S-Market

ihan inhottaa

Kuljinpa tässä kerran S-Marketin ohi, siis sieltä sivulta jossa ne itsetuhoiset teinit käyvät tupakoimassa. No minähän menin niistä ohi ja sitten kuului sana. "voi vittu noita kyylääviä mummoja!"
Minä aivan säpsähdin ja menin jututtamaan tätä nuortamiestä. Hänellä oli naama punaisena ja kun lähdin kuulin kuinka hän rupesi kikattamaan. Eli varoitan kaikkia tervakoskilaisia: Älkää menkö S-Marketin sivulta ohi. Toislela niistä pojista oli sellainen punasininen sarda pyörä ja toisella oli lyhyet hiukset jotka olivat edestä pystössä, hänellä oli fakrut ja musta fleece pusero. Toisella pojalla oli mustatkangashousut ja sinipunainen huppupaita, päässä hänellä oli sinipunainen lippalakki ja hän oli hieman ylipainoinen. Se toinen poika taas oli laiha.

21

4030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamalaa...

      Tiedän sen, varsinkin kello 11.00-11.15 siellä on hyvinpaljon porukkaa. Ajatelkaa, oikein kuoluaikana!

      • nykynuoriso

        Oikein fakruissa ja kuoluaikana. Voi hitsi.


      • jaakkimos 7
        nykynuoriso kirjoitti:

        Oikein fakruissa ja kuoluaikana. Voi hitsi.

        noniin. näytit tyhmyytesi, nuori apina!
        et siis muuta keksinyt kuin puuttua kirjoitusvirheisiin.
        vai kalahtiko kenties kalikka sinuun ;)
        kyllä sitä pitää osata käyttäytyä ja pitää olla huutelematta vieraille ihmisille. onneksi tuli hyvät tuntomerkit kyseisistä apinoista. rattaat ovat ja lähteet pyörimään, lähettämäsi viesti ratkaisi asian lopullisesti!


      • nykynuoriso
        jaakkimos 7 kirjoitti:

        noniin. näytit tyhmyytesi, nuori apina!
        et siis muuta keksinyt kuin puuttua kirjoitusvirheisiin.
        vai kalahtiko kenties kalikka sinuun ;)
        kyllä sitä pitää osata käyttäytyä ja pitää olla huutelematta vieraille ihmisille. onneksi tuli hyvät tuntomerkit kyseisistä apinoista. rattaat ovat ja lähteet pyörimään, lähettämäsi viesti ratkaisi asian lopullisesti!

        Ensinnäkin olen vanha apina ja toiseksi en vain malttanut olla puuttumatta krijotusvihreisiin, ne olivat niin hauskoja! :)

        Hyvä vaan, jos saatte laitettua nuorison ojennukseen - olen itsekin nähnyt omin silmin tämän saman ojennuksen tarpeen Tervassa, silloin linja-autoasemalla.


      • apina-
        nykynuoriso kirjoitti:

        Ensinnäkin olen vanha apina ja toiseksi en vain malttanut olla puuttumatta krijotusvihreisiin, ne olivat niin hauskoja! :)

        Hyvä vaan, jos saatte laitettua nuorison ojennukseen - olen itsekin nähnyt omin silmin tämän saman ojennuksen tarpeen Tervassa, silloin linja-autoasemalla.

        no en tiedä saako niitä kakaroita kuriin ikinä. nykyään eivät vanhemmat taida juurikaan välittää lastensa tekemisistä. siis osa vanhemmista.


      • Apina-----------------
        nykynuoriso kirjoitti:

        Ensinnäkin olen vanha apina ja toiseksi en vain malttanut olla puuttumatta krijotusvihreisiin, ne olivat niin hauskoja! :)

        Hyvä vaan, jos saatte laitettua nuorison ojennukseen - olen itsekin nähnyt omin silmin tämän saman ojennuksen tarpeen Tervassa, silloin linja-autoasemalla.

        No ne käyvät ensinnäkin ruokavälitunneilla siellä, ja eivät ne minulle ole huutaneet. Sen sinipunainesen pojan tunnenkin, pitääpä ottaa vanhempiin yhteyttä. Ja linja-auto aseman takanahan niitä piisaa vaikkakin muille jakaa!
        Siitä "fakruissa" olevasta pojasta en tiedä, niitä on kyllä aika monia, yhdellä sen sinipojan kaverilla kyllä on hiukset pystössä!


      • kyylärit
        Apina----------------- kirjoitti:

        No ne käyvät ensinnäkin ruokavälitunneilla siellä, ja eivät ne minulle ole huutaneet. Sen sinipunainesen pojan tunnenkin, pitääpä ottaa vanhempiin yhteyttä. Ja linja-auto aseman takanahan niitä piisaa vaikkakin muille jakaa!
        Siitä "fakruissa" olevasta pojasta en tiedä, niitä on kyllä aika monia, yhdellä sen sinipojan kaverilla kyllä on hiukset pystössä!

        Juu ei Terva ole yhtään sisäänlämpiävä kylä, ei...


      • kapina-
        kyylärit kirjoitti:

        Juu ei Terva ole yhtään sisäänlämpiävä kylä, ei...

        vituttaako kun jäit kiinni! pahainen kakara!
        katsotaan mihin päin perseesi lämpiää kun tulee kotona selkäsauna.


      • horiset..
        kapina- kirjoitti:

        vituttaako kun jäit kiinni! pahainen kakara!
        katsotaan mihin päin perseesi lämpiää kun tulee kotona selkäsauna.

        Olen kyllä ihan aikuinen ihminen, enkä kyttäile tervan kylillä...


      • juu222
        horiset.. kirjoitti:

        Olen kyllä ihan aikuinen ihminen, enkä kyttäile tervan kylillä...

        olen tyhjä dvd, kirjoita muhun


      • ottaa
        juu222 kirjoitti:

        olen tyhjä dvd, kirjoita muhun

        tänään aamulääkkeesi. Eilen taisi unohtua.


    • kummaa

      Mitä ihmeen kummaa tossa nyt oli? Lapset ovat lapsia. Asiatonta käytöstä, mutta niinhän melkein kaikilla nuorilla jossain vaiheessa on. Kyllä ne siitä kasvavat ihmisiksi vielä.

    • No..Tästä kyyläysinnosta tuli vain mieleeni eräänlainen muoto, että saavat aikuisetkin sitä osakseen.Voin kertoa, että itseäni lähinnä inhottaa se, että aina löytyy näitä patologisia tapauksia, jotka kyttäävät mitä teet tai minne meet ja mitä ostat.

      Siitä seuraa pakonomainen tarve jauhaa sitten muunneltuna versiona jaskaa työpaikoilla tai muuten tavatessa näitä Nikke Knattertoneja.

      Johtuuko tämä siitä ettei joillakuilla aikuisillakaan ole muuta elämää?Tietenkin eläkkeellä tai työttömänä ollessa tylsistyy ja kai sitä pitää piristää vinoilemalla ja kyyläämällä muita joissakin tapauksissa.Lisäksi vielä voi naputtaa kaikesta mitä keksii.

      Itsellä ei ole tarvetta, viitsimystä ja aikaakaan alkaa pähkäillä muiden tekemisiä.Mutta tulee aina mieleen esimerkiksi S-marketin nurkalla vanhemman naisihmisen oma-aloitteinen avautuminen, kun satuin ostamaan mäyräkoiran ja siitä katkesi kantokahva ja pulloja putoili maahan ja sain kuulla ivallisesti"parempi maassa kuin jumalattoman suussa".En meinaan yhtään ihmettele, että nuoretkin käyttäytyvät miten sattuu, jos aikuinenkin saa osakseen tuollaista käytöstä.
      Toki vastasin asiallisesti, että olenhan ollut jumalaton koko elämäni ja ei tiliotteessani lue tätä.

      Ja mitä nuoriin tulee S-marketin nurkalla tai bussiasemalla niin nuoret ovat nuoria.
      Kaikki kauhistelee nuorten tekemisiä, mutta ei taida kellään käydä mielessä, että voisi keksiä parempaa tekemistä nuorille.Siis muuta kuin seurakunnan toimintaa.

      • osansa saanut myös

        Tässähän ei ketään yleistetä, mutta olen myös saanut osani piikikkäästä käytöksestä vanhemmilta rouvilta, mm. kaupan kassajonossa (kiilaillaan täysien kärryjen kanssa vaikka itsellä vain 2 ostosta kädessä). Kyllä ne asiat on niin että vaikka nuoret hakevat itseään ja huutelevat törkyjään,asiasta voi huomauttaa asiallisesti. Muistuttaisin vain vanhempiakin ihmisiä omasta käytöksestään! (on myös hyvin runsaasti olemassa EPÄkohteliaita vanhuksia) Lopetetaan ne piikikkäät katseet ja tuhahdukset ohi mennessä. Jokainen elääköön elämänsä omalla tavallaan ja ottaa vastuun siitä - ei siinä tarvita tuntemattomia vihjailemaan, nostaa vain karvat pystyyn entisestään..


    • eripaikkakuntalainen

      "sinipunainen huppupaita, päässä hänellä oli sinipunainen lippalakki"

      Tarkoittaako sinipunainen mahdollista sinisellä pohjalla olevaa punasta kuviointia, siis sellaista että materiaalissa on sekä sinistä että punaista väriä omina erillisinä alueinaan, vai tarkoittaako tämä sinipunainen mahdollisesti sinisen ja punaisen värin sekoitusväriä eli retliiniä?

      • viikonloppuna-

        OLiko nämä 2 juu ne 2 jotka olivat yhdynnässä s marketin takana?
        jos ei niin ketä ne sitten olivat?


      • ne 2juut
        viikonloppuna- kirjoitti:

        OLiko nämä 2 juu ne 2 jotka olivat yhdynnässä s marketin takana?
        jos ei niin ketä ne sitten olivat?

        myös haureutta harrastavat siinä ihan pappilan edessä, siis olivatko he ulkosalla vai mahdollisesti seinäin sisäpuolella?


      • ja ei kun soittamaan ankkal...

        se sinipunalaikkinen / takkinen on joko tupu, hupu , tai lupu..ilmoitan sitten tarkemmin kun löydän vanhan akuankan josta voin tarkistaa kellä oli sinipunainen lakki..voivoi..


    • Paviaani139783674685

      Jos siellä joku mummeli kyylää ihan kauhuissaan "apuva, pojat polttaa tupakkaa" niin kyllä siinä joillakin menee hermot kun ne mutisee ja vittuilee kun ohi menee...! Menkää helvettiin mummot!

      • Päreet palo

        ......


      • ja kovaa...

        Meni varmaan hermot,osuiko pahastikin!!Älä sä pikkupoika uhittele täällä tai siellä kylillä kavereitten kanssa kun joka tapauksessa nukut sormisuussa ja itket itsesi uneen kun ajttelet sitä kun "isot"pojat pakottaa..!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe