Mottoripyöräni sähkösydeemit pitäis tarkistaa. Sulake palaa kesken ajon. Mitään pinta silmäyksellä nähtävää vikaa ei ole löytynyt. Sinä amattitaitoinen "kipinä", jeesaa minua.
Laita viestiä tulee.
Korjauksesta saat fyffee ja 18 v vanhan viski pullon,,sisällys mukana.
09 - alue.
sähköö!
3
448
Vastaukset
Fillarin merkki ja mikä sulake?
- biker jpää
moi
kyseessä on Suzuki marauder 98.
polttaa 10 A sulakkeen.
kaveri on katsonut ja ronkki johtoja jne. eikä tiennyt mikä voisi olla vikana. Huollossa käytin ja siellä pyörä toimi moitteettomasti.
- Kra
Käyttämällä ongelma saattaa ratketa helpostikin.
- mikä sulake, onko se aina sama kun palaa
- onko joku spesiaalitilanne missä sulake kärtsää
- prätkässä on monesti johtoniput ahtaalla ja jos ovat huonosti suojattuja, niin tärinä hankaa suojamuovit puhki ja piuha voi ottaa maihin jostain kohtaa
- voihan olla että on jälkeenpäin asennettu jonkun sulakkeen varaan liikaa sähkökuormaa
- onko palava sulake oikeata kokoa
jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996