Nuoripari lähdössä bulgariaan.

nuoretrakastuneet:)

Moikka!

Olemme siis lähdössä tossa kesäkuussa kultahietikolle 16-23.6 viikoksi siis. Ollaan periaatteessa 18 -vuotiaita molemmat. Olisi kiva tietää, mitä kaikkea siellä on. Tai että mitä yleensä nuorille siellä on ja viihtyykö siellä jne. Kaikkea mitä vain tulee mieleen :)Ja onko muita menossa kesäkuussa tuohon aikaan kultahietikolle? Onko säät kuinka varmoja ? (siiis auringon puolesta) Ja mitä kannattaa ostaa tuliaiiksi?

Entäs sitten tuo alkoholin tuominen? eikö käsimatkatavaroissa saa enää tuoda mitään? pitäiskö kaikki pakata ruumaan?

KIITOS KAIKILLE

9

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkoholia saatte tuoda suomeen sen mitä saisitte täältäkin alkosta.
      eli kirkkaat ja muut väkevät jää osaltanne tulliin...
      Kannattaa käydä katsomassa Tullin sivuilta mitä alle 20 v saa tuoda maahan alkoholia

      • tuon

        tiesin jo, ettei väkeviä saa tuoda, mutta kysin siitä, että pitääkö ne pakata ruumaan meneviin matkatavaroihin? Vai saako ne olla käsimatkatavaroissa ja saako käsimatkatavaroita olla enää ollenkaan vai mitenkä se on? Eihän lasipulloja meinaan voi ruumaan laittaa.. nehän hajoo :o


    • 1000

      valmista vastausta, jos vaivaudutte selaamaan kaikkia kolmea bulgaria otsikkoa, ja ymmärrätte niitä.
      ihanaa lomaa joka tapauksessa, onnistuu bulgariassa !

      • ^-^

        moi, meitä on kolme 18-vuotiasta tyttöä lähdössä samana päivänä kultahietikolle viikoksi :) mihin hotelliin te menette?


      • :) terve
        ^-^ kirjoitti:

        moi, meitä on kolme 18-vuotiasta tyttöä lähdössä samana päivänä kultahietikolle viikoksi :) mihin hotelliin te menette?

        Mennään dana palace nimiseen hotelliin. (: Onkos teitin matkayhtiö mikä? Entä mikä teidän hotelli? Mekin ollaan sillai, et poikaystävä on 19 ja minä 17 :> (marraskuussa tulis 18 täyteen :D)

        Mistä päin suomea muuten tulette? Ootteko ennen olleet bulgariassa? (:


      • ....
        :) terve kirjoitti:

        Mennään dana palace nimiseen hotelliin. (: Onkos teitin matkayhtiö mikä? Entä mikä teidän hotelli? Mekin ollaan sillai, et poikaystävä on 19 ja minä 17 :> (marraskuussa tulis 18 täyteen :D)

        Mistä päin suomea muuten tulette? Ootteko ennen olleet bulgariassa? (:

        meil on aurinkomatkoilta varattu matka, ja hotelli on marina grand beach tai joku semmonen.
        mä en oo ollu aikasemmin mut ne mun kaverit on kerran. me tullaan täältä tuusulan perukoilta:D
        mistäs te?


      • minähänsevain
        .... kirjoitti:

        meil on aurinkomatkoilta varattu matka, ja hotelli on marina grand beach tai joku semmonen.
        mä en oo ollu aikasemmin mut ne mun kaverit on kerran. me tullaan täältä tuusulan perukoilta:D
        mistäs te?

        Me tullaan tästä etelä-suomesta lahden ja hämeenlinnan välistä (: Mie oon ollut kerran kultahietikolle, mut poikaystävälle eka etelänmatka :)


      • ^-^
        minähänsevain kirjoitti:

        Me tullaan tästä etelä-suomesta lahden ja hämeenlinnan välistä (: Mie oon ollut kerran kultahietikolle, mut poikaystävälle eka etelänmatka :)

        selvä. mä menin jo päivissä ihan sekasin:D me lähdetäänkin päivä teidän jälkeen eli lähtö meillä on siis 17 päivä.


      • minähänsevainolen
        ^-^ kirjoitti:

        selvä. mä menin jo päivissä ihan sekasin:D me lähdetäänkin päivä teidän jälkeen eli lähtö meillä on siis 17 päivä.

        Joo :) Mekin ootellan ihan kamalasti matkaa :) Ei millään jaksas oottaa tuohon kesäkuun 16. päivään :> On niin ihanaa päästä rauhassa tuonne syömään hyvin ja tekeen edullisia ostoksia ja rannalle löhöileen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe