli? Mekin ollaan sillai, et poikaystävä on 19 ja minä 17 :> (marraskuussa tulis 18 täyteen :D)
Mistä päin suomea muuten tulette? Ootteko ennen olleet bulgariassa? (:meil on aurinkomatkoilta varattu matka, ja hotelli on marina grand beach tai joku semmonen.
mä en oo ollu aikasemmin mut ne mun kaverit on kerran. me tullaan täältä tuusulan perukoilta:D
mistäs te? - minähänsevain
.... kirjoitti:
meil on aurinkomatkoilta varattu matka, ja hotelli on marina grand beach tai joku semmonen.
mä en oo ollu aikasemmin mut ne mun kaverit on kerran. me tullaan täältä tuusulan perukoilta:D
mistäs te?Me tullaan tästä etelä-suomesta lahden ja hämeenlinnan välistä (: Mie oon ollut kerran kultahietikolle, mut poikaystävälle eka etelänmatka :)
- ^-^
minähänsevain kirjoitti:
Me tullaan tästä etelä-suomesta lahden ja hämeenlinnan välistä (: Mie oon ollut kerran kultahietikolle, mut poikaystävälle eka etelänmatka :)
selvä. mä menin jo päivissä ihan sekasin:D me lähdetäänkin päivä teidän jälkeen eli lähtö meillä on siis 17 päivä.
- minähänsevainolen
^-^ kirjoitti:
selvä. mä menin jo päivissä ihan sekasin:D me lähdetäänkin päivä teidän jälkeen eli lähtö meillä on siis 17 päivä.
Joo :) Mekin ootellan ihan kamalasti matkaa :) Ei millään jaksas oottaa tuohon kesäkuun 16. päivään :> On niin ihanaa päästä rauhassa tuonne syömään hyvin ja tekeen edullisia ostoksia ja rannalle löhöileen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654